payamgps.com

سرم جوانسازی پوست لومینس را بشناسید LUMINESCE cellular rejuvenation serum

تاثیر سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی پوست لومینس را بشناسید LUMINESCE cellular rejuvenation serum

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

پکیج محصولات جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE

علائم پیری پوست

جوان و زیبا بودن پوست برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. زیرا زیبایی پوست تأثیر زیادی در زیبایی چهره دارد.

برای جوانسازی پوست راه های زیادی وجود دارند. سالهاست که افراد دارند از روش های مختلف برای جوانسازی پوستشان استفاده می کنند. اما امروزه روش های جدیدی برای جوانسازی پوست ارائه شده اند که هم سریعتر جواب می دهند و هم عوارض کمتری دارند.

پس از 30 سالگی میزان تولید کلاژن در پوست کم می شود. این کاهش تولید کلاژن در 40 سالگی بیشتر می شود. به طوریکه در بانوان پس از دوران یائسگی تقریبا کلاژنی تولید نمی شود. در اثر کاهش تولید کلاژن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و دچار چین و چروک ها می شود. در این حالت حتی ممکن است پوست شل شود یا اصطلاحا بیفتد.

پیری زودرس پوست

برخی رفتارها در سبک زندگی نیز باعث می شوند تا پوست زودتر دچار چین و چروک شود. به این حالت پیری زودرس پوست می گویند. دریافت رادیکال های آزاد از طریق سیگار کشیدن و نوشیدن الکل، ماندن بدون محافظ پوستی زیر آفتاب، مصرف بی رویه دارو ها و داشتن رژیم غذایی نا مناسب از رفتارهای غلطی هستند که موجب بروز پیری زودرس پوست می شوند.

وجود چین و چروک ها در صورت به ویژه خط اخم در پیشانی باعث می شود که چهره خشن و اخمو به نظر برسد. به همین دلیل افراد به دنبال راهی هستند تا چین و چروک های پوستشان و سایر عارضه های پیری پوست را برطرف کنند.

برای اینکه پوستی جوان و زیبا داشته باشیم باید طبق برنامه ای منظم از پوستمان مراقبت کنیم. یکی از مهمترین اقدامات برای مراقبت از پوست استفاده از سرم های جوانسازی می باشد. سرم جوانسازی پوست محصولی نوین است که به طور تخصصی به ترمیم و جوان شدن پوست کمک می کند. در ادامه یکی از مهمترین سرم های جوانسازی موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

سرم جوانسازی لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

سرم جوانسازی لومینس معروفترین و محبوبترین سرم جوانسازی در بازار می باشد. سرم جوانسازی لومینس دارای بیش از 200 فاکتور رشد می باشد. فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی انسان استخراج می شوند و ارتباط بین سلول ها را سرعت می بخشند. بنابراین سلول ها به سرعت می توانند تقسیم شده و پوست به سرعت ترمیم می شود.

سایر محصولات مربوط به جوانسازی پوست که در دسته آنتی ایجینگ قرار می گیرند دارای 20 نوع فاکتور رشد می باشند. بنابراین سرم جوانسازی لومینس در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار از اثر بهتری برخوردار است.

این سرم بسیار قدرتمند عمل می کند. با این محصول می توانید پوستی جوان، زیبا، درخشنده و با طراوت داشته باشید. همچنین با این محصول آثار سوختگی و زخم ها به خوبی بهبود پیدا می کنند.

 

سرم لومینس به طور عمقی بر پوست اثر می گذارد به طوریکه ناحیه عملکرد آن سلول ها می باشند.

این محصول کاملا اورگانیک بوده و در افراد حساسیت ایجاد نمی کند. همچنین محدودیت سنی ندارد و همه افراد بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند.

اثرات درمانی سرم جوانسازی پوست لومینس

 

این سرم باعث روشن و درخشان شدن پوست می شود. زیرا می تواند لکه های رنگی و کک و مک ها را از روی پوست بردارد.

این محصول به خوبی پوست را آبرسانی کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را به آن می رساند.

سرم جوانسازی لومینس خط های عمیق پوست و خطوط سطحی موجود در پوست را برطرف می کند.

این محصول با کمک فاکتورهای رشدی که در خود دارد به تولید پروتئین های از دست رفته پوست مانند کلاژن، الاستین و آنزیم ها کمک می کند.

این محصول به سرعت جذب شده و تا لایه های عمقی پوست نفوذ می کند.

این محصول خاصیت ارتجاعی از دست رفته پوست را به آن باز می گرداند.

سرم جوانسازی پوست لومینس به خوبی ناهمواری های سطح پوست را پر می کند و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول به خوبی می تواند تمامی اسکارها یا اثرات زخم ناشی از سوختگی، آکنه و یا جراحت ها را از بین می برد.

این محصول خشن بودن پوست را از بین می برد و پوست را نرم و لطیف می کند.

با استفاده از این  محصول می تواند روزنه های باز پوست را ببندید و پوستتان را یکدست کنید.

این محصول برای برطرف کردن عارضه های پوستی ناشی از حساسیت و یا خود ایمنی مانند اگزما و پسوریازیس بسیار مناسب است.

این محصول به خوبی پوست را سفت کرده و روی آن لیفتینگ انجام می دهد.

با استفاده از این محصول می توانید جوش ها و اثرات آنها را از بین ببرید.

شدت بخشیدن به اثر سرم جوانسازی لومینس

این محصول اگر روی پوست تمییز استفاده شود اثری چند برابر خواهد داشت. برای تمییز کردن پوستتان می توانید از پاک کننده پوست یا همان کلینزر لومینس استفاده کنید. این پاک کننده بدون اینکه به پوست آسیب برساند همه آلودگی ها را از بین میبرد و پوست را آماده پذیرش مواد ضد پیری می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو