payamgps.com

ژل دور چشم لومینس 

ژل دور چشم لومینس

ژل روشن کننده لومینس

قیمت دور چشم پوست بسیار ظریف و آسیب پذیر دارد. پوست های حساس و ظریف نیاز به مراقبت بیشتری دارند. بنابراین از همین امروز باید به فکر مراقبت از پوستتان باشید.

یکی از راه های مراقبت از ناحیه حساس دور چشم استفاده از کرم دور چشم می باشد. این کرم ها با توجه به ظرافت پوست دور چشم فرموله شده اند و عملکرد بسیار خوبی دارند. بنابراین با استفاده از یک کرم دور چشم خوب می توانید برای مراقبت از زیبایی و جوانی دور چشمتان که اثر بسیار زیادی در زیبایی کل صورت دارد، از کرم های دور چشم استفاده کنید.

حساسیت ناحیه دور چشم باعث می شود تا دور چشم نیاز به محصولی جداگانه داشته باشد

احتمالا تا کنون با این نوشته روی بسیاری از محصولات زیبایی و جوانسازی مواجه شده باشید که نباید برای دور چشم استفاده شود. این به دلیل ظرافت و حساسیت این ناحیه است.

اما شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که پس باید برای دور چشم چه چاره ای اندیشید؟ یا اینکه برای خرید کرم دور چشم باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

با توجه به حساسیت و ظرافت این ناحیه باید برای خرید این محصول دقت زیادی را انجام دهید

اگر به داروخانه و فروشگاه های لوازم بهداشتی مراجعه کنید خواهید دید که کرم های دور چشم متنوعی با برند ها و ترکیبات گوناگون وجود دارند. ممکن است در خرید این محصول سردرگرم شده و نتوانید درست تصمیم بگیرید.

ولی اگر مواردی را بدانید به سادگی می توانید کرم مناسبتان را انتخاب کنید. این موارد شامل دانستن نوع پوستتان و دانستن در مورد ترکیبات و نحوه عملکرد این کرم است. در این مقاله در مورد کرم های دور چشم اطلاعاتی به شما می دهیم.

نحوه انتخاب کردن کرم یا ژل دور چشم

پیش از این که برای خرید این محصول اقدام کنید، تمامی عیوب دور چشم خود را بشناسید و سعی کنید بدانید برای چه دارید این محصول را می خرید. به طور مثال برخی افراد ممکن است برای برطرف کردن چین و چروک های دور چشمشان در پی خریدن این کرم باشند. برخی دیگر نیز ممکن است بخواهند سیاهی دور چشم را برطرف کنند. یا اینکه در پی از بین بردن پف یا کیسه های زیر چشم باشند.

کرم های متفاوتی برای برطرف کردن اینگونه مشکلات متفاوت طراحی و تولید شده اند. بنابراین برای هر معضلی که پررنگ تر است باید انتخابی خاص داشته باشید.

ویژگی های عمومی در کرم یا ژل های دور چشم

زمانی که قصد دارید هزینه کنید و کرمی تهیه کنید به شما توصیه می کنیم به خوبی ترکیبات و مواد اولیه موجود در کرم را بشناسید. برای اینکه بدانید این کرم به درد عیوب پوست شما می خورد یا خیر.

در گام اول برچسب روی محصول را بخوانید تا بدانید ترکیبات به کار رفته در محصول چیست.

به طور مثال یک کرم ضد چروک و ضد پیری دور چشم باید ترکیباتی مانند رتینوئید، آلفا بتا هیدروکسی اسید، کوآنزیم Q10، و ویتامین C را دارا باشد. برخی کرم های دور چشم که اختصاصی برای برطرف کردن حلقه های سیاه و تیرگی های دور چشم طراحی شده اند باید دارای ویتامین K، هیدروکینون، کافئین و رتینول باشند.

از خرید کدام کرم دور چشم خودداری کنیم؟

پوست دور چشم بسیار ظریف و حساس است. به همین دلیل به آسانی تحریک می شود. همچنین این ناحیه ملتهب شده و ممکن است دچار قرمزی شود. بنابراین حتما کرمی را تهیه کنید که هیچگونه مواد عطری در آن نباشد تا حساسیت ایجاد نکند. باید دقت کنید که pH کرمی که انتخاب می کنید نیز به pH پوست نزدیک باشد تا به پوست آسیب نزند.

الکل ها و منتول ها باعث التهاب در پوست حساس می شوند. بنابراین دقت داشته باشید کرم دور چشمی که انتخاب می کنید عاری از انواع الکل و منتول باشد.

کرم ها یا ژل های دور چشمی را بخرید که در تیوب هستند نه در شیشه

زمانی که یک کرم در ظرف شیشه ای قرار می گیرد، بیشتر در معرض هوا و نور قرار می گیرد تا کرم های موجود در تیوب. این مسئله باعث می شود تا کیفیت کرم شود و باکتری ها بیشتر در کرم رشد کنند.

کرم دور چشم لومینس

این محصول ساخته کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کمپانی به طور اختصاصی روی محصولات جوانسازی و درمانی برای پوست کار می کند. در واقع پکیج لومینس پکیج ویژه برای جوانسازی و برطرف کردن پیری است. ژل دور چشم لومینس از محصولاتی است که به شما برای داشتن پوستی جوان و زیبا کمک می کند. با استفاده از این محصول می توانید برای سالها جوان شوید و زیبایی خود را به دست آورید.

این کرم اثر فوری و اثر ماندگار را با هم دارد. پس از استفاده از این ژل در مدت زمان کوتاهی چین و چروک های اطراف چشمتان برطرف میشوند. همچنین با مصرف مداوم این ژل می توانید اثر ماندگار آن را نیز ببینید.

ویژگی های کرم دور چشم لومینس

این محصول می تواند پوست حساس و نازک دور چشم را سفت کند و بر روی آن لیفتینگ انجام دهد. بنابراین از شل شدن و افتادن پوست دور چشم نجات پیدا می کنید.

این محصول چین و چروک های ریز اطراف چشم ها را برطرف می کند و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد.

ترکیبات استفاده شده در ژل دور چشم لومینس

 

Water(Aqua). Lithium Magnesium Sodium, Silica, Sodium Benzoate, Phosphate Buffered Saline, Silicate, Phenoxyethanol, Citric Acid, Pullulan, Polyvinylalcohol Crosspolymer, Nylon-12 Fluorescent Brightener 230 Salt, Alcohol, Concinna Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Nannochloropsis Oculata Extract, Ahnfeltia Tricholoma Matsutake Extract, Hesperidin Methyl Chalcone, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Xanthan Gum, Dipeptide-2, Phytonadione, Glycerin, Decylene Glycol, Sodium Citrate, Potassium Sorbate, 1,2-Hexanediol, Steareth-20, Red 33

طریقه مصرف

این کرم دارای یک اپلیکاتور برای برداشتن کرم است. اپلیکاتور را بردارید و مقدار کمی از محصول را به طور مستقیم به نواحی دور چشم بزنید. با نوک اپلیکاتور یا نوک انگشتانتان آن قسمت را مالش دهید. 3 تا 4 دقیقه به کرم زمان دهید تا به خوب خشک شود. سپس می توانید روی این کرم از مواد آرایشی استفاده کنید.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو