payamgps.com

چرا کرم های روز و کرم های شب تولید شدند؟

چرا کرم های روز و کرم های شب تولید شدند؟

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی کرم روز و کرم شب لومینس

فواید کرم روز و کرم شب لومینس

پوست از مهمترین اعضای بدن است که وظیفه محافظت از بدن در برابر عوامل خارجی را بر عهده دارد. در عین حال پوست در زیببا نشان دادن افراد نیز نقش دارد. داشتن پوستی زیبا و شاداب باعث می شود که فرد احساسی جوانی و زیبایی کند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد. بنابراین ضروری است که از پوست به بهترین شکل ممکن مراقبت به عمل آید.

راه های زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارند. یکی از مهمترین این راه ها استفاده از محصولات بهداشتی درمانی مراقبت از پوست است که اخیرا به میزان چشمگیری در بازار افزایش داشته اند. به دلیل اینکه تقاضا برای این محصولات بسیار زیاد است.

از مهمترین محصولات مراقبتی از پوست می توان کرم های روز و کرم های شب را نام برد. در ادامه قصد داریم دلیل تولید این محصولات را به شما توضیح دهیم.

کرم های روز و کرم های شب

حتما تا کنون اسم کرم های روز و کرم های شب را شنیده اید. شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد با خودتان فکر کرده اید که این کرم ها جنبه لوکس دارند و خیلی فرقثی با هم نمی کنند. اما این ایده اشتباه است. زیرا تولید این کرم ها به طور جداگانه برای زمان های مختلفی از شبانه روز دلیلی دارد که ما آن را به شما توضیح خواهیم داد.

 

پرسش هایی که شاید به آنها فکر کرده باشید:

کرم روز؟ یا کرم شب؟ چرا هر دو محصول؟

آیا این محصول ها برای بالا بردن درآمد شرکت ها تولید شده اند؟ اینطور نیست. تولید این محصولات دلیلی دارد.

کورنوبیلوژی

این علم دراصل به مطالعه علمی اصول زندگی می پردازد و روند آن را مورد بررسی قرار می دهد.

این علم به سوالاتی مانند چرایی وجود شب ور وز پاسخ می دهد. همچنین به بررسی وجود روزها و ماه ها و سال ها می پردازد.

همانطور که می دانید ما در طول روز کار و فعالیت می کنیم و در شب استراحت می کنیم.

عوامل محیطی مضر برای پوست در طول روز

در طول روز ما تحت تأثیر بسیاری از عوامل محیطی می باشیم که بر روی پوست ما نیز اثر می گذارند.

یکی از مهمترین این عوامل محیطی اثرات نور خورشید می باشد. پرتوهای UV خورشید به پوست ما می تابند و به سلول های پوست ما آسیب می رسانند. بنابراین می توانند در کلاژن سازی و الاستین سازی پوست ما اختلال ایجاد کنند.

همچنین در طول روز پوست ما تحت تأثیر تغییرات دمایی قرار می گیرد. هوای سرد یا هوای گرم باعث می شوند تا پوست ما آسیب ببیند و زیاد از حد خشک شده یا دچار حساسیت شود.

همچنین بسیاری از افراد با هوای آلوده سروکار دارند و یا در محل کارشان با مواد سمی و آلودگی ها طرف هستند که باعث می شوند تا پوست دچار آسیب شود. بسیاری از مواد سمی که در طول روز با آنها برخورد داریم دارای رادیکال های آزاد می باشند که اثر تخریبی شدیدی روی پوست دارند.

شرایط پوست در هنگام شب

در هنگام شب پوست زمان کافی دارد تا خودش را ترمیم و بازسازی کند. به دلیل اینکه از آسیب های محیطی دور است و به خوبی می تواند سلول های از دست رفته خودش را احیا کند.

برای این کار پوست نیاز به انتقال پیام میان سلول ها دارد که هورمون ها این کار را انجام می دهند.

چرا کرم های روز و کرم های شب تولید شدند؟

دلایل تولید کرم روز

کرم روز از همه لحاظ از پوست مراقبت می کند. این کرم ها معمولا دارای ترکیبات ضد آفتاب می باشند که می توانند به خوبی از پوست در برابر آفتاب مراقبت کنند. همچنین این کرم ها دارای مواد آبرسان هستند و به خوبی رطوبت پوست را در طول روز تأمین می کنند. این کرم ها همچنین دارای آنتی اکسیدان ها می باشند و از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

بنابراین با استفاده از کرم روز به راحتی می توانید به فعالیت روزانه خود بپردازید.

کرم روز فرمولاسیون سبکی دارد و به سرعت به پوست نفوذ می کند. این کرم ها چرب نیستند و پوست را چسبناک نمی کنند.

دلایل تولید کرم شب

کرم های شب دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشند. این کرم ها غنی بوده و پوست را به خوبی تغذیه می کنند. کرم های شب چرب هستند و با سرعت کمتری به پوست نفوذ می کنند. اما در شب زمان کافی برای نفوذ کردن این کرم ها وجود دارد.

همچنین این کرم ها دارای فاکتورهای رشد می باشند. فاکتورهای رشد ترکیباتی هستند که سرعت انتقال پیام میان سلول ها را افزایش می دهند و یاعث می شوند که فرآیند ترمیم و بازسازی سلول های پوست با سرعت بیشتری انجام شود. بنابراین پوست به سرعت خود را ترمیم می کند و عمل جوانسازی به خوبی روی آن انجام می شود.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو