payamgps.com

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست لومینس

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست

مقاله مرتبط:

ماسک لیفتینگ لومینس

با افزایش سن پوست افراد به دلایل مختلفی شروع به شل شدن و افتادگی می کند.  این دلایل شامل از دست رفتن کلاژن و لاستین پوست در اثر پیری، کاهش سریع وزن، رژیم غذایی نا مناسب و عادات غلط زندگی هستند. این دلایل هر چه که باشند پوست شما را تخریب و نازیبا می کنند. بنابراین پس از مشاهده شل شدن پوست باید به سرعت فکری به حال آن بکنید. زیرا زمانی که افتادن پوست شروع شود به سرعت بیشتر می شود.

پژوهشگران برای برطرف کرن شل شدن پوست، شیوه های مراقبتی و درمانی بسیاری را معرفی کره اند. بسیاری از این شیوه ها گران هستند. ولی راه حل های در دسترسی نیز هستند که ارزان هم می باشند. یکی از این راه حل ها تهیه و استفاده از ماسک های خانگی می باشند. ماسک های طبیعی به سادگی قابل تهیه هستند و افراد می توانند خودشان به سادگی آنها را از مواد اولیه مطمئن تهیه کنند.

علائم پیری

آثار و نشانه های پیری در همه افراد خودشان را بروز می دهند. کلاژن و الاستین های موجود در پوست با زیاد شدن سن، ویژگی کشسانی خودشان را از دست می دهند. در نتیجه برخی از مواد آبرسان موجود در پوست از بین می روند و نمی توانند سلول های پوستی را در حالت سلامت نگه دارند. بنابراین پوست شل و آویزان خواهد شد. به علاوه ماهیچه های صورت نیز با زیاد شدن سن ضعیف می شوند که خود موجب شل شدن پوست می شوند.

تأثیر عوامل محیطی بر شل شدن پوست

علاوه بر بالا رفتن سن، دلایل دیگری نیز اثر زیادی بر  شل شدن پوست دارند. از این عوامل می توان به قررا گرفتن زیاد در معرض آفتاب، مصرف زیاد الکل و کشیدن سیگار، زیاد شدن وزن، بارداری و اختلالات هورمونی اشاره کرد.

پبا شل شدن پوست، علاوه بر آفتادن آن، چین و چروک ها و خط و خطوط رفته رفته در پوست پدیدار می شوند. همچنین پوست ممکن است نازک و دچار حساسیت شود.

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست

شیوه های برای لیفتینگ یا سفت کردن پوست

از مصرف الکل و یا کشیدن سیگار پرهیز کنید

این مواد دارای مواد مخرب و اکسنده هستند که میتوانند سلول های سالم و جوان شما را تخریب کنند و سلول هایتان را پیر و بیمار کنند. بنابراین از همین امروز این عادات غلط زندگی را ترک کنید تا بتوانید پوستی زیبا داشته باشید و آن را از شل شدن و افتادگی نجات دهید.

انجام تمرینات عضلانی صورت

این کار برای سفت کردن پوست اهمیت ویژه ای دارد. این تمرینات را می توانید روزانه 2 بار انجام دهید. ورزش دادن عضلات صورت باعث می شود تا ماهیچه ها قوی و سفت شده و از افتادگی پوست جلوگیری کنند.  

منظم ورزش کردن

انجام تمرینات ورزشی به صورت منظم به افراد کمک می کند که در حالت سلامت قرار بگیرند. ورزش کردن گردش خون را سرعت می بخشد و به دفع شدن سموم از بدن کمک می کند. بنابراین موادی که پوست را صدمه می زنند نیز ز بدن خارج می شوند.

لایه برداری

لایه برداری کمک می کند تا سلول های مرده از سطح پوست برداشته شوند. بهترین فاصله زمانی لایه برداری پوست هفته ای یک بار است. برای لایه برداری پوست باسد دقت بسیتری به خرج دهید تا مواد لایه بردار شیمیایی به پوستتان آسیب نرسانند. همچنین پس از لایه برداری از کرم های آبرسان استفاده کنید تا پوستتان خشک نشود. در نتیجه پیک لیفتینگ مناسب بر روی پوستتان انجام خواهد شد.

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست

خوابیدن به اندازه کافی

باید در شبانه روز بین 7 تا 8 ساعت خوب بخوابید. در شب آنزیم های ترمیم کننده پوست ترشح می شوند و سلول های پوستی می توانند بدون مزاحمت عوامل محیطی خودشان را ترمیم کنند. همچنین کم خوابیدن موجب ایجاد شدن اختلال در هورمون ها می شود و ترمیم شدن پوست دچار اختلال خواهد شد.

به سرعت وزنتان را کم یا زیاد نکنید

اگر رژیم های لاغری سخت بگیرید، مواد مغذی مورد نیاز بدن و پوست به آنها نمی رسند. بنابراین پوست دچار مشکلات و اختلالاتی خواهد شد. بنابراین در نظر داشته باشید که وزنتان را به سرعت کم یا زیاد نکنید.

با پاک کننده های مناسب صورتتان را بشویید

صابون های دارای فرمولاسیون قوی، به پوست صدمه می زنند. زیرا حالت قلیایی زیادی دارند که با اسیدی بودن پوست تناقض دارد. پوست باید هر روز شستشو داده شود. اما این کار را فقط با پاک کننده های مناسب انجام دهید تا به پوستتان صدمه ای نرسد. استفاده از این محصولات به لیفتینگ پوست کمک می کند.

از مواد آرایشی غیر استاندارد استفاده نکنید

مواد آرایشی می توانند خیلی برای پوست خطرناک باشند. زیرا امروزه انواع متنوعی از این محصولات در بازار وجود دارند که بسیاری از آنها نام و نشان معتبری نیز ندارند. بنابراین در مصرف این مواد دقت کنید. زیرا بری از این محصولات دارای مواد آسیب رسان برای پوست و حتی سمی برای بدن هستند.

نوشیدن آب فراوان را فراموش نکنید

ضروری است که روزانه آب زیادی بنوشید. این به شما کمک می کند تا پوستتان هیدراته و شاداب

شود. آب ماده اصلی ضروری برای جوانسازی پوست است. برای داشتن پوستی سالم و شاداب

توصیه می شود روزی 8 لیوان آب بنوشید.

مواد غذایی دارای مواد نگه دارنده نخورید

مواد نگه دارنده ای که در سوسیس و کالباس و سایر محصولات بسته بندی با تاریخ انقضای طولانی

مدت وجود دارند برای پوست ضرر دارند و به بدن و پوست شما آسیب می زنند. این مواد موجب

تخریب سلول های پوست و مختل شدن روند بازسازی و ترمیم آنها می شوند. همچنین بهتر است

به جای استفاده از این محصولات، از میوه ها و سبزیجات تازه به میزان زیادی در رژیم غذاییتان

استفاده کنید.

علاوه بر در نظر گرفتن این نکات می توانید از محصولات آرایشی و بهداشتی برای لیفتینگ پوستتان

استفاده کنید. از مهمترین برند های این محصولات برند لومینس است. ماسک لیفتینگ لومینس

برای کشیدن و سفت کردن پوست امتحان خودش را پس داده است.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک

ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره ۰۹۱۲۱۳۹۴۹۴۴ یا شماره ثابت

۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید .

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست

 https://iranageless.com

شیوه های لیفتینگ خانگی پوست

درج اگهی

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو