payamgps.com

نحوه درمان میکروکرم ایجلس

نحوه درمان میکروکرم ایجلس

مقاله های مرتبط:

اثرات شگفت انگیز میکروکرم ایجلس

کرم ضد چروک فوری ایجلس از کمپانی جنس

برنامه مراقبت از پوست

همه افراد دوست دارند پوستی زیبا، شاداب و جوان داشته باشند. برای رسیدن به هدف ممکن است افراد هزینه های زیادی پرداخت کنند.

از این هزینه ها می توان به انجام جراحی هایی مانند لیفتینگ اشاره کرد. همچنین برای روش های تزریقی مانند تزریق ژل و بوتاکس نیز هزینه های زیادی می شود.

اما یکی از مهمترین روش ها برای مراقبت از پوست استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. اما باید در انتخاب این محصولات دقت کرد و برند مرغوب و نوع با کیفیت آنها را تهیه کرد تا به پوست آسیب نرسانند.

امروزه محصولات بهداشتی درمانی با برندهای مختلف در دسترس هستند و ممکن است افراد را دچار سردرگمی کنند.

بسیاری از محصولات بهداشتی درمانی برای درمان عارضه های ناشی از پیری پوست طراحی شده اند. این محصولات طبقه بندی های مختلفی دارند. مانند کرم های ضد لک و روشن کننده، کرم های روز، کرم های شب، پاک کننده ها، سرم های جوانسازی و کرم های ضد چروک.

در این میان کرم های ضد چروک طرفداران زیادی دارند. زیرا مهمترین عارضه ناشی از پیری پوست چین و چروک آن می باشد.

نحوه عمل کرم های ضد چروک مختلف

کرم های ضد چروک با روش های مختلفی چین و چروک ها را از بین می برند. برخی از آنها تنها چین و چروک ها را می پوشانند و برخی آنها را پر می کنند. برخی دیگر نیز با بزرگ کردن سلول های چربی باعث می شوند که پوست کش بیاید و چین و چروک ها برطرف شوند. برخی دیگر از کرم های ضد چروک اثر درمانی بیشتری دارند و به طور بنیادی چین و چروک ها را درمان می کنند. در این صورت به صورت ماندگار چین و چروک ها از بین می روند و پوست جوان می شود. در ادامه در رابطه با میکروکرم ایجلس که با چند روش مختلف چین و چروک ها را درمان می کند به شما توضیحاتی می دهیم.

مکانیسم های درمانی میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس یکی از مهمترین محصولات کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کمپانی سالهاست در زمینه جوانسازی پوست کار می کند و محصولاتش را با کمک بزرگترین دانشمندان جهان فرموله می کند.

میکروکرم ایجلس هم خاصیت ماندگار دارد و هم خاصیت گذرا که بسیار زود عمل می کند. این به دلیل آن است که این کرم با استفاده از روش های مختلفی چین و چروک ها را درمان می کند.

درمان چروک ها با میکروکرم ایجلس با مکانیسمی شبیه به بوتاکس

میکروکرم ایجلس حاوی نوعی پروتئین به نام آرگیرلاین می باشد. این ماده قادر است راه انتقال پیام از ماهیچه ها به مغز را مسدود کند. بدین ترتیب ماهیچه های صورت به حالت استراحت در می آیند و پوست روی آنها عاری از چین و چروک می شود. این مکانیسم با بوتاکس تفاوت دارد. زیرا در بوتاکس ماهیچه ها با سم بوتاکس به کلی فلج می شوند. اما با استفاده از میکروکرم ایجلس ماهیچه ها پس از حدود 12 ساعت دوباره با حالت عادی باز می گردند.

این کرم همچنین عوارض احتمالی تزریق بوتاکس را ندارد و کاملا ایمن است. این خاصیت میکروکرم ایجلس باعث می شود تا چین و چروک های تمامی نواحی صورت از بین بروند. این چروک ها شامل چروک های عمیق و سطحی می باشند. در حالیکه با بوتاکس فقط چروک های قسمت های خاصی از صورت را می توان از بین برد.

درمان چروک ها با میکروکرم ایجلس با مکانیسم خاصیت پر کنندگی

پرکننده ها یا فیلرها ترکیباتی هستند که می توانند درون شیارهای موجود در پوست که ناشی از چین و چروک ها هستند قرار بگیرند و آنها را پر کنند. فیلرها معمولا از موادی هستند که پایدار باشند و با تعریق و فعالیت های روزانه پایین نریزند. همچنین فیلرها باید با پوست همخوانی داشته باشند و زمانی که در شیارها جای میگیرند، پیدا نباشند.

بسیاری از پر کننده ها از مواد معدنی هستند. حتی در پرایمرها نیز از مواد معدنی استفاده شده است. اما میکروکرم ایجلس پر کننده ای متفاوت دارد. این کرم دارای پر کننده پپتیدی می باشد. این پر کننده ها تکه هایی از پروتئین ها هستند و به خوبی با ساختار طبیعی پوست جفت می شوند. بنابراین حالت طبیعی پوست را از بین نمی برند و دوام و پایداری زیادی دارند.

این پر کننده ها با تعریق خاصیت خود را از دست نمی دهند و می توانند ساعت ها به حالت اولیه خود باقی بمانند. بدین ترتیب حتی چروک های عمیق نیز با این پر کننده ها برطرف می شوند.

درمان چروک ها با میکروکرم ایجلس با مکانیسم تقویت سلول ها

این کرم دارای ترکیبات مغذی مفید برای پوست می باشد که به ترمیم و جوانسازی سلول ها کمک می کنند. بدین ترتیب با استفاده طولانی مدت از این کرم می توانید اثرات ماندگار آن را نیز ببینید. این مواد مغذی موقع خود ترمیمی پوست به بازسازی و نوسازی سلول های پوستی کمک می کنند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو