payamgps.com

لوسیون بادی رینوال لومینس برای جوانسازی پوست

لوسیون بادی رینوال لومینس برای جوانسازی پوست

مقاله های مرتبط:

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس luminesce body renewal lotion

لوسیون های ترمیم کننده پوست چه ویژگی هایی دارند؟

جوانی و زیبایی پوست از مواردی است که امروزه برای افراد اهمیت زیادی دارد. افراد زیادی برای داشتن پوستی سالم و زیبا هزینه های زیادی می کنند. اما بسیاری از این هزینه ها برای پوست صورت است. زیرا پوست صورت بیشتر در معرض دید است و اهمیت زیادی دارد.

همچنین بسیاری از این هزینه ها برای پر کردن چروک ها و یا پوشاندن آنها انجام می شود. متأسفانه بسیاری از افراد جوانسازی پوست را که امر بسیار مهمی است فراموش می کنند. جوانسازی پوست به ترمیم و بازسازی آن کمک می کند و باعث می شود تا چین و چروک ها و آثار پیری آن درمان شوند نه اینکه پوشانده شوند.

همچنین بسیاری از افرادی که به جوانسازی پوستشان اهمیت می دهند از پوست بدنشان غافل می شوند. اما پوست بدن نیز بسیار مهم است و باید به سلامت و جوانی آن توجه شود. مهمترین راه برای جوانسازی پوست بدن استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. لوسیون های بدن ویژه جوانسازی پوست بدن می باشند. از مهمترین لوسیون های بدن می توان به لوسیون بادی رینوال لومینس اشاره کرد که برای جوانسازی پوست بسیار اهمیت دارد.

لوسیون بازسازی بدن بادی رینوال

برند لومینس از مهمترین برندهای دنیا می باشد. این برند دارای مبنای علمی می باشد و بزرگترین دانشمندان بر روی طراحی و تولید آنها کار کرده اند. به همین دلیل محصولات لومینس در دنیا طرفداران زیادی دارد.

از مهمترین محصولات این برند می توان به لوسیون بدن آن اشاره کرد که برای جوانسازی پوست بسیار اثرگذار است. لوسیون بادی رینوال لومینس به وسیله دکتر ناتان نیومن تهیه شده است. ایشان در زمینه استفاده سلول های بنیادی در جوانسازی پوست مدت بسیاری کار کرده اند و در این زمینه عمل های موفقی داشته اند.

ویژگی های لوسیون بادی رینوال لومینس

این لوسیون مواد مغذی مورد نیاز پوست را به طور کامل به آن می رساند. به همین دلیل به بازسازی و ترمیم سلول ها کمک زیادی می کند. همچنین باعث می شود تا پوست همواره شداب ودرخشان باشد.

این لوسیون از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و مانع از بروز چین و چروک و لک ها بر روی پوست می شود.

مکانیسم جوانسازی پوست به وسیله لوسیون بادی رینوال لومینس

لوسیون بادی رینوال لومینس بر روی سلول ها در پوست اثر می کند. این لوسیون در خود بست های پروتئینی دارد که به وسیله آن می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کند.

لوسیون بادی رینوال لومینس دارای آنتی اکسیدان های گیاهی می باشد. آنتی اکسیدان ها باعث می شوند تا اثر رادیکال های آزاد خنثی شود. رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که کمبود الکترون دارند و برای جبران این کمبود از مولکول ها و اتم های دیگر الکترون دریافت می کنند و آنها را از کار می اندازند. بنابراین این لوسیون با داشتن آنتی اکسیدان های طبیعی جلوی این تخریب را می گیرد.

لوسیون بادی رینوال لومینس همچنین دارای 200 فاکتور رشد می باشد. فاکتورهای رشد ترکیباتی هستند که از سلول های بنیادی ترشح می شوند و ارتباط بین سلول ها را تقویت می کنند. بدین ترتیب باعث می شوند تا سلول ها با سرعت بیشتری رشد و تقسیم شوند و پوست به خوبی ترمیم شود. تعداد فاکتورهای رشد موجود در این محصول از سایر محصولات مشابه بیشتر است. در سایر محصولات به تعداد 50 یا 100 فاکتور رشد وجود دارد.

درمان عارضه های پوستی با لوسیون بادی رینوال لومینس

این محصول به خوبی می تواند عارضه های پوستی را درمان کند. عارضه های زیادی در پوست ممکن است پدید آید.

عارضه هایی ممکن است در پوست پدید بیاید که ممکن است بسیار آزار دهنده باشد. برخی عارضه ها مانند سلولیت آزاری به فرد نمی رسانند اما جلوه خوبی ندارند. اما برخی عارضه ها مانند اگزما و یا پسوریازیس پوست را دچار التهاب کرده و خارش و یا پوسته پوسته شدن می کنند.

لوسیون بادی رینوال لومینس می تواند تمامی عارضه های پوستی را برطرف کند. با این لوسیون می توانید تمامی التهابات و خارش ها را از بین ببرید و پوستتان را روشن و شفاف کنید.

این محصول همچنین می توانید از ترک خوردن پوست در زمان بارداری جلوگیری کند.

این محصول همچنین برای از بین بردن اسکارها یا اثرات جوش بی نظیر می باشد. با کمک این محصول می توانید پوستتان را صاف و یکدست کنید و پستی ها و بلندی های موجود در آن را از بین ببرید.

این محصول همچنین حاوی مواد سفت کننده می باشد. بدین ترتیب کمک می کند تا پوست های شل و افتاده سفت شوند و حالت خوش فرم به خود بگیرند.

شیوه استفاده از لوسیون بادی رینوال لومینس

بهتر است این لوسیون را روی پوست تمییز استفاده کنید. برای اینکار بهتر است این لوسیون را زمانی که از حمام خارج می شوید استفاده کنید. قدری از آن را روی پوستتان بمالید و آن را به آهستگی روی پوستتان مالش دهید. می توانید روزی یکبار از این محصول استفاده کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو