payamgps.com

فواید پاکسازی پوست

فواید پاکسازی پوست

فواید پاکسازی پوست

پوست صورت انسان دارای منافذ متعددی است که این منافذ در پاکسازی پوست نقش مؤثری دارند. از یک سو آلودگی‌های محیطی، گرد و غبار و مواد آرایشی باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند. از سوی دیگر باز بودن این منافذ برای تأمین اکسیژن و مواد مغذی لایه زیرین پوست ضروری است. لذا پاکسازی سطحی و عمیق پوست صورت به طور روزانه در دوره‌های زمانی مشخص ضرورت دارد. در صورت تمیزی پوست نیز برای حذف چربی‌های اضافی و سلول‌های مرده پوست صورت نیاز به پاکسازی پوست است. از جمله فواید پاکسازی پوست می توان به تمیزی پوست، حذف چربی ها و سلول های مرده پوست و همچنین تقویت پوست اشاره کرد.

انواع پاکسازی صورت

پاکسازی صورت به دو شیوه سطحی و عمیق پوست صورت می‌گیرد.

پاکسازی سطحی پوست

برای مراقبت از پوست صورت و حفظ سلامتی و شادابی آن لازم است پاکسازی صورت به طور مداوم اجرا شود. منظور از پاکسازی پوست، فرایند خاصی نیست در وهله اوّل همان شستشوی صورت ساده‌ترین پاکسازی به شمار می‌رود. ولی مسئله اینجاست که بسیاری از آلودگی‌ها و حتّی چربی پوست تنها با آب پاک نمی‌شود. در نتیجه انتخاب محصول مناسبی که در عین زدودن آلودگی‌ها به پوست صورت آسیب نرساند اهمیت زیادی دارد.

پاکسازی سطحی پوست
پاکسازی سطحی پوست

پاکسازی عمیق پوست

در کنار پاکسازی سطحی لازم است در دوره‌های زمانی منظمی پاکسازی عمیق پوست نیز انجام شود. در پاکسازی عمیق، آلودگی‌ها و مواد زائد پوست در سطح سلولی نابود می‌شود و مواد مغذی در سلول‌های پوست جذب می‌شود.

  1. روش‌هایی مانند انواع بخور به عنوان روش‌های خانگی پاکسازی عمیق پوست شناخته می‌شوند.
  2. روش‌های مدرنی مانند میکرودرم نیز در انواع کلینیک‌های زیبایی توسط متخصصین پوست اجرا می‌شود.

بهترین محصولات پاک‌کننده پوست

در گذشته انواع صابون به عنوان پاک‌کننده پوست صورت به شمار می‌رفت. امروزه در کنار انواع صابون، محصولات جدید پاک‌کننده صورت با ویژگی‌های مختلف عرضه می‌شوند. محصولات جدید پاک‌کننده پوست با هدف حذف مشکلات و مضرات محصولات قدیمی تولید می‌شوند. از این رو امروزه محصولاتی مانند ژل پاک‌کننده صورت یا کلینزر صورت تولید شده‌اند که نیازی به شستشو با آب ندارند.

ترکیبات ژل پاک کننده صورت یا کلینزر صورت به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که در کنار پاکسازی پوست، موجب تقویت پوست نیز می‌شوند. در نتیجه استفاده از محصولاتی مانند ژل پاک‌کننده صورت، عوارض ناخوشایندی نظیر خشکی پوست را به همراه ندارد.

اگر برای خرید محصولات مراقبت از پوست نیاز به مشاوره کارشناسی دارید می‌توانید با شماره 02188563259  تماس بگیرید.

بهترین ژل پاک‌کننده صورت

در بازار محصولات مراقبت از پوست، محصولات لومینس جزو محصولات محبوب و معتبر در میان مشتریان به شمار می‌رود. ژل پاک‌کننده صورت لومینس نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات لومینس است. زیرا هر بانویی با هر سبک زندگی به خرید پا‌ک‌کننده صورت برای استفاده روزانه خود نیاز دارد. مزایای ژل پاک‌کننده صورت لومینس در مقایسه با سایر محصولات مشابه از دلایل مشتریان برای خرید ژل پاک‌کننده لومینس است.

  1. این محصول بدون آسیب‌رسانی به پاکسازی عمیق پوست پرداخته و برای پاکسازی مواد گریم از صورت نیز کارایی دارد.
  2. نیازی به شستشوی صورت پس از استفاده از ژل پاک‌کننده صورت لومینس وجود ندارد.
  3. ترکیبات منحصر به فرد این محصول حاوی مواد آبرسان، مغذی و تقویت‌کننده برای پوست صورت نیز هست.

 

نویسنده: فرشاد ذوقی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو