نماد سایت ایران ایجلس – میکروکرم ایجلس سرم جوانسازی لومینس محصولات لومینس کرم ageless

خرید اینترنتی کرم روز و کرم شب لومینس

خرید اینترنتی کرم روز و کرم شب لومینس

مقاله های مرتبط:

نحوه انتخاب کرم روز و شب

آیا واقعا باید از کرم شب استفاده کنیم؟

برنامه مراقبتی از پوست در روز

در هنگام روز پوست در معرض عوامل آسیب رسان زیادی قرار می گیرد. عواملی مانند تابش نور خورشید، آلاینده ها و سموم شیمیایی و مواد آرایشی از این دست هستند. پرتوهای پر انرژی خورشید مانند پرتوهای UV به لایه های زیرین پوست نفوذ میکنند. این پرتوها می توانند به سلول های پوستی صدمه وارد کرده و باعث پیری زودرس پوست می شوند. همچنین ترکیباتی به نام رادیکال های آزاد نیز به پوست صدمه می زنند و باعث تخریب آن می شوند.

در هنگام روز نیز اغلب بسیاری از خانم بر چهره خود مواد آرایشی دارند. این مواد نیز در طولانی مدت می توانند به پوست آسیب برسانند. به ویژه اگر از مواد نا مرغوب تهیه شده باشند.

کرم روز لومینس

کرم روز لومینس محصولی است که به شما کمک می کند که در هنگام روز پوستتان را از تمامی مواد آسیب رسان حفظ کنید. این کرم باعث می شود تا پیری پوست به تعویق بیفتد و پوست جوان و زیبا بماند.

در کرم روز لومینس از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده شده است. این کرم به شما کمک می کند تا پوستتان همواره سالم بماند. مواد خارج شده از سلول های بنیادی به نام فاکتورهای رشد که در این کرم وجود دارند می توانند به رشد و بازسازی سلول ها کمک کرده و سرعت جایگزینی سلول های مرده با سلول های تازه را بالا ببرند.

این کرم دارای ترکیبات مرطوب کننده می باشد که رطوبت و شادابی پوست را حفظ می کنند و مانع از خشکی آن می شوند. این ترکیبات کمک می کنند تا پوست در تمام طول روز آب کافی داشته باشد و دهیدراته نشود.

این محصول همچنین دارای ترکیبات ضد آفتاب است که پوست را در برابر پرتوهای پر نفوذ و آسیب رسان خورشید محافظت می کنند. بنابراین با مصرف این کرم دیگر نیاز ندارید که از مواد ضد آفتاب استفاده کنید.

این کرم به سلول های پوست شما کمک می کند تا زودتر خود را بازسازی کرده و جوان و زیبا بماند.

کرم روز لومینس دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و اجازه نمی دهند تا سلول های سالم دچار آسیب شده و در روند ترمیم و نوسازی آنها اختلال ایجاد شود.

خرید اینترنتی کرم روز لومینس

می توانید این کرم را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن در سایت ایران ایجلس تهیه کنید. مشاوران سایت ایران ایجلس همواره منتظر پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

برنامه مراقبتی از پوست در شب

شاید افراد اهمیت مراقبت از شب را به خوبی ندانند و فکر کنند حالا که در معرض عوامل آسیب رسان نیستند پس نیازی نیست که از پوستشان مراقبت کنند. اما بهتر است بدانید که اتفاقا در هنگام شب که پوست در حال استراحت است باید برای مراقبت از آن فکری کرد. زیرا شب بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی پوست است. در هنگام شب پوست برای ساعت ها از شر عوامل آسیب رسان و خارجی در امان است و به خوبی می تواند خودش را ترمیم کند. همچنین سلول های پوستی در هنگام شب برای ترممی و نو سازی خود مشغول به کار می شوند.

برای مراقبت از پوستتان در زمان شب ابتدا باید پیش از رفتن به رختخواب پوستتان را با پاک کننده ویژه صورت شستشو دهید. این شوینده ها رطوبت و چربی مورد نیااز پوست را از بین نمی برند و pH طبیعی آن را به هم نمی ریزند. برای شستشوی صورتتان از آن ولرم استفاده کنید.

سپس پوستتان را به آهستگی خشک کرده و روی آن کرم مخصوص شب بمالید و به رختخواب بروید تا مواد ضد پیری و مغذی به پوستتان برای جوانسازی آن کمک کنند.
پوست ناحیه دور چشم نازک است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. بنابراین توصیه می شود برای قسمت های دور چشم کرم ویژه همان قسمت را تهیه و استفاده کنید.

کرم های شب با رساندن مواد مغذی به پوست آن را تغذیه کرد و با رساندن مواد ضد پیری به پوست به جوانسازی آن کمک می کنند.

 

 

کرم شب لومینس

کرم شب لومینس محصولی بی نظیر برای مراقبت از پوست در هنگام شب می باشد. این کرم سلول های پوستی را تغذیه کرده و آنها را تقویت می کند. همچنین باعث می شود تا سلول های پوستی به سرعت خود را بازسازی کرده و جوان شوند.

این کرم دارای انواع ویتامین های مورد نیاز برای پوست مانند ویتامین های E ، A و C می باشد. این ترکیبات به ترمیم و جوانسازی سلول های پوستی کمک می کنند.

این محصول همچنین دارای انواع آنتی اکسیدان ها می باشد. آنتی اکسیدان ها باعث می شوند تا سلول های پوستی اکسید و در نتیجه تخریب نشوند.

این محصول همچنین دارای فاکتور های رشد استخراج شده از سلول های بنیادی می باشد. این ترکیبات باعث افزایش سرعت انتقال پیام میان سلول ها شده و به رشد و ترمیم آنها کمک میکنند.

خرید اینترنتی کرم شب لومینس

این محصول را می توانید از طریق سایت ایرین ایجلس سفارش دهید. سایت ایران ایجلس در کمترین زمان محصولی مطمئن و با قیمت مناسب را در اختیار شما می گذارد.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.