payamgps.com

خرید کرم دور چشم لومینس

خرید کرم دور چشم لومینس

مقاله های مرتبط:

کرم دور چشم یا کرم ضد چروک؟

اثرات شگفت انگیز میکروکرم ایجلس

زیبایی چشم ها در زیبایی کل صورت اثر زیادی دارد. به طوریکه جوانی یا پیری پوست دور چشم ها بر روی کل صورت نیز اثر می گذارد. زیرا چشم ها اولین عضوی هستند که در صورت به نظر می رسند.

همچنین پوست دور چشم ها از پوست همه نواحی صورت ظریفتر و نازکتر است و به همین دلیل زودتر چروک می خورد. به همین دلیل چین و چروک های ناحیه چشم از چروک های بقیه قسمت های صورت معروفتر هستند. معروفترین این چروک ها به چروک های پنجه کلاغی معروفند که در گوشه بیرونی چشم ها قرار دارند.

به همین دلیل برای این چروک ها به طور اختصاصی محصولاتی در بازار وجود دارند. کرم های دور چشم ویژه جوانسازی ناحیه دور چشم تهیه شده اند.

یکی از مهمترین کرم های دور چشم موجود در بازار کرم دور چشم لومینس می باشد. این محصول از پرطرفدارترین کرم های موجود در بازار است و به خوبی می تواند به بهبود عارضه های ناشی از پیری ناحیه دور چشم کمک کند.

کرم دور چشم لومینس

ای محصول به وسیله دکتر ناتان نیومن طراحی و فرموله شده است. دکتر نیومن از دانشمندان پیشرو در زمینه استفاده از سلول های بنیادی برای درمان بیماری های پوستی می باشند. ایشان در زمینه استفاده از سلول های بنیادی برای جراحی های پوست مهارت زیادی دارند.

این کرم نیز به وسیله ایشان طراحی شده و می تواند تمامی عارضه های دور چشم را برطرف کند.

پوست دور چشم شکننده ترین پوست در کل صورت می باشد. به همین دلیل آثار خستگی و یا استرس ها به سرعت روی آن پدید می آیند. همچنین ما هر روز حدود 10 هزار دفعه پلک می زنیم و با هر بار پلک زدن پوست دور چشم هایمان جمع می شود. همین مسئله باعث می شود که پوست دور چشم ها بیشتر مستعد آسیب دیدن باشد.

پوست دور چشم همچنین کلاژن و الاستین کمتری نسبت به سایر نواحی صورت دارد. چربی ناحیه دور چشم نیز کمتر است. به همین دلیل نیاز به مراقبت های زیادی دارد. مراقبت هایی که با بسیاری از محصولات عادی موجود در بازار مانند کرم های ضد چروک و یا کرم های روز نمی توان آنها را انجام داد.

معرفی کرم دور چشم لومینس

این کرم به عنوان سرم پایدار کننده دور چشم نیز شناخته می شود. این محصول دو هدف عمده را دنبال می کند. 1-فرم دهی پوست دور چشم 2- بازسازی پوست دور چشم

این کرم برای فرم دهی و سفت کردن ناحیه دور چشم از 3 عنصر ویژه استفاده کرده است. اولین عنصر موجود در این محصول پافا تایت نام دارد که عصاره نوعی جلبک دریایی می باشد. این جلبک دارای ویتامین C و ویتامنی B12 می باشد که با پلی ساکارید ترکیب شده است.

دومین عنصر موجود در کرم دور چشم لومینس تایکولوما متسوتیک است. این عنصر قارچی بسیار نایاب است که در چین پیدا می شود. سومین عنصر استفاده شده در این محصول عصاره جلبک می باشد. این عناصر با کمک هم به فرم دهی ناحیه دور چشم و سفت شدن عضلات این ناحیه کمک می کنند.

فواید کرم دور چشم لومینس

اثرات کرم دور چشم لومینس خیلی زود خودش را نشان می دهد. به طویکه پس از استفاده می توانید اثر آن را ببینید. بی درنگ پس از استفاده از کرم دور چشم لومینس پوست ناحیه دور چشمتان سفت تر شده و دایره های کوچک سیاه حذف می شوند. همچنین این کرم برای کیسه های دور چشم یا همان پف زیر چشم اثر خیلی زیادی دارد. به طوریکه جزء معدود محصولاتی است که می تواند این عارضه دور چشم را از بین  ببرد.

این محصول همچنین به سرعت چین و چروک های درشت مانند چروک های پنجه کلاغی و خط و خطوط ریز دور چشم را برطرف می کند. بنابراین با استفاده از این محصول می توانید سنتان را سالها به عقب بازگردانید و جوان شوید.

عناصر جوانساز موجود در کرم دور چشم لومینس

این محصول برای جوانسازی دور چشم از عناصر ویژه ای بهره برده است. این عناصر فاکتورها یا عناصر رشد می باشند که از سلول های بنیادی استخراج می شوند و اثر شگفت انگیزی روی جوانی پوست دارند.

همچنین این محصول دارای پپتیدها و آمینواسیدها می باشد که در خارج از سلول می توانند فعال شوند. این ترکیبات واحدهای سازنده پروتئین ها هستند.

عناصر دیگری مانند ویتامین ها نیز در این محصول وجود دارند. پلی فنولزها که آنتی اکسیدان های قوی می باشند نیز در این محصول وجود دارند. آنتی اکسیدان های موجود در این کرم می توانند آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد وارد شده به سلول ها و ترکیبات سالم را جبران کرده و از وارد شدن آسیب های جدید جلوگیری کنند.

این محصول به طور معجزه آسایی می تواند در عرض یک هفته تمامی آثار ناشی از پیری را از پوستتان پاک کند و پوستی زیبا، جوان و شفاف برای شما به ارمغان بیاورد.

شیوه استفاده از کرم دور چشم لومینس

برای اینکه از این کرم اثر خوبی ببینید باید به مدت یک هفته روز و شب از آن استفاده کنید. بهتر است این کرم را پس از تمییز کردن پوست با کلینزر لومینس انجام دهید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو