payamgps.com

سرم جوانساز لومینس

شاید شما هم جزو افرادی باشید که با انواع سرم‌های پوست و تفاوت آنها با انواع کرم آشنایی چندانی ندارند. به همین خاطر ابتدا تعریف کوتاهی از سرم و تفاوت آن با کرم خواهیم داشت. سرم‌ها محصولاتی هستند که بر پایه آب تولید می‌شوند و در نتیجه بسیار بهتر و سریع‌تر از کرم‌ها جذب پوست می‌شوند و به دلیل این که فاقد چربی هستند، منافذ پوست را مسدود نمی‌سازند. این ویژگی‌ها برای همه افراد به خصوص افراد با پوست چرب بسیار مناسب است. بنابراین سرم‌ها در درمان مشکلات پوستی و یا جوانسازی پوست مؤثرتر از انواع کرم عمل می‌کنند. در میان انواع سرم نیز هرچه سرم غلیظ‌تر باشد بهتر است. البته قیمت انواع سرم معمولاً بیشتر از کرم‌هاست ولی با توجّه به این که در هر بار مصرف تنها یک تا دو قطره از آن استفاده می‌شود، خرید این محصول کاملاً به صرفه خواهد بود.

یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست در بازار، سرم جوانساز لومینس است. این محصول به نوعی انقلاب در صنعت محصولات مراقبت از پوست ایجاد نموده است. تولید این محصول بر اساس آخرین کشفیات بر روی سلول‌های بنیادین افراد بزرگسال صورت گرفته است. سرم جوانساز لومینس اوّلین محصول ضد پیری در بازار است که قابلیت طبیعی پوست انسان در تکثیر و ترمیم سلول‌های پوستی را شبیه‌سازی می‌نماید. فرمول انحصاری این محصول حاوی بیش از 200 فاکتور کلیدی رشد در پوست انسان است. این محصول با استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های ضروری، پوست را احیا کرده و شما برای همیشه از پوستی صاف و زیبا بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر آن استفاده از این محصول موجب می‌شود پوست شما به مرور زمان، پروتئین‌های طبیعی مورد نیاز خود مانند کلاژن و الاستین را ذخیره نماید. این امر زمانی اهمّیّت دارد که بر اثر افزایش سن، تولید فاکتورهای رشد کاهش می‌یابد و موجب تشدید عوارض پیری بر روی پوست می‌شود. با استفاده روزانه از سرم جوانساز لومینس، فاکتورهای رشد دوباره تولید می‌شوند و سلول‌های آسیب‌دیده پوست ترمیم شده و بافت پوست دوباره احیا می‌شود.

مزایای استفاده از سرم جوانساز لومینس

  • رهایی از پوست بی‌رنگ و رو و یا کک و مک دار
  • افزایش رطوبت پوست
  • افزایش استحکام، خاصیت کشسانی، صافی پوست در سطح سلولی
  • کاهش آثار خطوط ظریف و چروک‌های عمیق صورت
  • بازگرداندن درخشش جوانی به پوست در سنین بالا
  • افزایش ذخایر فاکتورهای کلیدی و پروتئین‌های لازم برای رشد پوست که در اثر افزایش سن تولید نمی‌شوند.
  • به تأخیر انداختن روند پیر شدن پوست.
  • کاهش تجمع چربی زیر پوست.
  • درمان آکنه
  • جذب سریع در پوست.

نحوه مصرف:

یک تا دو قطره از سرم جوانساز لومینس را بر روی انگشتان خود ریخته و با حرکات دورانی روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید. پس از چند دقیقه سرم به راحتی جذب پوست شما می‌شود. اگر سرم جوانساز پوست لومینس را صبح‌ها استفاده می‌کنید می‌توانید برای نتیجه‌گیری بهتر، پس از جذب سرم از کرم مرطوب‎کننده لومینس استفاده کنید. اگر از سرم جوانساز لومینس عصرها استفاده می‌کنید، برای نتیجه‌گیری بهتر می‌توانید پس از جذب سرم از کرم ترمیمی شبانه لومینس استفاده کنید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو