payamgps.com

شیوه صحیح ماساژ صورت

شیوه صحیح ماساژ صورت

مقاله های مرتبط:

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن LUMINESCE essential body renewal

سرم جوانسازی لومینس و جوانسازی پوست

زیبایی پوست صورت

یکی از مهمترین مواردی که بر زیبایی افراد اثر می گذارد زیبایی پوست است. پوست صاف، یکدست، بی نقص و زیبا باعث می شود تا فرد زیباتر به نظر برسد. همچنین پوست عاری از چروک و لک های پیری فرد را جوانتر نشان می دهد.

به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد در پی این هستند که پوستی سالم، زیبا، بی نقص و جوان داشته باشند. بسیاری از افراد به سرعت به سراغ جراحی ها و یا استفاده از محصولات گران قیمت می روند. اما این افراد به ساده ترین روش هایی که برای سلامت پوست مفید هستند توجه ندارند.

برخی راه ها برای جوانسازی پوست وجود دارند که هیچگونه هزینه ای ندارند و یا عوارضی را برای شما در پی ندارند. یکی از مهمترین این راه ها ماساژ دادن صورت است. البته این کار باید به طور تخصصی انجام شود تا به پوست آسیب نزند.

 

شیوه صحیح ماساژ صورت

 

یکی از مهمترین راه کار ها برای داشتن پوستی سالم و جوان ماساژ دادن صورت است. ماساژ صورت کمک می کند تا خون بهتر به سلول های پوستی برسد و اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز آنها را به خوبی تأمین کند. بدین ترتیب سلول های پوستی با سرعت بیشتری تقسیم شده و سلول های تازه و جوان به سرعت جای سلول های پیر را می گیرند. در نتیجه پوست جوانسازی شده و عارضه های پیری مانند چین و چروک ها در آن پدید نمی آیند.

ماساژ صورت را با احتیاط انجام دهید

 

ماساژ صورت باید با احتیاط انجام شود. برای ماساژ صورت باید تکنیک هایی را رعایت کنید. ماساژ صورت برای هر ناحیه از صورت متفاوت است. به همین دلیل باید این کار را با نهایت دقت انجام داد تا به جوانسازی پوست کمک کرد. اگر به نکات مهم برای ماساژ دادن صورت توجه نکنید احتمال دارد به پوستتان آسیب بزنید.

مراحل پیش از شروع ماساژ صورت

پیش از شروع ماساژ صورت ابتدا صورتتان را به طور کامل و با پاک کننده ویژه صورت بشویید. پوست باید از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی پاک شود.

پس از شستشوی صورت آن را با یک حوله نرم و به آرامی پاک کنید.

سپس مقداری روغن بادام یا روغن زیتون تهیه کنید و ماساژ را شروع کنید. در حین ماساژ نوک انگشتانتان را به این روغن ها آغشته کنید.

ماساژ ناحیه پیشانی

 

ناحیه پیشانی معمولا دچار چین و چروک های عمیقی می شود. برای ماساژ دادن این ناحیه می توانید آیینه ای در مقابل خود قرار دهید. سپس انگشتانتان را روغنی کنید و آنها را وسط دو ابرو بگذارید. سپس انگشتانتان را از وسط پیشانی به طرف شقیقه ها مالش دهید.

این کار را ابتدا با فشار کم شروع کنید و سپس رفته رفته بر فشار وارده بیفزایید.

ماساژ دادن این ناحیه باعث می شود تا عضلات و پوست قسمت پیشانی تقویت شود. ماساژ این قسمت را حدود 3 تا 5 دقیقه ادامه دهید.

ماساژ ناحیه ابروها

برای ماساژ دادن ناحیه ابروها از نوک انگشتانتان استفاده کنید. انگشت وسط باید روی ابرو حرکت کند. انگشت بالایی عضلات بالای ابرو و انگشت پایینی نیز باید عضلات پایین ابرو را لمس کند. پس اینکه چند بار این کار را تکرار کردید انگشتانتان را از روی ابروها به سمت پایین و به سمت شقیقه ها بکشید. ماساژ این ناحیه را 3 تا 5 دقیقه ادامه دهید.

 

ماساژ ناحیه پشت لب ها

 

برای شروع ماساژ این ناحیه نوک انگشتان سبابه هر دو دست را روی گودی قسمت بالای لب بگذارید. این قسمت را به صورت ملایم و برای 30 ثانیه فشار دهید. سپس نوک انگشتان هر دو دست را به آرامی به طرف گوشه لبهایتان بکشید و آنها را تا لاله گوشتان ادامه دهید. توجه داشته باشید که پیش از شروع ماساژ نوک انگشتانتان را روغنی کنید.

ماساژ عضلات لب

ناحیه لب و چانه در اثر پیری پوست دچار خط های ریز اطراف لب و دور چانه می شود. برای از بین بردن این خطوط می توانید عضله های این نواحی را ماساژ دهید. در ابتدا انگشتانتان را به روغن های طبیعی آغشته کنید. سپس هر دو انگشت اشاره تان را روی گودی روی چانه بگذارید. سپس انگشت ها را به سمت گوشه خارجی لب ها بکشید. با این کار می توانید عضلات این قسمت را تقویت کنید.

ماساژ ناحیه گونه ها

برای تقویت کردن عضلات گونه می توانید از کف دستهایتان کمک بگیرید. ماساژ عضلات گونه موجب می شود تا خطوط ریزی که بالای گونه ها ایجاد می شوند محو شوند.

برای شروع ماساژ ابتدا کف دستهایتان را به روغن آغشته کنید. اندازه روغن کم نباشد. اما آنقدر زیاد هم نباشد که سرازیر شود. سپس انگشتهایتان را در دو طرف صورت زیر چشم ها بگذارید. به طوریکه کف دستهایتان روی گونه ها قرار بگیرد. سپس کف دست ها را به سمت بیرون بکشید. سپس بار دیگر دستها را روی گونه ها بگذارید و کف دست ها را به طرف بالا بکشید.

این کار باعث می شود تا افتادگی گونه برطرف شده و گونه خوش فرم شود.


ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو