payamgps.com

جوانی و سلامتی با جنس

جوانی و سلامتی با جنس

در این رابطه نیز بخوانید:

پکیج محصولات جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE

محصولات جوانسازی لومینس، تولید کمپانی جنس گلوبال

طول عمر انسان

داشتن طول عمر زیاد از مسائلی است که برای بسیاری از انسان ها اهمیت دارد. بسیاری از افراد به دنبال راه هایی هستند که بتوانند طول عمرشان را زیاد کنند. میل به طور عمر زیاد یک غریزه طبیعی است که در بسیاری از انسان ها وجود دارد. در مورد طول عمر زیاد تحقیقات زیادی انجام شده است.

در این مقاله می خواهیم در رابطه با اطلاعاتی که ویلیمام اَمزلاگ (William Amzallag) به ما داده اند صحبت کنیم. ایشان مدیر علمی تولید محصولات بهداشتی درمانی شرکت جنس گلوبال آمریکا هستند.

محصولات جوانی شرکت کمپانی جنس گلوبال

دکتر امزلاگ تحقیقات بسیار جامعی را بر روی طول عمر و سلامتی انجام داده اند. بنابراین تولیدات و محصولات آنها کاملا مبنای علمی دارد و به هدف جوانسازی بدن و افزایش طول عمر تولید شده است.

این شرکت در رابططه با محصولات تولیدی خود اطلاعات بسیار مفیدی را نیز به مصرف کننده ها می دهد. این کمپانی همچنین از پیشرفته ترین تکنولوژی و بهترین مواد اولیه برای تولیدات محصولاتش استفاده می کند.

شما نیز از این فرصت استفاده کنید و این مطالب را بخوانید تا بتوانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

احیای جوانی

احیای جوانی روش جدید است که جلوی پیر شدن را می گیرد و به ما فرصت بیشتری برای زندگی کردن سالم می دهد.

تعریف پیری در گذشته و امروز

تا زمان های اخیر افراد و دانشمندان معتقد بودند که پیر شدن رابطه مستقیم با سپری شدن سالهای عمر دارد. و همچنین مرگ نیز نتیجه اثر گذشتن زمان روی اعضای بدن و کارایی نداشتن کافی اعضا است. این نظریه ” دگم زمانی عمر” نام دارد.

این نظریه باعث می شود تا ما یک دیدگاه کلی القا شده به عمر داشته باشیم. یعنی فکر کنیم زندگی سلسله ای از بخش های پشت سر هم است. یعنی در چه سنی همه باید بازنشسته شوند و در چه سنی همه پیر نام دارند.

اما در نظریه جدید اثبات شده است که پیر شدن ربطی به گذر عمر ندارد. بلکه با پیر شدن سلول های بدن فرد به پیری می رسد.

در بدن انسان 60 تریلیون سلول مختلف وجود دارد. تقریبا همه این سلول ها یکسان هستند.

توانایی بدن برای زنده ماندن و سلامتی داشتن به شرایط سلامتی سلول ها، هسته آنها، DNA، میتوکندری و سایر قسمت های سلول ها وابسته است.

این نظریه نوین باعث شده که دیدگاه افراد نسبت به سلامتی تغییر کند. امروزه دانشمندان می دانند که پیری یعنی تخریب شدن سریع سلول های بدن مخصوصا تخریب DNA.

با پیشرفت های اخیر در تکنولوژی و علوم پزشکی بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه پزشکی حل شده است. یکی از مهمترین پیشرفت ها در زمینه ژنتیک بوده است. ژنتیک علم ژن ها و کروموزوم ها می باشد. این اجزا وظیفه انتقال اطلاعات و وراثت را بر عهده دارند. علم سلول های بنیادی و پزشکی نانو به صورت بنیادی در حال تغییر می باشد. بنابراین در این باره بسیاری از اطلاعات موجود در جهان در حال تغییر است و بسیاری از معضلات در این زمینه در حال حل شدن است.

به تعویق انداختن روند پیری

روند پیر شدن و مرگ به طور چشمگیری در حال به عقب انداختن است. این مسئله مدیون علمی است که

به تعویق انداختن روند پیر شدن و مرگ به طور چشمگیری پیشرفت خواهد کرد و این امر را مدیون علمی هستیم که ” همگرایی اِن بی آی سی ” نام دارد. این علم در واقع ترکیبی از علوم پزشکی نانو، بایوتکنولوژی، فناوری اطلاعات و علوم شناختی است.

تشریح دی ان ای (DNA) این معنی را می دهد که تعداد بسیار زیادی اطلاعات نهفته درون کروموزوم ها قابل شناسایی هستند. بنابراین با این اطلاعات می توان در نتیجه درمان های پزشکی تحول اساسی به وجود آورد.

حتی تصور این امر نیز هیجان انگیز است که بتوان سلول های اعضای بدن را به طور کلی ترمیم و احیا کرد.

به علاوه با تکیه بر علم نانوتکنولوژی خواهیم توانست مولکول ها و حتی اتم های سلول ها را ترمیم کنیم. این همان احیای جوانی به شیوه امروزی می باشد.

این علم تا جایی می تواند پیش برود که حتی بتواند پا را فراتر از درمان بیماری ها و نجات دادن زندگی انسان ها بگذارد.

کمپانی جنس و احیای جوانی

کمپانی جِنِس (Jeunesse) از کمپانی های معدودی است که با به کارگیری روش های نوین پزشکی و علمی و استفاده از به روزترین تکنولوژی به زیاد شدن طول عمر همراه با سلامتی و احساس جوانی کمک کرده است.

این کمپانی احیای جوانی را با تولید کردن محصولات ویژه انجام داده است. محصولاتی که به شما طول عمری همراه با سلامتی می دهند. بنابراین کمپانی جنس ناممکن را ممکن کرده است.

محصولات این کمپانی می توانند DNA را ترمیم کرده و بدین وسیله تمامی سلول های شما را جوان و تازه کنند. در نتیجه بافت ها و اعضای بدن همواره سالم می مانند.

کمپانی جنس فکر همه جا را کرده است و به طور بنیادی به افراد در زمینه افزایش طول عمر کمک می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو