payamgps.com

برنامه مراقبتی شبانه روزی از پوست

برنامه مراقبتی شبانه روزی از پوست

مقاله های مرتبط:

برای مراقبت از پوستتان این نکات را حتما در نظر بگیرید

خرید اینترنتی کرم روز و کرم شب لومینس

پوست از مهمترین اعضای بدن است. این عضو گسترده بر زیبایی فرد نیز تأثیر زیادی می گذارد. بنابراین ضروری است که افراد از پوستشان به خوبی محافظت کنند. با مراقبت شبانه روزی از پوستتان می توانید آن را به خوبی جوانسازی کنید و زیبا و جذاب باشید. در ادامه در رابطه با شیوه های مراقبتی شبانه روزی از پوست به شما اطلاعاتی می دهیم.

شیوه های مراقبت از پوست در هنگام روز

بهتر از اول صبح با آب ولرم حمام کنید. اگر در ابتدای روز با آب ولرم حمام کنید منافذ پوست باز می شوند و مواد پاک کننده و همچنین مواد ضد پیری بهتر می توانند به لایه های زیرین پوست رسیده و اثر خود را بگذارند.

بهتر است در هنگام صبح یا صورتتان را نشویید و یا از پاک کننده خیلی ملایم تری نسبت به شب استفاده کنید. در غیر این صورت چربی های ضروری و مورد نیاز پوست که سبوم نام دارند از بین می روند و پوست خشک شده و مستعد چین و چروک می شود.

مبارزه با حلقه های سیاه دور چشم ها که در روز وجود دارند

حلقه های سیاه دور چشم ها، صورت را خسته و بی رمق نشان می دهند. می توانید این حلقه های سیاه را با ژل ها و یا کرم های دارای کافئین برطرف کنید. خونی که در مویرگ ها وجود دارد می تواند در نواحی زیر چشم جمع شود و تیرگی پوست را به وجود بیاورد. این حالت دلایل ارثی نیز دارد.

 

محصولات مراقبتی پوست ویژه روز

محصولات بهداشتی درمانی که دارای کافئین می باشند می توانند در گردش مایعات دور چشم اختلاف زیادی ایجاد کنند. برای استفاده از این محصولات انگشت حلقه تان را به کرم دارای کافئین آغشته کرده و آن را به اطراف چشمتان بمالید. به انگشتتان فشار وارد نکنید. زیرا این ناحیه بسیار حساس است و به سرعت با فشار آسیب می بیند.

محافظت از پوست در هنگام روز

پوست در هنگام روز نیاز به محافظت در برابر عوامل خارجی دارد. به دلیل اینکه احتمال آسیب دیدن پوست در هنگام روز بسیار زیاد است. پوست در هنگام روز ممکن است دچار خشکی شده و رطوبت خود را از دست دهد به همین دلیل نیاز به مرطوب کننده دارد. همچنین برای محافظت از پوستتان در برابر پرتوهای پر نفوذ خورشید مانند پرتوهای UV نیاز به کرم های ضد آفتاب دارید. برای انتخاب کرم ضد آفتاب به SPF آن توجه کنید که قدرت محافظت کنندگی داشته باشد.

همچنین در طول روز بهتر است از کرم هایی استفاده کنید که دارای آنتی اکسیدان باشند. در نتیجه می توانید از پوستتان در برابر رادیکال های آزاد محافظت کنید.

شیوه های مراقبت از پوست در هنگام شب

اولین هدف برنامه مراقبت از پوست در شب این است که آسیب هایی که در طول روز به پوست رسیده اند جبران شوند. در ابتدا بهتر است آرایشتان را با یک پاک کننده ملایم پاک کنید. همچنین می توانید سلول های مرده موجود در سطح پوست را با یک لایه بردار ملایم از پوستتان بردارید.

اگر با لایه برداری سلول های مرده را از سطح پوستتان بردارید مواد ضد پیری به خوبی به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و اثر خود را می گذارند.

 

مصرف کردن رتینول و رتینوئید در شب

 

استفاده از رتینول و سایر مشتقات آن در شب از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه در شب که روی پوستتان مواد آرایشی و مواد آلاینده وجود ندارند و پوست دچار استرس های محیطی نمی باشد رتینول بهتر می تواند اثر خودش را بگذارد. بنابراین با استفاده از این ترکیبات می توانید از التهابات، قرمزی و خشکی پوست جلوگیری کنید. بهتر است 20 دقیقه پیش از استفاده از رتینول یا مشتقات آن صورتتان را شسته باشید.

اگر قصد دارید به پوستتان مرطوب کننده بمالید اجازه بدهید تا نیم ساعت از زمان استفاده از رتینول بگذرد.

می توانید برای شب از کرم های مرطوب کننده با فرمولاسیون سنگینتر و یا دارای چربی بالاتر استفاده کنید. همچنین بهتر است این محصولات دارای مواد ضد التهابی و تسکین دهنده باشند. عصاره های بابونه و چای سفید این خواص را دارند.

 

استفاده از مواد ضد پیری در هنگام شب

 

در هنگام شب، پوست در بهترین شرایط برای پذیرش مواد و ترکیبات ضد پیری می باشد. به همین دلیل کرم های شب معمولا دیر جذب می شوند اما به لایه های زیرین پوست نیز می روند. به همین دلیل می توانند به خوبی اثر خود را بگذارند.

همچنین استفاده از محصولات ضد پیری که دارای فاکتورهای رشد می باشند می تواند کمک بسیاری به جوانسازی پوست کند.

 

مراقبت ناحیه دور چشم

 

از مهمترین قسمت هایی از صورت که به شدت علائم پیری را نشان می دهد ناحیه دور چشم است. پوست این ناحیه ظرافت دارد و چون نازک است به شدت مستعد چروک خوردن است. به دلیل اینکه به سرعت رطوبت خودش را از دست می دهد. بنابراین ضروری است که به خوبی رطوبت رسانی شود. برای ترمیم و مراقبت از پوست دور چشم می توانید از کرم های دور چشم استفاده کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو