payamgps.com

پرایمر NV

پرایمر NV

کرم پرایمر چیست؟

امروزه تبلیغات بسیار زیادی در رابطه با پرایمر ها می بینیم. انواع مختلف پرایمر ها در رنگ های متفاوت به بازار عرضه شده اند. شاید فکر کنید که اگر یک آرایشگر حرفه ای نیستید پاستفاده از پرایمر برایتان ضرورت ندارد.

اما بهتر است این را بدانید که پرایمر باید پیش از استفاده از مواد آرایشی استفاده شود. این محصول می تواند پوشانندگی بهتر صورت را انجام داده و همچنین طول عمر ارایش را بیشتر کند. در ادامه در رابطه با پرایمر ها به شما اطلاعاتی می دهیم و سپس بهترین برند پرایمر موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های اصلی یک پرایمر

اگر تا به حال از پرایمر استفاده نکرده اید، محصولی بی نظیر را از دست داده اید و امکان داشتن پوستی شفاف و جذاب و همچنین آرایشی بی نظیر را نداشته اید.

کاربرد پرایمر محدودیت ندارد. خواه شما یک آرایشگر حرفه ای باشد و خواه تنها از مرطوب کننده و کرم لب استفاده کنید. پرایمر به شما کمک می کند تا پوستی بی عیب و درخشنده داشته باشید.

اما تعداد زیادی از خانم ها تا کنون نه تنها از پرایمر استفاده نمی کنند، بلکه اسم آن را نیز تا به حال نشنیده اند. برخی افراد نیز استفاده از پرایمر ها را یک کار لوکس و بی فایده می دانند. اما اگر فواید پرایمر ها را بدانید، شما نیز از طرفداران آنها خواهید شد.

پرایمر، فاندیشن آرایش

وظیفه اصلی پرایمر یکدست کردن پوست و دوام آرایش است. پرایمر ها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند. که معمولا به صورت پودر، ژل، کرم و اسپری می باشند. بخشی از وظیفه پرایمر ها با کرم های مرطوب کننده مشترک است. یعنی پوست را لطیف و نرم می کنند تا آماده آرایش کردن باشد. اما پرایمر وظایف دیگری نیز دارد. که شامل ساختن پایه ای با دوام و بی نقص برای آرایش است.

یکی از اصلی ترین ترکیبات پرایمر ها پلیمرهای بر پایه سیلیکون می باشد که از آنها می توان دایمتیکون را نام برد. این پلیمرها خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی مناسبی برای پوست دارند. به همین دلیل افرادی که می خواهند از پرایمر استفاده کنند بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کرده و از عدم حساسیت به دایمتیکون مطمئن شوند.

پرایمر NV

عملکرد پرایمر

پرایمر می تواند وارد چروک های سطحی و عمیق روی پوست شده و پوست را یکدست کند. همچنین با پرایمر می توانید از شر منافذ باز پوست نیز خلاص شوید. زیرا پرایمر می تواند وارد آنها شده و آنها را ببندد و پوست را صاف و یکدست کند. بعضی پرایمر ها تناژ رنگ سبز دارند. این نوع از پرایمر ها برای پوشاندن قرمزی ها، لکه های رنگی و جوش های رنگی مناسب اند.

پرایمر های ویژه پلک هم در بازار در دسترس هستند. این پرایمر ها آرایش چشم را با دوام می کنند. فرمولاسیون این پرایمر ها قدری قویتر است. زیرا آرایش در ناحیه چشم بیشتر امکان از بین رفتن دارد.

برخی افراد پوست چرب دارند و نواحی اطراف پلک آنها نیز چربتر است. به این افراد توصیه می شود تا از پرایمر مات استفاده کنند.

چرا باید فاندیشن آرایش انجام شود؟

زمانی که برای اولین بار از پرایمر استفاده کنید، متوجه فرق بارز آن با دیگر مواد آرایشی خواهید شد. پرایمر صورت اصلا چرب نیست و بیشتر بافتی مخملی دارد. پرایمر برای شما تمام عیوب پوست صورتتان را از بین برده و همچون مدلهای آرایشی به شما پوستی درخشان و جذاب می دهد.

این محصول در روزهای گرم به شما کمک بسیاری می کند. به دلیل اینکه افراد معمولا از پاک شدن آرایش و کرم هایشان در روزهای گرم شکایت دارند. اما استفاده از پرایمر باعث می شود تا در روز های گرم و حتی با عرق زیاد هم آرایش صورتتان بر هم نخورد.

پرایمرNV

پرایمر NV، زیرساز اصلی برای آرایش

کمپانی جنس این بار محصول ویژه دیگری را وارد بازار کرده است. این محصول یک زیرساز آرایشی بی نظیر است که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. پرایمر NV قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و دوام آرایش را بسیار بالا می برد. همچنین به شما زمینه ای صاف و جذاب برای آرایش هدیه می دهد.

پرایمر NV خاصیت آبرسانی پوست را دارد. به همین دلیل شما را از مصرف کرم مرطوب کننده پیش از آرایش بی نیاز می کند. همچنین پوستی نرم و لطیف برایتان به وجود می آورد. پرایمر NV حاوی ترکیبات مغذی و مورد نیاز پوست است و علاوه بر حفظ زیبایی پوست شما را تغذیه می کند و با این عمل به ترمیم و جوانسازی پوست شما نیز کمک می کند.


آیا هزینه کردن برای پرایمرNV به صرفه است؟

پرایمر های برند معتبر شاید قدری گران باشند. البته شرکت جنس به دلیل مشتریان زیادی که دارد معمولا با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت عرضه می کند. البته اگر با فواید استفاده از آرایش آشنا باشید و طرفدار زیبایی و جوانی باشید حتما برای پرایمر NV هزینه خواهید کرد.

به طور مثال یک پرایمر خوب اگر به درستی استفاده شود می تواند از اول روز تا آخر شب آرایش شما را مانند لحظه اول تازه و سالم نگه دارد. البته اگر در محوطه باز قرار داشته باشید، یا زیاد زیر آفتاب بمانید و یا در دمای خیلی زیاد یا خیلی کم قرار بگیرید قدری عمر پرایمر کم می شود.

فعالیت شدید بدنی و عرق کردن نیز عمر آرایش را کم می کند. اما با یک زیرسازی خب می توانید حالت آرایشتان را حفظ کنید و همچنان جذاب بمانید.

طریقه استفاده از پرایمرNV

سرانگشتانتان برای مالیدن پرایمر بهترین وسیله هستند. قدری از پرایمر را با نوک انگشتانتان بردارید و آن را در کل صورت پخش کنید. اگر می خواهید آن را روی صورتتان بمالید هم فقط با نوک انگشتانتان این کار را انجام دهید. حرکات های دورانی آهسته هم پرایمر را جذب پوست می کند و هم جریان خون را در صورت شما زیاد می کند. بنابراین اثر پرایمر بیشتر خواهد شد. بنابراین استفاده از پرایمر را به عنوان یک ضرورت آرایشی در نظر داشته باشید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو