payamgps.com

لیفت صورت در خانه

لیفت صورت در خانه

 

با پیشرفت روش‌های درمانی و ورود تکنولوژی لیزر برای درمان مشکلات پوستی، لیفت صورت نیز مورد توجّه قرار گرفته است. از حدود 40 سالگی روند پیری پوست آغاز شده و عوارض ناخوشایندی مانند افتادگی و شل شدن پوست نمایان می‌شود. عامل جوانسازی پوست به طور طبیعی کلاژن است که با افزایش سن، تولید آن کاهش یافته و سپس متوقف می‌شود. برای پیشگیری از پیری زودرس پوست و جوانسازی پوست لازم است با لیفت صورت، سلول‌های پوستی تقویت و تحریک شوند.

برای جوانسازی پوست و تقویت آن می توانید از انواع ماسک صورت برای لیفت صورت استفاده کنید. بهترین ماسک لیفت صورت لومینس است که می توانید از ایران ژنس خریداری کنید. برای مشاوره و سفارش خرید تنها کافیست با شماره 02188563259 تماس بگیرید.

آیا لیفت صورت ضرورت دارد؟

  1.  قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استرس و افزایش سن از عواملی است که موجب تخریب سلول‌های پوستی می‌شود.
  2. مصرف مداوم کرم ضد آفتاب و کرم‌ آبرسان و مغذی برای پیشگیری از پیری پوست توصیه می‌شود.

اگر به هر دلیلی دچار افتادگی پوست شوید استفاده از انواع ماسک لیفت صورت می‌تواند اثرات قابل توجهی در بهبود شرایط پوست داشته باشد.

ماسک روغن کرچک

  1. یکی از مواد طبیعی بسیار مفید و مغذی برای تقویت و ترمیم سلول‌های پوست و مو به شمار می‌رود.
  2. به عنوان ماسک صورت سبب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود.
  3. علاوه بر خواص جوانسازی پوست و لیفت صورت، سبب از بین رفتن خشکی و ایجاد نرمی پوست نیز می‌شود.
  4. دو قاشق غذاخوری روغن کرچک را با یک قاشق چایخوری آبلیمو یا روغن اسطخودوس ترکیب کنید.
  5. با حرکات دورانی آرام این مخلوط را بر روی پوست قرار دهید و اجازه دهید یک شب تا صبح بر روی پوست باقی بماند.

ماسک روغن بادام

روغن بادام منبعی سرشار از ویتامین E محسوب می‌شود که در اغلب محصولات مراقبت از پوست نیز این ویتامین وجود دارد. به همین خاطر روغن بادام با آبرسانی و تقویت سلول‌های پوستی اثرات محسوسی به عنوان یک ماسک لیفت صورت دارد.

  1. برای استفاده از خواص روغن بادام برای لیفت صورت می‌توانید پیش از استحمام از روغن بادام استفاده کنید.
  2. هر روز یا یک روز در میان، روغن به مدت 20 دقیقه بر روی پوست قرار داده و آن را بشویید.

بهترین ماسک لیفت صورت

حقیقت این است که گرچه استفاده از مواد طبیعی همیشه ارجحیت دارد ولی دستیابی به نتیجه مطلوب، نیازمند زمان طولانی است. شاید بتوان گفت استفاده از مواد طبیعی برای پیشگیری از پیری زودرس و جلوگیری از مشکلات پوست مؤثرتر است. امروزه اغلب محصولات مراقبت از پوست با پشتوانه مواد طبیعی و اثرات شگفت‌انگیز آن بر سلامت پوست تولید شده‌اند.

ماسک لیفت صورت لومینس

با خرید ماسک  لومینس نیز شما در واقع از خواص بی‌نظیر چندین گیاه نظیر کاسنی بهره‌مند می‌شوید. محققان شرکت لومینس می‌کوشند با انجام تحقیقات بر روی سلول‌های بنیادی انسان فرایند ترمیم سلولی را شبیه‌سازی کنند. در این مسیر، آنها تلاش می‌کنند از ترکیب مواد موجود در طبیعت به نتیجه مطلوب برسند. لذا اغلب مشتریان، به خاطر اثرات فوری و محسوس محصولات لومینس، خرید ماسک لیف صورت لومینس را توصیه می‌کنند.

ماسک لیفت صورت لومینس
ماسک لیفت صورت لومینس

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو