payamgps.com

کرم مرطوب‌کننده روز لومینس

یکی از اوّلین محصولات مورد نیاز برای مراقبت از پوست یک کرم مرطوب‌کننده مناسب است. مهم‌ترین نکته در انتخاب صحیح، توجّه به نوع پوست و نیازهای آن است. مهمترین ماده مغذی برای پوست انسان آب است. برای آبرسانی کافی به پوست علاوه بر نوشیدن آب کافی باید از آبرسانی به سطح پوست نیز اطمینان حاصل شود. کمبود آب، بافت سلولی پوست را شکننده کرده و موجب ایجاد التهاب، ترک و خشکی پوست می‌گردد.

بهترین زمان استفاده از کرم مرطوب‌کننده پس از شستشو و از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌های زاید است. معمولاً کرم‌های مرطوب‌کننده بر پایه آب برای انواع پوست مناسب هستند ولی برای پوست‌های خشک کرم‌های مرطوب‌کننده با پایه چربی لازمند.

فرمول کرم مرطوب‌کننده روزانه لومینس که حاصل کار کارشناسی بهترین محققین پوست دنیا است برای تمام افراد اعم از زن و مرد و با هر نوع پوست مناسب است. این محصول حاوی بیش از دویست ماده موثر در رشد سلولی پوست انسان است که موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. ترکیب منحصر به فرد کرم مرطوب‌کننده لومینس حاوی مواد مغذی است که در کنار هم موجب رطوبت، ترمیم، آبرسانی، جوانسازی و احیای پوست شما می‌شود.

فواید استفاده از کرم مرطوب‌کننده روز لومینس

ترمیم، جوانسازی و احیای پوست

کاهش آثار خطوط سطحی و عمیق پوستی در کمتر از دو ساعت

قابلیت نفوذ در منافذ پوست و ترمیم در عمیق‌ترین لایه‌های پوست

فربه کردن پوست

ظاهری جوان جذاب و درخشان به پوست می‌بخشد

این محصول به طور همزمان خاصیت ضد آفتاب با  spf30 را نیز دارد.

استفاده مداوم از این محصول منجر به بازسازی ذخایر پروتئین‌های مورد نیاز پوست نظیر کلاژن و الاستین می‌شود.

با ترمیم و بازسازی سلول‌های پوستی،  روند پیری پوست را به تأخیر می‌اندازد.

شیوه مصرف

مقدار کمی از کرم مرطوب‌کننده روزانه لومینس را بر روی سر انگشتان خود قرار داده و به آرامی و با حرکات دورانی روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید. برای نتیجه‌گیری بهتر توصیه می کنیم همزمان با مصرف کرم مرطوب‌کننده روزانه لومینس از سرم جوانسازی پوست لومینس نیز استفاده کنید.

محتویات

در تولید این محصول پارابن و هرگونه چربی اضافی به کار نرفته است.

از منابع غنی ویتامین در طبیعت یعنی سیب. هندوانه و عدس در تولید این محصول استفاده شده است. این مواد عملکردی مشابه خاصیت مرطوب‌کنندگی طبیعی پوست دارند و آنتی‌اکسیدان های موجود در آنها از پیر شدن پوست جلوگیری می‌کنند.

عصاره جلبک دریایی قرمز به سرعت در پوست نفوذ می‌کند و مانعی طبیعی و مرطوب‌کننده برای پوست ایجاد می‌کند که هیچ‌گونه آثار چربی اضافی بر روی پوست به جا نمی‌گذارد و پوستی نرم و صیقلی به شما هدیه می‌دهد.

عصاره جلبک سبز آبی از پوست در برای اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند و از آسیب دیدن سلول‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

برای افزایش ذخایر کلاژن و الاستین در پوست از نوعی جلبک تک سلولی دریایی استفاده می‌شود که منبعی غنی از پروتئین ها و آمینواسیدهای موردنیاز پوست است که خواص درمانی آن قابل مقایسه با لیزردرمانی است.

کرم مرطوب‌کننده لومینس یک انتخاب عالی به عنوان کرم روزانه است که علاوه بر خاصیت مرطوب‌کنندگی از خواص ضدچروک آن نیز بهره‌مند می‌شوید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو