payamgps.com

آشنایی با تونر صورت

آشنایی با تونر صورت

مقاله های مرتبط:

برنامه مراقبتی شبانه روزی از پوست

پاک کننده صورت لومینس

امروزه زیبایی و جوانی در زندگی مردم جایگاه ویژه ای دارد. بخش عمده ای از زیبایی و جوانی افراد وابسته به نقص بودن پوست و موی آنها می باشد. زیرا داشتن پوستی زیبا و جذاب باعث می شود که بسیاری از عیوب پوست پوشیده شوند و به چشم نیایند.

بنابراین برای داشتن پوستی زیبا و سالم باید برنامه ای مراقبتی برای پوست داشت. برنامه های متنوعی برای مراقبت از پوست وجود دارند. اما جامعترین برنامه برای مراقبت از پوست برنامه ایست که تمامی جوانب زندگی مانند خواب و خوراک را نیز در بر بگیرد. اما یکی از ساده ترین و در دسترس ترین روش ها برای مراقبت از پوست استفاده از محصولات بهداشتی است که به پوست کمک می کنند جوان شود و یا حالت طبیعی خودش را حفظ کند.

یکی از مهمترین محصولات برای نگه داشتن حالت طبیعی پوست و جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست استفاده از تونرهای پوست صورت می باشد.

تونر پوست صورت

ممکن است بسیاری از افراد در رابطه با تونر اطلاعاتی نداشته باشند و اصلا ندانند این محصول به چه کاری می آید. همچنین بسیاری از افراد که در رابطه با تونرها شنیده اند فکر می کنند که این محصولات برای درآمدزایی شرکت ها تولید شده اند و جنبه تبلیغاتی دارند. در حالیکه استفاده از تونرها برای سلامت پوست ضرورت دارد.

تونر مناسب باعث می شود تا پوست نرم و لطیف بماند و دچار آسیب های ناشی از pH نشود. بنابراین مزایای مهم تونر باعث می شود تا در هر برنامه مراقبت از پوستی گنجانده شود.

ممکن است این محصول را در دسته محصولات پاک کننده پوست بدون نیاز به آبکشی دیده باشید. اما این محصول را پس از پاک کردن پوست نیز می توانید استفاده کنید.

شوینده ها pH طبیعی پوست را تغییر می دهند

pH بازه ای قراردادی است که میزان اسیدی یا بازی بودن ماده را نشان می دهد. این بازه از 7 تا 14 قرار دارد. عدد 7 در این بازه حالت خنثی می باشد. یعنی در این حالت ماده نه حالت اسیدی دارد و نه بازی. آب خالص pH برابر با 7 دارد. pH هر چه از 7 کمتر شود ماده اسیدی شده و هرچه از 7 بیشتر شود ماده حالت بازی دارد.

بسیاری از شوینده هایی که برای شستشوی دست و صورت وجود دارند pH بالایی دارند. به طوریکه pH بسیاری از صابون ها حتی به بالای 11 نیز می رسد. در حالیکه pH طبیعی پوست 5/5 می باشد. بنابراین این اختلاف pH باعث می شود تا پوست از حالت طبیعی خارج شده و به حالت بازی در بیاید.

اگر pH طبیعی پوست که اسیدی است برهم بخورد، سلول های پوستی دچار اختلال می شوند و در عمل آنها مشکل ایجاد می شود. نتیجه این اختلالات گاهی خشک شدن بیش از حد پوست و از دست رفتن طبیعی آن می باشد. این عوامل باعث بروز چین و چروک ها در پوست می شوند. بدین ترتیب پوست دچار پیری زودرس شده و زیبایی و سلامت خود را زودتر از دست می دهد.

مهمترین عملکرد تونرها

تونرها دارای ترکیباتی می باشند که به کمک آنها pH پوست را به همان 5/5 که pH طبیعی پوست می باشد می رسانند. تونرها با کمک ترکیبات اسیدی موجود در خود این کار را می کنند. بسیاری از این ترکیبات اسیدی برای پوست مفید هستند و به ترمیم و جوانسای آن نیز کمک می کنند. به همین دلیل بهتر است که تونر را بلافاصله پس از شستشو و خشک کردن پوستتان استفاده کنید تا تعادل برهم خورده پوست را جبران کند.

ترکیبات تشکیل دهنده تونر ها

شستشوی پوست باید با دقت و شوینده مناسب انجام شود. زیرا احتمال آسیب رساندن به پوست با شوینده نا مناسب زیاد است. هدف تونرها جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست می باشد. بنابراین تونر باید ترکیباتی داشته باشد که از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری کند.

تونرها دارای آنتی اکسیدان ها می باشند. آنتی اکسیدان ها می توانند آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را جبران کنند. رادیکال های آزاد یک الکترون کم دارند و برای تکمیل الکترون های لایه ظرفیتشان از ترکیبات سالم الکترون می گیرند و آنها را تخریب می کنند. بنابراین برای سلامت پوست و بدن بسیار خطرناک هستند.

رادیکال های آزاد با نور خورشید، کشیدن سیگار و نوشیدن الکل وارد بدن می شوند. همچنین برخی مواد شیمیایی و سموم و آلودگی ها نیز می توانند رادیکال های آزاد را وارد بدن کنند. اما تونرها با آنتی اکسیدان هایی که دارند می توانند اثرات تخریبی رادیکال های آزاد بر پوست را خنثی کنند.

در تونرها نیز گلیسیرین وجود دارد. این ماده کمک می کند تا چربی های از دست رفته پوست جبران شوند و پوست خشک نشود.

ترکیبات دیگری نیز مانند اسیدهای چرب ضروری پوست در تونرها وجود دارند. اسیدهای چرب به ترمیم و جوانسازی پوست کمک زیادی می کنند. بنابراین سلول های پوستی به سرعت ترمیم و بازسازی می شوند و پوست بهتر می تواند آسیب ها را جبران کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو