payamgps.com

عوارض کراتین درمانی پوست

عوارض کراتین درمانی پوست

مقاله های مرتبط:

جوانسازی پوست با کراتین درمانی

سرم جوانسازی لومینس محصولی از شرکت جنس گلوبال

امروزه افراد به دنبال روش هایی هستند که پوستشان را جوان و زیبا کنند. زیرا زیبایی پوست بر اعتماد به نفس افراد نیز اثر می گذارد. روش های زیادی نیز برای این کار ابداع شده اند. ممکن است تبلیغات روش های جوانسازی پوست را بسیار دیده با شنیده باشید. از این روش ها می توان به روش های جراحی مانند جراحی لیفتینگ، روش های دستگاهی مانند لیزر، روش های تزریقی مانند تزریق بوتاکس و استفاده از داروها، مکمل ها و محصولات بهداشتی درمانی اشاره کرد.

درمان پوست با کراتین

یکی از روش هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته کراتین درمانی پوست است. در این روش کراتین پوست که لایه ای محافظ برای پوست است درمان می شود.

این کار مزایای زیادی دارد. به طوریکه باعث می شود تا سلول های پوستی تحریک شوند و به سرعت به ترمیم و جوانسازی پوست بپردازند. همچنین خود روش پوست را ترمیم کرده و چین و چروک های آن را از بین می برد.

کراتین درمانی برای مو و ناخن هم استفاده می شود و کاربرد گسترده ای دارد. زیرا کراتین پروتئینی است که در این قسمت ها یافت می شود و به زیبایی و جوانی پوست، مو و ناخن کمک می کند.

در مقاله قبلی در رابطه با مزیت های کراتین درمانی پوست به شما اطلاعاتی دادیم. اما هر روشی به تناسب مزیت هایی که دارد ممکن است عوارضی نیز در پی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با عوارض ناشی از کراتین درمانی به شما اطلاعاتی بدهیم.

عوارض کراتین درمانی پوست

درمان با مواد شیمیایی و مضرات مواد شیمیایی

کراتین درمانی پوست در بسیاری از موارد با مواد مصنوعی و شیمیایی انجام می شود. مواد شیمیایی به طور طبیعی ممکن است با خود عوارضی را به همراه داشته باشند. به طور مثال برخی کراتین های مصنوعی تهیه شده از مواد شیمیایی ممکن است برای پوست های حساس ضرر داشته باشند و آنها را تحریک کرده و التهاب و قرمزی پدید بیاورند. همچنین ممکن است روی چشم ها اثر بگذارند و آنها را بسوزانند.

کراتین درمانی پوست در مقایسه با بسیاری از روش های دیگر هزینه زیادی دارد. بخش اعظم هزینه های درمان مربوط به مواد استفاده شده است. البته می توان این کار را با مواد ارزان انجام داد. اما استفاده از مواد ارزان قیمت ممکن است عوارض بیشتری را در پی داشته باشد. بنابراین در انتخاب مواد باید دقت لازم را به خرج دهید. همچنین مواد با کیفیت داشته باشند و دارای تاریخ انقضا باشند. اما در هر صورت کلینیک های معتبری که از مواد با کیفیت بالا استفاده می کنند هزینه بر هستند.

این روش برای افراد باردار خطرهایی را در پی دارد. اگر فرد باردار اصرار به کراتین درمانی پوستش دارد حتما باید با پزشکش مشورت کند. به دلیل اینکه کرم های دارای کراتین در برخی موارد دارای ترکیباتی هستند که برای کودک خطر دارند.

بهترین گزینه ها برای کراتین درمانی چه کسانی هستند؟

کراتین درمانی روی پوست های شل و افتاده بسیار جواب می دهد و به آنها کمک می کند تا سفت شده و خوش فرمی خود را بازیابند. کراتین درمانی همچنین کمک می کند تا چین و چروک های پوست برطرف شده و پوست صاف شود.

کراتین به صورت کرم ها و ژل ها موجود است. همچنین برای انواع پوست وجود دارد. در نتیجه افراد دارای پوست های مختلف باید نوع متفاوتی از کراتین را استفاده کنند.

بهتر است برای کراتین درمانی پوستتان حتما از پزشک متخصص پوست و مو مشورت بگیرید.

برندهای مناسب و معتبر، برچسب مواد روی محصول و تاریخ انقضای محصول نیز می توانند در انتخاب کراتین مناسب به شما کمک کنند.

این روش برای بزرگسالان مفید می باشد و برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو