payamgps.com

مکمل ضدپیری فینیتی Finiti

به جرأت می‌توان گفت با تولید و عرضه کپسول فینیتی انقلابی در عرصه تولید محصولات جوانساز و ضدپیری به وقوع پیوست. شرکت ژنس (Jeunesse) که تولیدکننده انواع بهترین محصولات جوانسازی است این بار نیز با بهره‌گیری از تحقیقاتی که در آکادمی نوبل تحسین شده‌اند محصول ارزشمندی را به عنوان جدیدترین مکمل ضدپیری عرضه کرده است.

تأثیر محصولات ضدپیری

برای درک ارزش و اثرات کپسول فینیتی بهتر است در ابتدا اطلاعاتی در زمینه فرایند پیری در سطح سلولی کسب کنیم. آنچه به عنوان عامل اصلی پیری در بدن انسان شناخته می‌شود ترکیبی به نام تلومر است.

این تلومرها نقش اساسی در حیات سلول‌های بدن انسان دارند. در ابتدای تولد تلومرها طویل هستند ولی با گذر عمر، آنها روز به روز کوتاه‌تر می‌شوند.

این فرایند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که کوتاهی بیش از حد تلومرها منجر به نابودی سلول‌های بدن می‌شود. مرگ سلولی در واقع آغاز فرایند پیری در بدن انسان است.

نکته مهم دیگر این است که مرگ یک سلول منجر به انتشار رادیکال‌های آزاد شده که این مواد تأثیر بسیار مخرب بر سلول‌های مجاور خواهند داشت.

در نتیجه فرایند پیری به صورت متوالی پیشروی می‌کند. حال اگر روند مرگ سلولی متوقف شود در حقیقت فرایند پیری انسان متوقف شده است.

محتویات مکمل ضدپیری فینیتی

در طول سال‌ها تحقیقات متعددی تأثیر نابودی تلومرها در مرگ سلولی را اثبات کردند.

ولی تحقیقات جدیدی که در راستای تولید محصولات ضدپیری انجام گرفت نشان می‌دهد ماده مغذی که با نام علمی TA-65MD شناخته می‌شود می‌تواند موجب رشد مجدد تلومرها شود.

این ماده تأثیری گذرا بر آنزیمی به نام تلومراز دارد که فعالسازی آن موجب افزایش طول تلومرها می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی این ماده مغذی این است که تنها ماده‌ای که تاکنون برای افزایش طول تلومرها کشف شده است همین ماده است.

آنچه سبب شده عنوان بهترین مکمل ضدپیری را به کپسول فینیتی نسبت دهیم وجود همان ماده  TA-65MD در ترکیبات این کپسول است.

در حقیقت ماده مؤثر اصلی در ترکیبات کپسول فینیتی ماده TA-65Md می‌باشد. بر همین اساس شرکت ژنس با اطمینان خاطر، اثرات مثبت کپسول فینیتی بر جوانسازی را تضمین شده می‌داند. البته در ترکیب کپسول فینیتی مواد ارزشمند دیگری نیز وجود دارد.

یکی از آنها آنتی‌اکسیدانی با نام علمی COQ-10 می‌باشد که از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. Fucoidan و Purslane نیز دیگر ترکیبات کپسول فینیتی هستند که نقش مؤثری در جوانسازی و بازسازی سلول‌ها دارند.

این ترکیبات همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌شوند. ویتامین‌های موجود در کپسول فینیتی موجب بهبود عملکرد سیستم گوارشی نیز می‌شوند.

آنچه گفتیم تنها بخشی از خواص بی‌نظیر مکمل ضدپیری فینیتی به شمار می‌رود.

مهم آن است که بدانید این محصول که اوّلین بار در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده از جدیدترین محصولات ضدپیری محسوب می‌شود که حاصل جدیدترین تحقیقات کارشناسان داروسازی است.

امّا در همین زمان کوتاه علاقمندان فراوانی در سراسر دنیا یافته است. پیدا کردن نظرات مشتریان محصولات ضدپیری شرکت کار سختی نیست.

هیچ چیز به اندازه نظرات افرادی که شخصاً از محصولات جوانسازی و ضدپیری استفاده کرده‌اند برای تصمیم‌گیری در مورد خرید این محصولات مفید نیست.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو