payamgps.com

سرم جوانسازی لومینس محصولی از شرکت جنس گلوبال

سرم جوانسازی لومینس محصولی از شرکت جنس گلوبال

مقاله های مرتبط:

سرم جوانسازی پوست لومینس را بشناسید LUMINESCE cellular rejuvenation serum

آیا سلول های بنیادی در محصولات بهداشتی وجود دارند؟

داشتن پوستی جوان و زیبا

 

داشتن پوستی جوان و زیبا آرزوی هر کسی است. اما اطراف پس از اینکه از 30 سالگی رد می شوند دچار عارضه های پیری پوست می شوند. البته این سن در همه افراد یکی نیست و با توجه به وراثت و شیوه زندگی تغییر می کند. پس از بروز عارضه های پیری افراد به دنبال راهی می گردند تا این عارضه ها که مهمترین آنها چین و چروک هستند را برطرف کنند. در ادامه یکی از مهترین محصولات بهداشتی درمانی که انقلابی عظیم برای جوانسازی پوست بوده است را به شما معرفی می کنیم.

سرم جوانسازی لومینس محصولی از شرکت جنس گلوبال

 

این محصول تولیدی کمپانی جنس گلوبال کشور آمریکا می باشد. این محصول قدرتمندترین محصول جوانسازی موجود در بازار می باشد. این سرم دارای بیش از 200 نوع فاکتور رشد در خود می باشد که در مقایسه با سایر محصولات حوزه بهداشتی درمانی بی نظیر است.

فاکتورهای رشد درواقع ترکیباتی هستند که از سلول های بنیادی به بیرون ترشح می شوند. این فاکتورها سرعت ارتباطات میان سلول ها را افزایش می دهند. بدین ترتیب سلول ها با سرعت بیشتری می توانند به یکدیگر پیام برسانند و سرعت رشد و تقسیمشان بیشتر می شود. در نتیجه پوست با سرعت بیشتری ترمیم می شود.

این یکی از کارهایی است که سرم جوانسای لومینس محصول شرکت جنس گلوبال آمریکا انجام می دهد.

این سرم پوست را شاداب و درخشنده می کند و تمامی عیوب و عوارض موجود در آن را برطرف می کند.

این سرم خاصیت بهبود دهندگی فوق العاده ای دارد. به طوریکه می تواند تمامی اسکارها و اثرات زخم های موجود روی پوست از هر نوعی که باشند را برطرف کند.

 

این سرم بر روی مهمترین ناحیه پوست که سلول ها هستند عمل می کند. بدین ترتیب بهبود پوستی به بهترین شکل انجام شده و به طور کامل ماندگار است.

سایر مواد و ترکیبات موجود در این سرم کاملا طبیعی می باشد. بنابراین هیچگونه حساسیت زایی ایجاد نکرده و برای تمامی افراد در تمام سنین قابل استفاده می باشد.

دوره مصرف سرم جوانسازی لومینس محصولی از شرکت جنس گلوبال آمریکا

 

حداکثر زمان استفاده از این سرم 3 ماه می باشد. در این مدت سرم به طور کامل اثر کرده و تمامی عاضه های پوستی را بهبود می بخشد. در بسیاری از موارد مصرف کننده بسیار زودتر از این زمان و در هفته های اول و یا دوم استفاده جواب گرفته است. در این صورت نیازی به کامل کردن دوره 3 ماهه نمی باشد.

 

 

حوزه اثرگذاری سرم جوانسازی لومینس

 

این محصول با به کار گیری نوین ترین تکنولوژی و علوم روز تهیه شده است. بنابراین بالاترین میزان جذب را دارد. به طوریکه تا زیرین ترین لایه های پوست جذب شده و اثر خود را می گذارد. این سرم به خوبی تمامی چین و چروک های پوست را چه بر اثر وراثت و چه بر اثر سبک غلط زندگی پدید آمده باشند را برطرف می کند. این سرم به خوبی ویژگی ارتجاعی پوست را به آن باز می گرداند و کلاژن و الاستین از دست رفته پوست را دوباره تأمین می کند.

عارضه های پوستی که با سرم جوانسازی لومینس بهبود می یابند:

 

التهابات

این محصول می تواند تمامی انواع التهابات پوست را از بین ببرد. برای درمان کامل التهابات پوستی بهتر است که از این سرم در مراحل اولیه ابتلا شدن به التهاب استفاده کنید.

این سرم از مواد طبیعی تشکیل شده که برخی از آنها تسکین دهنده بوده و التهابات پوستی را تسکین میدهند.

 

حساسیت های پوستی

بسیاری از حساسیت های پوستی به همراه خارش و ورم کردن و قرمزی می باشند. این حساسیت ها نیز به خوبی با این محصول درمان می شوند.

 

اگزما

سرم جوانسازی لومینس دارای فاکتورهای رشد بسیاری است که موجب ترمیم سریع پوست می شوند. بنابراین بیماری ها و عارضه های پوستی مانند اگزما با این سرم قابل درمان می باشند.

 

ملاسما

 

لک های ملاسما تا مدت زیادی روی پوست می مانند و فرد را آزار می دهند. اما این سرم می تواند به خوبی این لک ها را برطرف کند.

 

لک های حاملگی

 

این لک ها در دوران حاملگی پدید می آیند و در برخی موارد روی پوست می مانند. سرم جوانسازی لومینس به خوبی می تواند این نوع لک ها را درمان کند.

 

اسکارها یا همان اثرات زخم ناشی از جراحت و سوختگی

 

این محصول با کمک فاکتورهای رشد استخراج شده از سلول های بنیادی می تواند تمامی زخم ها و ناهمواری های سطح پوست را درمان کرده و پوست را صاف و یکدست کند. همچنین لک های برجای مانده از سوختگی نیز با این محصول درمان می شوند.

روزنه های پوستی

روزنه های باز پوستی بسیار آزار دهنده بوده و پوست را ناصاف نشان می دهند. سرم جوانسازی لومینس می تواند این روزنه ها را ترمیم کرده و آنها را ببندد تا پوست یکدست شود.

 

درمان پوست شل و افتاده

این محصول حاوی مواد و ترکیبات سفت کننده است که پوست های شل و افتاده را درمان کرده و پوست را خوش فرم می کند.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو