payamgps.com

شیوه های مختلف لایه برداری پوست

شیوه های مختلف لایه برداری پوست

مقاله های مرتبط:

چگونه پوستمان را لایه برداری کنیم؟

ژل روشن کننده لومینس برای بهبود اختلالات مربوط به رنگدانه ها

شاید درباره لایه برداری پوست زیاد شنیده باشید. لایه برداری پوست به جوانسازی پوست کمک می کند و باعث می شود تا سلول های مرده و مواد زائد موجود در سطح پوست از روی آن برداشته شوند. بدین ترتیب پوست به خوبی می تواند تنقس کند و به خوبی خودش را ترمیم کند. در ادامه در رابطه با لایه برداری پوست به شما اطلاعاتی می دهیم.

در لایه برداری باید دقت بسیاری به خرج دهید. به دلیل اینکه انجام دادن بیش از حد لایه برداری ممکن است به پوستتان آسیب برساند. همچنین اگر لایه برداری را با محصولات نامناسب و یا تاریخ گذشته انجام دهید ممکن است پوستتان را خشک کنید و یا آن را دچار حساسیت و التهاب کنید. در نتیجه برای انجام لایه برداری باید اصول و روش های آن را به خوبی بلد باشید.

شاید تا کنون به طور سطحی در رابطه با لایه برداری پوست چیزهایی شنیده باشید. همچنین ممکن است خودتان یا اطرافیانتان از اسکراب و یا کرم های لایه بردار استفاده کرده باشید. اما پیلینگ پوست مکانیسم ها و روش های انجام متفاوتی دارد و برای انجام آن باید به موارد زیادی از جمله نوع پوست دقت زیادی کرد.

هدف از انجام لایه برداری پوست

انجام لایه برداری یا پیلینگ با هدف های متفاوتی انجام می شود. یکی از مهمترین این هدف ها از بین بردن لک ها و تیرگی های موجود در پوست است. به طور مثال لک هایی که در اثر ماندن در زیر آفتاب پدید آمده اند و یا لک های ناشی از بلوغ و بارداری. همچنین برای برطرف کردن جای زخم ها یا همان اسکارها می توانید لایه برداری کنید. برای برطرف کردن جای سوختگی نیز انجام لایه برداری می تواند مفید باشد.

یکی از مهمترین دلایل انجام لایه برداری کمک به جوانسازی پوست می باشد. در این صورت با باز شدن روزنه های پوستی و ورود اکسیژن، پوست به راحتی می تواند تنفس کند و به خوبی از مواد مغذی برای ترمیم و بازسازی سلول های خودش استفاده کند. در نتیجه پوست به سرعت ترمیم و جوانسازی می شود و چین و چروک های پوست زودتر ترمیم شده و یا از بروز آنها جلوگیری می شود.

با انجام صحیح و به موقع لایه برداری می توانید پوستی صاف و درخشان و عاری از چین و چروک ها داشته باشید.

شیوه های مختلف لایه برداری پوست

 

لایه برداری پوست با لیزر

امروزه لیزر برای درمان مشکلات پوستی و حتی مربوط به مو بسیار استفاده می شود. از لیزر برای لایه برداری پوست نیز می توان استفاده کرد و پزشکان نیز این روش را توصیه می کنند. این روش برای درمان عارضه های دیگری مانند ماه گرفتگی زخم های برجسته و یا درمان برخی بیماری نیز کاربرد دارد.

با استفاده از لیزر می توانید اسکارهای پوستی یا همان جای زخم ها را از بین ببرید. با این روش همچنین می توان کک و مک و چین و چروک های پوست را از بین برد.

 

لایه برداری پوست با روش CO2

این روش از روش های جدید لایه برداری می باشد. این روش به صورت تکه ای انجام می شود. به طوریکه یک ناحیه از پوست انتخاب شده و به طور کلی لایه برداری می شود.

لایه برداری پوست با روش فراکشنال

در این روش درواقع علاوه بر لایه برداری پوست برای ترمیم و نوسازی نیز تحریک می شود. به طوریکه مقداری از سطح دست نخورده باقی می ماند و فقط سطح آن درمان می شود. بنابراین پوست با سرعت بالایی ترمیم می شود. در نتیجه جوانسازی پوست و برطرف شدن چین و چروک ها با سرعت بیشتری انجام می شود. این روش همچنین نسبت به روش لیزر عوارض کمتری دارد.

لایه برداری پوست با استفاده از کرم های اسکراب

کرم های اسکراب درواقع با مکانیسم مکانیکی پوست را لایه برداری می کنند. به طوریکه پوست را مانند سمباده ای ریز خراش داده و آن را می سایند. کرم های اسکراب دانه های خشن دارند و می توانند سلول های مرده موجود در سطح پوست را از بین ببرند.

با استفاده از کرم های اسکراب می توان ضایعات پوستی مثل جوش های ریز پوستی سر سیاه و سر سفید را از بین برد. با این روش همچنین می توان چربی های پوست و یا زبری پوست را از بین برد.


لایه برداری پوست با شیوه میکروکرم ابریژن

این روش نیز به روش دستگاه انجام می شود. در این روش پودری که دارای کریستال های سخت آلومینیوم اکسید است را با فشار روی پوست می پاشند. سپس دستگاه فشاری منفی به پوست وارد می کند. با اثر همزمان سایش و فشار منفی، لایه برداری مکانیکی روی پوست انجام می شود. بدین ترتیب سلول های مرده پوست از سطح آن برداشته می شوند و پوست به خوبی می تواند تنفس کند.

این روش به منظور درمان روزنه های باز پوست، درمان لک های تیره و روشن روی سطح پوست، درمان جوش های سر سفید و سر سیاه و درمان چین و چروک های ظریف قابل استفاده است.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو