payamgps.com

کرم ترمیم‌کننده شب لومینس

از ترکیب تخصص پزشکان نامدار و تکنولوژی پیشرفته، کرم شب لومینس تولید شده تا در طول شب که بیشترین میزان فعالیت رشد سلولی رخ می‌دهد، بافت پوست شما را احیا سازد. این محصول بهداشتی آرایشی قدرتمند با تکیه بر پیشرفته‌ترین تحقیقات بالینی حال حاضر دنیا تولید شده است. کرم ترمیم‌کننده شب لومینس با هدف افزایش روش‌های ایجاد تغییر در روند پیری پوست طراحی شده است. این کرم حاوی عصاره های برگرفته از طبیعت است که به ترمیم DNA پوست شما در سطح سلولی کمک می‌کند و با تغییرات ظاهری ناشی از پیری زودرس مبارزه می‌کند. فرایند طبیعی افزایش عمر پوست به گونه‌ای است که سلول‌های پوستی و ماده ژل مانندی که در میان آنها قرار دارد، به تدریج رطوبت خود را از دست می‌دهند که منجر به خشکی و نازکی پوست، کند شدن روند تولید سلول‌های جدید پوستی، شل و بی‌رنگ شدن پوست و ضعیف شدن و کاهش عمر سلول‌های پوستی می‌شود. این امر ناشی از عدم دسترسی سلول‌های پوستی به مواد مغذی لازم برای احیای پوست و عدم خروج مواد زاید از سلول‌های پوستی است. فعالیت‌های روزانه، پوست را در معرض رادیکال‌های آزاد قرار می‌دهد که مانع از رشد سلول‌های سالم پوست شده و ذخایر پروتئین و چربی موجود در بدن را از بین می‌برند.
کرم شب لومینس برای پوست‌های حساس نیز مناسب بوده و در تولید آن از پارابن و هرگونه مواد شیمیایی حساسیت زا استفاده نشده است.
فواید استفاده از کرم ترمیم‌کننده شب لومینس
بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها دو هفته استفاده مداوم از کرم شب لومینس منجر به افزایش 85 درصدی در رشد سلول‌های پوستی می‌شود و کاهش آثار خطوط و چروک‌های سطحی پوست، تنها دو ساعت پس از مصرف قابل مشاهده است.
استحکام و خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد.
این کرم حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی است که از غشای سلولی در برابر تهاجم رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.
در این محصول بیش از دویست فاکتور رشد وجود دارد که موجب می‌شود در طول زمان، ذخایر طبیعی بدن از پروتئین‌های ضروری مانند کلاژن و الاستین به سطح طبیعی خود برسد.
کرم شب لومینس به آسانی جذب پوست می‌شود.
با مراقبت، ترمیم و بازسازی سلول‌های پوستی موجب کندی روند پیری پوست می‌شود.
نشانه‌هایی ظاهری افزایش سن را در پوست کاهش داده و موجب صیقلی شدن سطح پوست می‌شود.
شیوه مصرف
اوّلین نکته‌ای که لازم است به آن توجّه کنید این است که محصولات مراقبتی و ضدچروک لومینس به صورتی طراحی شده‌اند که در صورت استفاده هم‌زمان، تاثیرگذاری آنها افزایش می‌یابد. بنابراین اگر به دنبال نتیجه مطلوب هستید هر صبح و شام از سرم جوانسازی پوست لومینس نیز استفاده کنید. بهترین نتایج زمانی حاصل می‌شود که هر روز صبح پس از مصرف سرم جوانسازی از کرم مرطوب‌کننده روزانه لومینس استفاده کنید تا آبرسانی و مراقبت از پوست در طول روز به خوبی انجام شود و هرشب پس از مصرف سرم از کرم ترمیم‌کننده شب لومینس استفاده کنید تا رطوبت پوست در طول شب حفظ شده و فرایند ترمیم و بازسازی به درستی انجام شود.
برای استفاده از این محصول کافی است مقدار کمی از آن را با انگشتان خود بر روی پوست قرار داده و با حرکات دورانی به سمت بالا ماساژ دهید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو