payamgps.com

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

مقاله مرتبط:

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

فروش اینترنتی کرم ایجلس instantly ageless

کرم لیفتینگ چه فوایدی دارد؟

پیر شدن ناگزیر پوست

با بالا رفتن سن، کم کم چین و چروک ها در صورت پدیدار می شوند. وقتی که افراد در آیینه نگاه می کنند این چین و چروک ها بیشتر به چشم می آیند. قسمت هایی مانند پیشانی، دور چشم ها و دور دهان. این خط و خطوط عمیق علاوه بر نازیبا کردن چهره، سن را هم بالا نشان می دهند. در برخی موارد این چروک ها بر روحیه و اعتماد به نفس افراد نیز اثر می گذارند. اگر چین و چروک ها در مراحل ابتدایی باشند و یا خیلی عمیق نباشند می توان با دوره های طولانی مدت درمان های خانگی، بهداشتی، دارویی و دستگاهی آنها را برطرف کرد. اما پروسه آنها زمابنر است و ممکن است روی چروک های عمیق اثر نداشته بشند.

بدین ترتیب درمانهای دیگری به میدان می آیند. مهمترین این درمانها استفاده از کرم ضد چین و چروک ایجلس می باشد. در ادامه در رابطه با این محصول به شما توضیحاتی می دهیم.

روش های پوشاندن چین و چروک ها

بسیاری از افراد تمایل دارند که در مهمانی ها و شب نشینی ها صورتی صاف، زیبا و جوان داشته باشند. بسیاری از افراد از کرم پودر برای این کار استفاده می کنند. البته برای پوشاندن چین و چروک ها محصولاتی مانند پرایمر ها یا فونداسیون و زیرساز آرایشی مناسبتر هستند. البته این محصولات نیز نمی توانند چین و چروک های عمیق و پف یا همان کیسه های زیر چشم را برطرف کنند.

این کرم ها طبق مکانیسم پر کنندگی کار می کنند. یعنی دارای مواد معدنی هستند که می توانند در چروکها، شیارها و خطوط موجود در پوست فرو روند و آنها را پر کنند. این مواد می توانند این عارضه های خفیف پوستی را محو کنند. پس از استفاده از این محصولات می توانید روی آنها آرایش کنید.

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

مکانیسم عمل کرم ضد چروک ایجلس با محصولات آرایشی و یا پر کننده موجود در بازار تفاوت دارد. این محصول را هم می توان یک محصول درمانی دانست و هم یک محصول آرایشی. این کرم می تواند در زمانی بسیار کوتاه یعنی حدود 2 دقیقه چین و چروک های موجود در صورت را برطرف کند. بدین ترتین در عرض 2 دقیقه می توانید تا چندین سال جوان شوید.

ویژگی های کرم ضد چروک فوری اینستنتلی ایجلس

این کرم ویژگی میکرو دارد و به همین دلیل می تواند به سرعت به پوست جذب شود. به همین دلیل به طور فوری و آنی چین و چروک ها را از بین می برد.

این کرم از ماده ای بی نظیر به نام آرگریلاین ساخته شده است. این ماده باعث می شود تا راه ارسال پیام انقباض عضلات مسدود شود. به همین دلیل عضلات منقبض نمی شوند. در نتیجه عضلات صورت به حالت استراحت یا ریلکس در می آیند. این کرم مکانیسمی شبیه به بوتاکس دارد. اما تفاوت اصلی آن در این است که مانند بوتاکس عضلات را فلج نمی کند بلکه آنها را ریلکس می کند. کرم ایجلس به پوست حالت زندگی و طراوت می دهد. این کرم همچنین می تواند روزنه های باز پوست را ببندد و برایتان پوستی صاف و یکدست پدید آورد.

این محصول دارای تأیدیه سازمان غذا و داروی FDA ایالات متحده می باشد. سازنده ماده آرگریلاین در واقع شرکتی به نام لیپوتک می باشد که در بارسلون اسپانیا واقع است. این شرکت مطالعات بسیار و دقیقی بر روی آرگریلاین انجام داده و صحت و سلامت آن برای بدن را تأیید کرده است. بنابراین این کرم کاملا ایمن و بی خطر بوده و مانند روش های دستگاهی برای جوانساری پوست مانند لیزر و یا تزریقی مانند بوتاکس عوارضی در پی ندارد. ژورنال های معبتر پزشکی نیز در رابطه با بی خطر بودن این ماده مقالاتی منتشر کرده اند.

آسیب های پوستی و کرم ایجلس

پوست به دلایل مختلفی آسیب می بیند. هر کدام از این آسیب ها عوارض خاص خود را نشان می دهند. بسیاری از این عارضه را با نام عارضه های پیری می شناسیم. عارضه ای مانند لک های قهوه ای روی پوست که با بالا رفتن سن پدید می آیند. این لک ها به دلیل تولید بیش از حد ملانین برای محافظت از پوست در مقابل نور خورشید پدید می آیند. این لک ها باعث می شوند تا پوست کدر شد و شفافیت و روشنی نداشته باشد.

همچنین برخی چین و چروک های موجود در پوست به دلیل خشکی و دهیدراته بودن پوست پدید می آیند. زمانی که پوست رطوبت کافی نداشته باشد پوست ویژگی ارتجاعی خودش را از دست می دهد و سلول ها نمی توانند مواد مغذی دریافت کنند و بنابراین نمی توانند عملیات جوانسازی را به خوبی انجام دهند. در نتیجه چین و چروک ها پدیدار می شوند.

عارضه های دیگر نیز شامل حلقه های تیره دور چشم می باشند که یا ریشه ژنتیکی دارند و یا ناشی از نرسیدن مواد مغذی مورد نیاز بدن و پدید آمدن اختلالات در بدن مانند اختلالات کبدی می باشند.

کرم ایجلس دارای ترکیبات بی نظیری است که به خوبی می تواند بسیاری از عارضه های پوست را برطرف کند. این کرم حاوی ترکیباتی سیلیکاتی نیز می باشد که می توانند به آبرسانی و رفع تیرگی های پوست مانن حلقه های سیاه دور چشم ها کمک کنند.

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

در نظر داشته باشید که هر چه محصولی در دنیا طرفداران بیشتری داشته باشد احتمال کپی برداری و موارد تقلبی نیز برای آن بیشتر می شود. بنابراین سعی کنید از فروشگاه های مطمئن خریداری کنید تا از خریدتان راضی باشید. سایت ایران ایجلس نماینده انحصاری محصولات شرکت جنس گلوبال آمریکا می باشد که می تواند کرم ضد چروک فوری ایجلس را به صورت اورجینال در اختیار شما قرار دهد.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو