payamgps.com

لومینس، بهترین انتخاب کرم دور چشم

لومینس، بهترین انتخاب کرم دور چشم

مقاله مرتبط:

ژل دور چشم لومینس 

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس 

امروزه همه افراد زیبایی را دوست دارند. این میل هیچ سنی نمی شناسد و حتی افرادی هم که سن جوانی را پشت سر گذاشته اند تمایل دارند تا پوستی جوان و زیبا داشته باشند. یکی از مهمترین عارضه هایی که در پوست به سرعت به چشم می آید وجود ترک های دور چشم است. زیرا پوست این ناحیه بسیار ظریف بوده و خیلی زود ترک بر می دارد. به همین دلیل کرم های دور چشم طرفداران زیادی دارند. اما سوال اینجاست که برای انتخاب یک کرم دور چشم مناسب باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟ و بهترین برند کرم دور چشم کدام است؟ در ادامه در این باره به شما اطلاعاتی می دهیم.

کرم های دور چشم

چشم ها اولین اعضای صورت هستند که توجهات را به خودشان جلب می کنند. به همین دلیل چین و چروک های آنها نیز به سرعت به چشم می آید. بنابراین افرادب اید در مراقبت از زیبایی چشم هایشان دقت بسیاری به خرج دهند. کرم های دور چشم مخصوص پوست لطیف دور چشم ساخته شده اند و می توانند زیبایی و جوانی را به چشم هایتان باز گردانند.


سن استفاده از کرم دور چشم

علاوه بر کیفیت کرم دور چشم، سن شروع آن نیز بر اثرگذاری کرم دور چشم بسیار مؤثر است. سن استفاده از کرم دور چشم در افراد مختلف متفاوت است. وراثت و شیوه زندگی بر میزان آسیب های وارده به پوست دور چشم اثر می گذارد. به طور مثال افرادی که پوستشان خشک است باید بیشتر از پوست صورتشان به ویژه پوست دور چشم مراقبت کنند. این افراد باید همواره از مواد آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنند تا خشکی پوستشان را برطرف کنند.

همواره پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین حتما پیش از افتادن چین و چروک و پف و کیسه های زیر چشمی، با استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی از بروز چین و چروک ها جلوگیری کنید. زیرا درمان این عارضه های پوستی از شما هزینه و انرژی بیشتری می گیرد و شاید نتیجه مطلوب را نیز به شما ندهد.

بهترین زمان برای استفاده از کرم دور چشم پس از 20 سالگی می باشد. البته این سن با توجه به نوع پوست افراد قدری فرق می کند. بهتر است این کرم ها دارای مواد آبرسان و ضد آفتاب هم باشند. با استفاده از این کرم ها در زمان مناسب، می توانید از بروز پیری زودرس جلوگیری کنید.

ترکیبات اصلی کرم های دور چشم

یک کرم دور چشم مطلوب باید بتواند تمام عارضه های اطراف دور چشم ها اعم از کیسه های زیر چشم ها، تیرگی های دور چشم ها و چین و چروک و خطوط ظریف را از بین ببرد. بهترین کرم دور چشم کرمی است که دارای مواد محافظت کننده مانند ضد آفتاب باشد. همچنین دارای رتینول و سایر آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین E، ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید و هیالورنیک اسید باشد. این ترکیبات به ترمیم و جوانسازی پوست دور چشم کمک می کنند و می توانند در جوانسازی پوستتان اثر مفیدی داشته باشند. این کرم ها همچنین باید دارای ترکیبات آبرسان نیز باشند تا پوست را همواره هیدراته نگه دارند.

استفاده از کرم های ضد آفتاب دور چشم

با توجه به اینکه پوست دور چشم بسیار ظریف و آسیب پذیر است، بهتر است که افرادی که زیاد در معرض نور خورشید قرار می گیرند علاوه بر کرم های ضد آفتاب از کرم ضد آفتاب دور چشم نیز استفاده کنند.

انتخاب کرم دور چشم

برخی از افراد صرفا به قیمت نگاه می کنند. با این تصور که گرانترین کرم موجود در بازار حتما بهترین آنهاست. اما این تصور غلط است. باید حتما در رابطه با نوع چوستتان و این کرم ها مطالعه داشته باشید. به طور مثال هیچگاه کرم دور چشمی را انتخاب نکنید که دارای الکل، عطر، عصاره و یا اسانس باشد. این مواد ممکن است پوست حساس این ناحیه را به خارش بیندازند و یا موجب بروز حساسیت و التهاب های پوستی شوند. همچنین بهترین بسته بندی برای کرم های دور چشم مدل تیوپی است. زیرا در این حالت کرم کمترین تماس را با محیط بیرون داشته و خراب نمی شود.

محصولات جوانسازی لومینس

کمپانی جنس، یک کمپانی آمریکایی است که سالهاست در زمینه تولید محصولات ضد پیری کار می کند. این کمپانی پکیج محصولات جوانسازی اش را تحت عنوان برند لومینس به بازار ارائه کرده است. این محصولات زیر نظر متخصصان دانشمند و زبده فرموله شده اند و آزمایش خود را پس داده اند. به همین دلیل در تمامی جهان طرفداران بسیاری دارند.

لومینس، بهترین انتخاب کرم دور چشم

کرم دور چشم لومینس یکی از مهمترین محصولات کمپانی جنس گلوبال است. این ژل اثر بلند مدت و طولانی مدت دارد. در این حالت از مصرف این کرم خسته نمی شوید و با تجه به اینکه نتیجه می گیرید دوره درمان را نیز همچنان ادامه می دهید. حتی با اولین دفعات استفاده از این کرم می توانید تا سالها جوانی پوستتان را باز گردانید. کرم دور چشم لومینس ویژگی سفت کنندگی نیز دارد و می تواند پوست اطراف چشم ها را سفت کرده و یک لیفتینگ نیز روی آنها انجام دهد.

بدین ترتیب پوست نواحی چشم از حالت افتادگی و شل بودن خارج می شوند. این ژل می تواند تمامی خط و خطوط ظریف و چین و چروک های موجود در پوست را برطرف کند و پوست را جوان و زیبا کند. همچنین با ترکیبات آبرسانی که دارد پوست را همواره مرطوب نگه داشته و آن را شاداب و لطیف می کند.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو