payamgps.com

پاک کننده صورت (کلینزر) چیست؟

اگر اوّلین آثار گذر عمر بر چهره شما نمایان شده و ذهن شما را به خود مشغول کرده با انتخاب محصولات شرکت لومینس اوّلین گام در راستای جوانسازی پوست خود را به گامی مطمئن تبدیل نمایید.  پاک کننده صورت لومینس با ویژگی جوانسازی پوست صورت، محصول منحصر به فردی است که در عین این که تمام آلودگی‌ها را به صورت عمقی از منافذ پوست شما پاک می‌کند، رطوبت طبیعی پوست را نیز حفظ می‌کند.

کارشناسی ترکیبات تشکیل دهنده این محصول توسط متخصص پوست مشهور دکتر Nathan Newman صورت گرفته که نیاز به معرفی ندارد. پاک‌کننده صورت لومینس بدون آسیب رساندن به پوست صورت و از بین بردن مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز پوست برای ترمیم و تولید سلول‌های پوستی، اقدام به سم‌زدایی پوست صورت می‌نماید.

محصولات پاک‌کننده (کلینزر) برای چه کسانی مفید است؟

لازم است بدانید فارغ از سن افراد، اوّلین قدم برای جوانسازی پوست صورت، زدودن آلودگی‌ها از روی آن است. به همین خاطر استفاده از پاک‌کننده برای تمام افراد لازم است. در حالی که اغلب محصولات پاک‌کننده موجود در بازار، تنها به پاکسازی لایه سطحی پوست می‌پردازند؛ پاک‌کننده صورت لومینس با زدودن باکتری‌ها، چربی‌ها و سایر سموم در سطح سلولی و جلوگیری از تولید مجدد آنها، پوستی سالم‌تر و با ظاهری آراسته و شاداب به شما هدیه می‌دهد.

چرا پاک‌کننده صورت لومینس را انتخاب کنیم؟

  • زیرا جلوه خاصی به پوست صورت بخشیده و آن را لطیف، درخشان و جوان می‌سازد.
  • از بروز عوارض پوستی مانند آکنه و لک جلوگیری می‌کند.
  • این محصول بدون این که موجب خشکی پوست صورت شده و ایجاد پوسته نماید، به طور نامحسوس پوست صورت را لایه برداری کرده و سموم و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.
  • مواد مغذی مورد نیاز پوست صورت را تأمین می‌کند.
  • با محافظت از پوست صورت، روند پیر شدن آن را به تأخیر می‌اندازد.
  • ترکیب سبک کلینزر لومینس به راحتی جذب شده و اثر چربی بر روی صورت باقی نخواهد گذاشت.
  • این محصول کاملاً از مواد طبیعی تولید شده و بدون استفاده از مواد مضرّی چون پارابن، برای افراد دارای پوست حساس نیز مناسب است.
  • استفاده از پاک‌کننده صورت لومینس تنها مختص بانوان نیست حتّی آقایان نیز می‌توانند از مزایای این محصول بهره‌مند شوند.

نحوه مصرف کلینزر لومینس

ابتدا صورت را با آب گرم مرطوب کنید. مقدار کمی از پاک‌کننده صورت لومینس را بر روی انگشتان یا قلموی مخصوص صورت قرار دهید. آن را در سطح صورت و گردن خود پخش کنید و با حرکات دورانی به مدت سی ثانیه مالش دهید. در پایان، صورت خود را آبکشی کرده و به آرامی خشک کنید.

تولیدات مراقبت از پوست شرکت لومینس به نحوی طراحی شده‌اند که در یک راستا عمل کرده و چه بسا عملکرد یکدیگر را تقویت می‌کند. برای این که از برنامه جوانسازی شرکت لومینس نهایت بهره را ببرید حتماً از کلینزر لومینس به صورت روزانه استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید همزمان از سرم جوانسازی پوست لومینس مخصوص صبح و شب، کرم مرطوب کننده لومینس و کرم ترمیمی شب لومینس نیز استفاده کنید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو