payamgps.com

مراقبت روزانه پوست به چه صورت انجام شود؟

بهترین شیوه مراقبت روزانه پوست

زیبایی، لطافت و طراوت پوست در ابتدای روز می‌تواند تأثیر مثبتی بر اعتماد به نفس و روحیه فرد داشته باشد. نادیده گرفتن مشکلات جزئی پوست و به تعویق انداختن درمان آن کاملاً اشتباه است. یک برنامه منظم و مداوم برای مراقبت از پوست تنها راه حفظ سلامت و شادابی آن است. هیچ چیز به اندازه زمان در حل مشکلات پوستی مؤثر نیست. هرچه زودتر درمان مشکلات پوستی خود را آغاز کنید آسان‌تر و سریع‌تر به نتیجه مطلوب می‌رسید. بهتر است برای حفظ زیبایی خود، مراقبت روزانه از پوست خود را از همان ساعات اولیه صبح آغاز کنید. اگر آشنایی کافی با اصول مراقبت از پوست ندارید با ما همراه باشید تا بهترین شیوه مراقبت روزانه پوست را بیاموزیم.

اگر در مورد خرید کرم روز لومینس به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰تماس بگیرید.

بهترین شیوه مراقبت روزانه پوست

پاک‌کننده ملایم پوست

حتّی اگر از کرم خاصی در طول شب استفاده نکنید در طول شب، چربی و مواد زائد از منافذ پوست خارج می‌شود. بنابراین برای مراقبت از پوست لازم است از یک پاک‌کننده مناسب برای تمیز کردن پوست در ابتدای صبح استفاده شود. البته در میان محصولات پاک‌کننده پوست برای تمیز کردن پوست در طول روز باید یک پاک‌کننده ملایم استفاده شود. زیرا اگر پاک‌کننده پوستی که در ابتدا و انتهای روز استفاده می‌شود یکسان باشد ممکن است سبب خشکی پوست شود.

اهمیت مقاوم‌سازی پوست در طول روز

همواره پس از پاکسازی پوست، بافت پوست قابلیت جذب بیشتری پیدا می‌کند و بهترین زمان برای تقویت پوست است. برای مراقبت اصولی از پوست در طول روز توصیه متخصصان، استفاده از تونر پوست پس از پاکسازی پوست است. تونر پوست محصولی است که PH پوست را به حالت طبیعی بازگردانده و اثرات پاک‌کننده را از بین می‌برد. پس از تونر پوست استفاده از یک کرم مرطوب‌کننده که بر حسب نوع پوست میزان چربی آن متفاوت است، بهترین انتخاب است.

محافظت از پوست در طول روز

انتخاب محصول مناسب برای محافظت از پوست در طول روز برای افراد مختلف با سبک زندگی گوناگون تفاوت دارد. آنچه در بین تمام افراد مشترک است لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت در برابر اشعه فرابنفش است. امّا انتخاب و خرید بهترین کرم ضد آفتاب باید با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی پوست هر فرد صورت گیرد. در بازار محصولات مراقبت از پوست، انواع کرم ضد آفتاب با خواص گوناگون برای افراد مختلف با نیازهای متفاوت وجود دارد. برخی از انواع کرم ضدآفتاب در کنار حفاظت کامل، خاصیت آبرسانی قوی و یا خواص یک کرم ضدچروک را نیز دارند. علاوه بر آن، بسیاری از کرم‌های ضدآفتاب دارای مواد مغذی نظیر ویتامین C و E و آنتی‌اکسیدان نیز هستند.

مزایای کرم روز لومینس

  • لومینس خواص تمام محصولات مورد نیاز برای محافظت اصولی از پوست در طول روز را دارا می‌باشد.
  • به عنوان یک کرم ضدآفتاب نیز محافظت کاملی از پوست به عمل می‌آورد.
  • خاصیت آبرسانی عمیق پوست به عنوان یک مرطوب کننده دارد.
  • استفاده از دانش سلول‌های بنیادی، کرم روز لومینس را به یک کرم ضد چروک قوی تبدیل کرده است.
  • علاوه بر پیشگیری از پیری زودرس پوست، تأثیر بسیار مناسبی در کاهش چین‌های سطحی پوست دارد.
  • مواد مغذی برآمده از طبیعت در کرم روز لومینس به سادگی، طراوت و جوانی را به شما هدیه می‌دهد.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو