payamgps.com

جوانسازی پوست با کراتین درمانی

جوانسازی پوست با کراتین درمانی

مقاله های مرتبط:

سلول درمانی پوست چیست؟

سرم جوانسازی پوست لومینس را بشناسید LUMINESCE cellular rejuvenation serum

جوانی و زیبایی پوست امروزه از دغدغه های مهم افراد شده است. افراد برای جوانسازی پوستشان از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از روش هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد کراتین درمانی پوست می باشد.

کراتین درمانی پوست

بسیاری از شما نام کراتین را شنیده اید. حتما می دانید که در مو پروتئینی به نام کراتین وجود دارد. همچنین حتما نام کراتین درمانی به گوشتان خورده است. ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد فکر کنید که کراتین درمانی تنها برای درمان ناخن و یا موها به کار می رود. اما بهتر است بدانید که پوست نیز دارای کراتین فراوانی وجود دارد و کراتین درمانی را برای پوست نیز می توان انجام داد. کراتین در بسیاری از اندام های بدن وجود دارد. اما در هر اندام نوع آن متفاوت است و وظیفه خاص خودش را انجام می دهد.

کراتین درمانی پوست

کراتین درمانی پوست با هدف های مختلفی انجام می شود. مثلا می تواند چین و چروک ها و خط و خطوط پوست و همچنین بقیه آثار پیری را از پوست بردارد. حتی با کراتین درمانی می توان آکنه، اثرات آکنه و اثرات سوختگی و زخم ها یا همان اسکارها را از بین برد. بدین ترتیب می توان با استفاده از کراتین درمانی بر روی پوست جوانسازی انجام داد. در ادامه در این رابطه بیشتر به شما توضیح می دهیم.

کراتین

کراتین در دسته پروتئین های ساختاری قرار دارد که در تمامی بدن یافت می شود. بدن به طور طبیعی خودش این پروتئین را تولید می کند. این پروتئین در سلامتی بدن نقشی کلیدی دارد. در پوست این پروتئین به همراه الاستین در جوانسازی پوست نقش دارد. این پروتئین به ترمیم و بازسازی پوست کمک می کند و باعث می شود تا سلول ها به خوبی بتوانند به پروتئین سازی بپردازند و عملیات خود ترمیمی و جوانسازی پوست را انجام دهند.

کراتین همچنین از پوست در برابر آلودگی ها و عوامل خارجی محافظت می کند.

روش عمل جوانسازی پوست با کراتین درمانی

کراتین درمانی پوست باعث می شود تا تمامی لایه های پوست تقویت شوند و استحکام و خوش فرم بودن آنها بازگردد. کراتین درمانی همچنین به تولید طبیعی کراتین کمک میکند و باعث تقویت پوست می شود.

بنابراین چین و چروک های پوستی رفع می شوند و پوست صاف می شود.

در جوانسازی پوست با کراتین درمانی معمولا از ژل و یا کرم کراتین استفاده می شود. البته در این درمان انتخاب نوع روش و نوع کراتین از حساسیت زیادی برخوردار است.

به طور مثال کراتینی که باید برای صورت استفاده شود با کراتینی که باید برای دست استفاده شود تفاوت دارد. برای انواع مختلف پوست نیز از انواع متفاوت کراتین استفاده می شود.

 فواید جوانسازی پوست با کراتین درمانی

در این روش پوست آبرسانی نیز می شود و نرم و لطیف خواهد شد. همچنین التهابات و قرمزی پوست تسکین پیدا خواهند کرد. همچنین با این روش می توانید تمامی آثار ناشی از پیری پوست را از صورتتان برطرف کنید.

افرادی که می خواهند این روش را امتحان کنند بهتر است از کراتین با چربی کمتر استفاده کنند. به دلیل اینکه کراتین های دارای روغن بیشتر باعث می شوند تا روزنه های پوست بسته شود و بنابراین عارضه هایی مانند جوش های ریز و درشت به وجود بیاید. بهتر است در این زمینه از پزشک متخصص پوستتان مشورت بگیرید.

افرادی که پوستشان دچار آسیب شده است باید احتیاط و دقت بیشتری به خرج دهند. این افراد باید پیش از شروع درمان با پزشکشان در رابطه با نوع کراتین مورد مصرف و عوارض احتمالی این روش مشورت کنند.

ویژگی های کراتین درمانی

این روش به نسبت بسیاری از روش های دیگر مراقبت از پوست بی ضرر می باشد. اما این روش حساسیت و دقت زیادی نیاز دارد. در صورتی که به طور صحیح انجام شود آسیبی به پوست نمی زند. اما اگر با مواد نا مناسب انجام شود و یا به طور بی دقت انجام شود ممکن است برای پوست آسیب هایی را در پی داشته باشد.

کراتین درمانی صحیح موجب تقویت شدن پوست می شود و پوست را شفاف و لطیف می کند.

با انجام دادن کراتین درمانی پوست، پوستتان صاف و لطیف می شود. بنابراین مانند این است که یک زیرساز دائمی آرایش روی پوستتان انجام شده است و می توانید آرایش جذابی روی پوستتان داشته باشید. به دلیل اینکه با کراتین درمانی روزنه های باز پوست بسته می شود و پوست صاف و یکدست می گردد. بنابراین مواد آرایشی بهتر روی پوست می نشینند. همچنین پوستتان مواد آرایشی را زمان بیشتری نگه می دارد. این اثر مانند پرایمرها یا زیرسازهای آرایشی می باشد.

جوانسازی پوست با کراتین درمانی اثرات بی نظیری روی پوست می گذارد و می تواند بسیاری از نواقص آن را برطرف کند.

این درمان محدودیت سنی ندارد و برای تمامی افراد بزرگسال قابل استفاده می باشد. با این درمان می توانید بسیاری از عارضه های پوستی را ترمیم کنید و همچنین اثر محصولات بهداشتی و مواد ضد پیری را نیز افزایش دهید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو