payamgps.com

مزایای لوسیون بدن

مزایای لوسیون بدن

شناخت انواع محصولات مراقبت از پوست برای انتخابی هوشمندانه و مؤثر ضروری است. اصرار بر روش‌های رایج مراقبت از پوست همیشه مفید نیست. محصولات جدید مراقبت از پوست برای ارائه راهکاری تازه برای حل مشکلات پوستی تولید می‌شوند. لوسیون بدن یکی از محصولات نسبتاً جدیدی است که در مراقبت اصولی پوست بسیار مؤثر است. ترکیبات مفید و جذب سریع و آسان از مهم‌ترین مزایای لوسیون بدن است. تقویت و ترمیم سلول‌های پوست بدون بر جای گذاشتنن اثرات چربی نیز از امتیازات لوسیون بدن است. اگر آشنایی کافی با این محصول ندارید با ما همراه باشید تا مختصر و مفید این محصول را به شما معرفی کنیم.

بعد از حمام استفاده از لوسیون بدن می تواند باعث آبرسانی پوست، درمان خشکی صورت و حتی ترک و پینه شود پس بهتر است با خرید لوسیون بدن لومینس از تمامی این مزایا بهره مند شوید. لوسیون بدن لومینس حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست به علاوه ترکیبات مؤثر در ترمیم و جوانسازی پوست سریعا جذب پوست می شود. برای خرید این محصول کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰ تماس بگیرید.

لوسیون چیست؟

ترکیبی سبک با جذب آسان برای آبرسانی پوست، ساده‌ترین تعریف لوسیون است. به زبان ساده‌تر لوسیون بدن با هدف آبرسانی عمیق پوست و تأمین مواد مغذی آن تولید می‌شود. بافت سبک لوسیون سبب جذب بهتر و بیشتر در مقایسه با سایر محصولات مراقبت از پوست می‌شود. بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن بلافاصله پس از حمام است. رایحه مطبوع، درخشش و لطافت پوست پس از استفاده از لوسیون بدن از دلایل محبوبیت این محصول است. امّا مهم‌ترین مزایای لوسیون بدن به قرار زیر است:

  • آبرسانی پوست
  • شفافیت و درخشش پوست
  • درمان خشکی پوست
  • رفع ترک و پینه
  • درمان جوش و آکنه
  • ایجاد آرامش و رایحه مطبوع

ترکیبات لوسیون بدن

انواع لوسیون بدن برای انواع مختلف پوست‌ تولید می‌شوند. لذا در کنار برخی ترکیبات مشترک، برخی از ترکیبات نیز متناسب با نوع پوست انتخاب می‌شوند. مهم‌ترین ترکیبات مشترک در انواع لوسیون بدن عبارتند از:

  • کرودامول: از این ماده به عنوان نرم‌کننده پوست استفاده می‌شود.
  • ویتامین C : به دلیل خواص جوانسازی و ضدپیری زودرس پوست کاربرد دارد.
  • ویتامین E : هم به عنوان آنتی‌اکسیدان برای جوانسازی پوست و هم به دلیل خواص ضدالتهابی آن کارایی دارد.
  • روغن مورینگا: منشأ گیاهی داشته و سرشار از مواد مغذی با خاصیت نرم‌کننده برای پوست است.
  • اولئونیک اسید: آنتی‌اکسیدانی قوی که خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت کرده و مانع خشکی پوست می‌شود.

خرید لوسیون بدن لومینس

درمیان محصولات مراقبت از پوست، جذب سریع و آسان لوسیون بدن امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود. حال تصور کنید تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست به علاوه ترکیبات مؤثر در ترمیم و جوانسازی پوست در محصولی با این امتیاز ویژه جمع شوند.

  1. لوسیون بدن لومینس با فرمولی منحصر به فرد شامل انواع مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان و فاکتورهای رشد چنین محصولی است.
  2. جذب سریع و آسان لوسیون بدن تأمین مواد مورد نیاز پوست را تضمین می‌کند.
  3. فاکتورهای رشد موجود در این محصول نیز فرایند ترمیم سلولی را بهبود می‌بخشد.
  4. در نتیجه با خرید لوسیون بدن لومینس علاوه بر آبرسانی عمیق پوست و تقویت آن می‌توانید از اثرات محسوس آن در درمان جای جوش و بخیه نیز بهره‌مند شوید.
خرید لوسیون بدن لومینس
خرید لوسیون بدن لومینس

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو