payamgps.com

ویژگی های منحصر به فرد کرم شب لومینس

ویژگی های منحصر به فرد کرم شب لومینس

مقاله های مرتبط:

فواید کرم روز و کرم شب لومینس

مشاوره برای خرید کرم شب لومینس

جوانسازی پوست از مهمترین دغدغه های امروز افراد می باشد. داشتن پوستی جوان و سالم به ما کمک می کند تا ظاهری زیبا داشته باشیم و اعتماد به نفسمان را بالا می برد. به همین دلیل روش های زیادی برای جوان کردن پوست ابداع شده اند. این روش ها بسیار متنوع هستند و اثرات، عوارض و هزینه های مربوط به خودشان را دارند. یکی از مهمترین این روش ها استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. این محصولات معمولا هزینه و عوارض کمتری نسبت به سایر روش ها دارند و به خوبی اثر خود را می گذارند.

یکی از مهمترین محصولات بهداشتی درمانی برای جوانسازی پوست کرم شب است. کرم های شب اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل انواع بسیار مختلفی از آنها با برندهای متنوع را می توان در بازار دید. در ادامه یکی از مهمترین کرم های شب موجود در بازار را که ویژگی های منحصر به فردی دارد به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های منحصر به فرد کرم شب لومینس

این کرم شب از ابداعات دکتر ناتان نیومن می باشد. ایشان از جراحان زیبایی پوست هستند که در زمینه استفاده از سلول های بنیادی در جراحی پوست در جهان پیشرو هستند. کرم شب فرموله شده به وسیله ایشان ویژکی های بی نظیری دارد و در دوره کوتاهی می تواند جوانی و زیبایی را به پوستتان باز گرداند. این کرم سلامتی پوست شما را تضمین کرده و همچنین از بروز پیری نیز جلوگیری می کند.

دلیل استفاده از کرم شب

در هنگام شب، زمانی که ما در حال استراحت هستیم، سلول های پوست ما شروع به ترمیم و بازسازی پوست می کنند. این سلول ها برای انجام دادن کار خود به صورت درست به مواد مغذی و آب نیاز دارند. کرم های شب تمامی مواد مغذی سلول ها را برای آنها فراهم کرده و آنها را در تمام طول شب آبرسانی می کنند. همچنین این کرم ها دیر جذب می شوند و به تمام لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند.

کرم های شب بر خلاف کرم های روز از پوست در برابر عوامل بیرونی محافظت نمی کنند. اما فرمولاسیون غنی تر و سنگین تری دارند.

ویژگی های منحصر به فرد کرم شب لومینس

این کرم دارای چهار ترکیب می باشد که به طور سینرجتیک با هم فعالیت می کنند. یعنی اثر یکدیگر را تقویت می کنند.

این ترکیبات شامل عناصر رشد یعنی ترکیب APT 200، ترکیبات آنتی اکسیدانی، ترکیبات ضد قند، و نهایتا یک ترکیب آب رسان هستند.

ترکیب APT 200

این ترکیب دارای بیش از 200 نوع فاکتور یا عنصر رشد می باشد. این ترکیبات پروتئین های پیغام دهنده می باشند و ارتباط میان سلول ها را سرعت می بخشند. بنابراین به ارسال پیام تولید کلاژن و الاستین کمک می کنند. بنابراین کلاژن و الاستین بیشتری در پوست تولید شده و خاصیت ارتجاعی پوست زیاد شده و چین و چروک های پوست برطرف می شوند.

ترکیبات آنتی اکسیدانی

این ترکیبات از 6 گروه تشکیل شده اند و با هم یک محافظت بسیار عالی از DNA انجام می دهند.

نایاسینامید جزئی از این ترکیبات است که روند اکسیژن رساندن به سلول، جذب عناصر دیگر و دفع سموم پوست را تسهیل می کند.

سوپر اکسید دزموتایز که قوی ترین آنتی اکسیدانی است که پیدا شده به خوبی می تواند با اثرات مخرب رادیکال های آزاد مقابله کند.

عصاره برگ چای سبز هم دارای خواص آنتی اکسیدانی است و خاصیت ضد الهتابی نیز دارد.

ارگوتیونین نیز یک نوع آنتی اکسیدان است که از گونه ای قارچ استخراج می شود.

عصاره هندوانه دارای ویتامین C، آمینو اسید و لایکوپن می باشد. این ترکیب می تواند پوست را آب رسانی کرده، آن را پاک کند و حتی آن را لایه برداری کند.

اِسکوالِن که نوعی روغن غنی می باشد، مثل ریتینول است که با رادیکال های آزادی که با پرتوهای UV تولید شده اند مبارزه می کند.

 

ترکیبات ضد قند

 

این ترکیبات نیز از ویژگی های منحصر به فرد کرم شب لومینس می باشند. این ترکیبات می توانند با اثرات منفی قندی شدن مقابله کنند. جمع شدن قند به دلیل بی تحرک بودن پروتئین هایی مانند کلاژن و الاستین اتفاق می افتد. این امر نهایتا باعث پدید آمدن خط و خطوط در پوست می شود.

کارنوزین از ترکیبات ضد قند است و تنها عنصری است که می تواند ترکیبات شیمیایی قندی را بشکند. بنابراین این ترکیب می تواند پروتئین ها را بی حرکت کند.

گل گیاه اسمانتوس به زیتون معطر معروف است. این گیاه نه تنها ویژگی خوشبو کنندگی دارد، بلکه قادر است از روند قندی شدن هم جلوگیری به عمل آورد.

ترکیب آبرسان

علاوه بر عصاره گیاه چای سبز، این کرم دارای عصاره هندوانه و اسکوآلن نیز می باشد که خواص آنتی اکسیدانی و آبرسانی دارند.

این ترکیب شامل عصاره خمیر مایه نیز هست که پوست را صاف می کند و ویژگی ارتجاعی آن را بهبود می بخشد. همچنین عصاره عدس پوست را رطوبت می بخشد و آن را سفت می کند. عصاره سیب نیز پوست را آبرسانی کرده و به ترمیم آن کمک می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو