payamgps.com

ماسک آبرسان لومینس

ماسک آبرسان لومینس

مقاله مرتبط:

ماسک های هیدراته

میزان آب  مورد نیاز در بافت های پوست

میزان زیادی از پوست آب می باشد. این آب رطوبت و تازگی پوست را حفظ می کند. همچنین به داشتن ویژگی ارتجاعی پوست کمک می کند. بدون وجود رطوبت، پوست نمی تواند حالت ارتجاعی اش را حفظ کند و چروک بر می دارد. بنابراین علائم پیری زودتر پدیدار خواهند شد. این علائم تأثیر زیادی بر روحیه افراد می گذارند و بسیار آزاد دهنده هستند.

 

از دست رفتن رطوبت پوست در شرایط سخت جوی

 

در زمستان و در هوای سرد، سلامت پوست به خطر می افتد. زیرا پوست آب کمتری در خود نگه می دارد. از طرفی، ماندن در زمان طولانی در کنار بخاری، دوش گرفتن طولانی مدت با آب داغ، خشک بودن هوا و باد از عوامل محیطی هستند که پوست را تهدید می کنند. این موارد باعث می شوند تا اپیدرم که خارجی ترین لایه و آسیب پذیرترین لایه است آسیب ببیند. در موارد حادتر ممکن است پوست به خارش بیفتد و یا پوسته پوسته شود و ترک بردارد.

اما برای این امر جای نگرانی نیست. زیرا اگر قدری برای آبرسانی پوستتان وقت بگذارید می توانید همه این مشکلات را حل کنید. در ادامه یک آبرسان عالی را به شما معرفی می کنیم.


آب و چربی موجود در پوست

 

سلول ها برای عملکرد درست و ترمیم بافت هایشان به آب میان سلولی نیاز دارند. همچنین چربی نیز برای نگهداشتن رطوبت پوست مورد نیاز می باشد.

آب و چربی موجود در پوست می تواند پوست را در مقابل عوامل آسیب رسان محافظت کند.هوای سرد به دلیل کمتر داشتن رطوبت بیشتر به پوست صدمه می زند. همچنین هوای سرد میزان آب و چربی پوست را کم می کند. با مصرف کردن محصولات بهداشتی و درمانی مناسب می تواند پوستتان را از گزند عوامل محیطی مانند هوای سرد حفظ کنید.

نگه داشتن منافذ پوستی در شرایط طبیعی

 

باید حتما منافذ پوستتان را در شرایط طبیعی نگه دارید. اگر روزنه های پوستی بسته باشند، پوست به سختی تنفس می کند. همچنین آلودگی ها در منافذ می مانند و نمی توانند خارج شوند. بنابراین ممکن است باکتری ها رشد کنند و عوارضی مانند جوش پدید آید. از طرفی منافذ بسته در پوست اجازه ورود مواد مغذی پوست را به آن نمی دهند و پوست قادر به ترمیم و بازسازی سلول هایش نخواهد بود.

بنابراین بهترین کار برای حفظ رطوبت پوست این است که روزنه های آن را با استفاده از یک پاک کننده خوب باز نگه دارید و سپس از ماسکهای آبرسان استفاده کنید تا پوستتان به بهترین شکل بتواند عملیات ترمیمی خودش را انجام دهد.

برای پاک کردن پوستتان می توانید از کلینزر لومینس استفاده کنید. این محصول دارای یک فرمولاسیون بسیار ملایم است. بنابراین در حالیکه پوست را پاک می کند به پوست آسیبی نمی زند و رطوبت و چربی مورد نیاز پوست را در آن نگه می دارد.

استفاده از ماسک های آبرسان برای حفظ رطوبت پوست

 

امروزه ماسک های آبرسانی در بازار وجود دارند که می توانید از آنها برای تأمین رطوبت پوستتان استفاده کنید.

با استفاده از این ماسک ها می توانید رطوبت و شادابی را به پوستتان هدیه دهید. در ادامه یکی از بهترین برند های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

ماسك آبرسان لومينس

این ماسک ترکیبی از بهترین فرمولاسیون و قویترین آنتی اکسیدان هاست. این ماسک از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده می کند. بنابراین پوستتان زیبا می شود و رطوبت و شادابی اش را حفظ می کند.

این ماسک اثر درمانی دارد. بنابراین اگر از این ماسک استفاده کنید هم در طول دوره درمان و هم پس از قطع استفاده از ماسک می توانید اثرات مثبت آن را بر پوستتان ببینید.

 

ترکیبات موجود در ماسک آبرسان لومینس

 

این ماسک دارای فرمولاسیون ویژه ای است. در این ماسک از ترکیبات گیاهی مناسب برای آبرسانی پوست استفاده شده است.

این گیاهان همچنین می توانند تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست را برای آن تأمین کند. همچنین می تواند سلامتی پوست را به بهترین شکل ممکن برای بدن تأمین کند.

این ماسک دارای ویتامین های مورد نیاز پوست مانند ویتامین C می باشد. این ویتامین می تواند لکه های موجود در پوست و خط و خطوط آن را از بین ببرد. این ویتامین به زیبا شدن و شفاف شدن پوست کمک کند.

ترکیبات موچود در ماسک لومینس، پوست را نرم و لطیف می کند. این مواد می تواند پوست را برای مدت طولانی انجام دهد. بنابراین با استفاده از این ماسک می توانید از بابت آبرسانی پوستتان در طولانی مدت خیال آسوده ای داشته باشید.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو