payamgps.com

تأثیر میکروکرم ایجلس بر چین و چروک ها

تأثیر میکروکرم ایجلس بر چین و چروک ها

مقاله مرتبط:

میکروکرم اینستنتلی ایجلس

گاهی برخی چین و چروک ها و نقایص در صورت با هیچگونه آرایشی برطرف نمی شوند. برای مثال آرایش کردن بر روی پف زیر چشم و یا تیرگی دور چشم بسیار سخت است. این موارد قابل پوشش نیستند و برای آرایش کننده چالش بزرگی محسوب می شوند. حتی بسیاری از لوازم آرایشی مرغوب و گران قیمت هم نمی توانند برخی نقایص چهره را بپوشانند.

اما میکروکرم ایجلس در این موارد به افراد کمک بزرگی می کند. این کرم در زمانی کمتر از 5 دقیقه تمامی نقایصی را که با هیچ ماده آرایشی دیگری رفع نمی شوند برطرف می کند.

این یک امر طبیعی است که با افزایش سن صورت چین و چروک بردارد. همچنین با بالا رفتن سن در زیر چشم ها کیسه ها یا همان پف زیر چشم پدید می آید. این عارضه ها در زیبایی افراد تأثیر بسیاری دارند. تا حدی که می توانند بر روحیه و اعتماد به نفس افراد اثر بگذارند.

کمپانی جنس برای این مشکلات راه حل بی نظیری اندیشیده است. میکروکرم ایجلس در زمان بسیار کمی می تواند تمامی چین و چروک های کوچک و بزرگ پوست را برطرف کند و یک پوست آماده برای آرایش برای شما فراهم کند. بدین ترتیب در مهمانی ها خواهید درخشید.

میکروکرم ایجلس و چین و چروک های صورت

میکروکرم ایجلس محصولی است که به عنوان بهترین راه حل برای رفع چین و چروک ها به شما ارائه شده است. این محصول در سراسر جهان در دسترس می باشد. همچنین قیمت این محصول بسیار مناسب است. این محصول هیچ عارضه ای برای پوست ندارد و با خیالت راحت می توانید همیشه آن را استفاده کنید.

برای استفاده باید برای این کرم دقت بسیاری داشته باشید. زیرا ظرافت و دقت خاصی را مانند سایر مواد آرایشی می طلبد. در ادامه در رابطه با استفاده از این کرم به شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

استفاده از میکروکرم ایجلس

استفاده از میکروکرم ایجلس قلق دارد. باید مانند سایر محصولات آرایشی آن را با ظرافت خاصی استفاده کنید. برای از بین بردن چروک های ریز دور چشم، حلقه های تیره دور چشم و پف زیر چشم ها ابتدا باید صورتتان را با یک پاک کننده مناسب خود بشویید. باید ابتدا کرم را به صورت یک لایه نازک در اطراف دور چشم بمالید و به آرامی آن را پخش کنید. سپس برای مدت چند دقیقه صورتتان را اصلا حرکت ندهید و ریلکس باشید. کرم باید خشک شود. برای اثر بخشی کرم اصلا حرف نزنید و حتی لبخند نزنید. پس از اینکه 2 دقیقه صبر کردید، پوستی صاف و بدون چروک خواهید داشت. روی این پوست می توانید به راحتی آرایش دلخواهتان را انجام دهید.

افزون بر چین و چروک های نواحی اطراف چشم، میکروکرم ایجلس برای برطرف کردن خط خنده و چروک های پیشانی که عمیقتر هستند نیز اثر بسزایی دارد. بهتر است با انواع چین و چروک های پوست آشنا شوید.

چروک های صورت دو دسته اصلی دارند:

1-چروک های استاتیک

چروک های استاتیک در زمانی که پوست در حالت ریلکسیشن است و فعالیتی ندارد قابل مشاهده هستند. که معمولا بسیار آزار دهنده هستند و زمانی که صورتتان را به طور بی حرکت در آینه نگاه می کنید به چشم می آیند. دلیل بروز این چروک ها بیشتر عوامل محیطی می باشد. عوامل آسیب رسانی مانند آفتاب و آلودگی هوا. زمانی که بافت اصلی پوست دچار تغییر شود این چروک ها پدیدار می شوند.

2-چروک های دینامیک

این چروک ها به واسطه فعالیت کردن زیاد عضلات صورت پدیدار می شوند. دلیل بروز این چروک ها بیشتر عادت های غلط زندگی و عوامل آسیب رسان درونی می باشد. از این عوامل می توان داشتن رژیم غذایی ناسالم و عاری از مواد غذایی مورد نیاز پوست مانند ویتامین ها و اسیدهای چرب، و یا سیگار کشیدن را نام برد. این عوامل موجب از دست رفتن کلاژن و الاستین پوست شده و بنابراین خاصیت خود ترمیمی پوست را از بین می برند. این چروک ها به طور عمده بیشتر در یک سوم بالایی صورت پدیدار می شوند. از مثال های بازر این چروک ها خط های شعاعی اطراف چشم یا چروک های پنجه کلاغی را می توان نام برد. مثال دیگری از این چروک ها خط های عمیق موجود در پیشانی یا همان چروک اخم می باشد.

تأثیر کرم ایجلس بر چین و چروک ها

میکروکرم ایجلس اثر درمانی پایدار نیز دارد. بنابراین علاوه بر یک محصول آرایشی بی نظیر به عنوان یک محصول درمانی نیز می توانید از آن انتظار داشته باشید. این کرم علاوه بر اینکه در عرض تنها 2 دقیقه تمامی چروک های دینامیک و استاتیک صورت را از بین می برد، بلکه در مدت مصرف طولانی یعنی با استفاده روزانه به مدت دست کم 30 روز می توانید چروک های دائمی صورت را برطرف کند.

کرم ایجلس به عنوان ماده آرایشی

به منظور آرایش کردن باید ابتدا کرم ایجلس را استفاده کنید. دقت کنید که مواد آرایشی را پس از استفاده ازاین کرم استفاده کنید. حتی پرایمرها یا زیرسازهای آرایشی را نیز باید پس از استفاده از این کرم بمالید. زمانی که با این کرم چین و چروک ها از صورتتان محو شد می توانید از انواع کانسیلرها و اسپری های زیرساز آرایشی استفاده کنید. در این حالت دیگر این مواد در چین و چروک ها و منافذ فرو نرفته و خط و خطوط رنگی روی پوستتان ایجاد نمی کنند.

دقت داشته باشید که میکروکرم ایجلس بهترین عملکرد را روی پوست های خشک و تمییز می گذارد. مخصوصا اینکه پوست باید کاملا خشک و عاری از رطوبت سطحی باشد.

برای استفاده به آهستگی نوک انگشتانتان را به مقدار کمی از کرم آغشته کنید. حواستان باشد که رمز استفاده از این کرم برداشتن میزان بسیار کم است. اندازه ای حتی کمتر از یک نخود. سپس کرم را روی قسمت مد نظرتان بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. برای خشک شدن می توانید پنکه یا سشوار با باد سرد استفاده کنید.

بهتر است از مواد آرایشی دارای روغن ها و یا مواد مایع روی این کرم استفاده نکنید. برای پاک کردن کرم هم می توانید از پاک کننده های رایج مخصوص صورت با فرمولاسیون ملایم استفاده کنید.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو