payamgps.com

فروش اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

فروش اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

مقاله های مرتبط:

قیمت میکروکرم ایجلس instantly ageless

کرم ضد چروک فوری ایجلس از کمپانی جنس

پیری پوست و پدید آمدن چین و چروک ها

با بالا رفتن سن، رفته رفته چین و چروک ها در صورت پدیدار می شوند. به دلیل اینکه با بالا رفتن سن میزان کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد و لایه های پوست روی هم می افتند. بنابراین خط و خطوط عمیق و چین و چروک ها پدید می آیند.

برخی افراد نیز به صورت ارثی دچار پیری زودرس پوست می شوند. همچنین برخی عادات غلط در زندگی باعث می شود تا پوست دچار پیری زودرس شود. یکی از این عادات غلط داشتن رژیم غذایی غلط است. رژیم غذایی که دارای میزان کافی آنتی اکسیدان نباشد نمی تواند آسیب های حاصل از رادیکال های آزاد را جبران کند و موجب پیری زودرس پوست می شود.

یکی از مهمترین عوامل برای داشتن پوست جوان و سالم نماندن طولانی مدت و بدون محافظ زیر آفتاب است. این امر باعث می شود تا سلول های پوستی زیر آفتاب نابود نشوند و در روند کلاژن سازی اختلال ایجاد نشود.

همچنین کشیدن سیگار و خوردن نوشیدنی های الکلی باعث می شود تا رادیکال های آزاد زیادی وارد پوست شوند و سلول های سالم پوستی را از بین ببرند.

برطرف کردن چین و چروک ها

راه های زیادی برای از بین بردن چین و چروک ها وجود دارد. برخی افراد جراحی ها را انتخاب می کنند. برخی دیگر به دنبال استفاده از داروها می روند. برخی دیگر نیز ماسک های صورت را به طور خانگی تهیه کرده و استفاده می کنند. اما یکی از مهمترین راه ها استفاده از محصولات بهداشتی درمانی است. از مهمترین این محصولات کرم های ضد چروک هستند. این کرم ها حاوی موادی بوده که به پوست کمک می کنند تا صاف شود. کرم های ضد چروک انواع مختلفی دارند. در ادامه یکی از مهمترین انواع کرم ضد چروک را به شما معرفی می کنیم.

کرم ضد چروک ایجلس instantly ageless

کرم ضد چروک ایجلس ساخته شده به وسیله کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کرم بسیار قدرتمند است و از شیوه ای نوین بهره گرفته است. این کرم به سرعت پف زیر چشم و چین و چروک ها را از بین می برد.

این کرم در حدود 2 دقیقه تمامی چروک های صورت را از بین می برد.

با استفاده از این کرم نیاز به تزریق بوتاکس از بین می رود. با این کرم در 2 دقیقه جوانی به صورتتان باز می گردد. این کرم را می توانید برای تمامی صورت و گردن استفاده کنید.

این کرم همچنین اثرات ماندگار دارد و می تواند پس از یک ماه استفاده تا 30 درصد از چروک های پوست را از بین ببرد.

مکانیسم عمل کرم ضد چروک ایجلس

این کرم دارای پروتئینی به نام آرگیرلاین است. این پروتئین راه انتقال پیام انقباض از ماهیچه ها به مغز را می بندد و باعث می شود تا ماهیچه ها نتوانند منقبض شوند. در نتیجه عضلات صورت نمی توانند منقبض شوند و با حالت استراحت و یا اصطلاحا ریلکسیشن در می آیند. در این حالت چین و چروک های نواحی دور چشم، پف زیر چشم و چین و چروک های عمیق پیشانی و چروک های ظریف روی گونه ها از بین می روند.

این کرم بر خلاق بوتاکس نیازی به گذاشتن یخ و کمپرس ندارد و به دوره نقاهت و مراقبت ویژه نیز احتیاج ندارد.

اثرات میکرو کرم instantly ageless

این کرم پوستی عاری از عيب و نقص می سازد. همچنین این محصول قابل استفاده برای خانم ها و آقايان است.
استفاده از این محصول محدوديت سنی ندارد.
تركيبات طبيعی دارای آرژیرلاین که در ميكروكرم ايجلس موجود است. می تواند با ريلكس کردن ميكروفيبرهای ماهیچه های صورت، چروك ها و خطوط ريز صورت مثل چروک های دور لب و خطوط دور چشم را برطرف کند.

فواید کرم ضد چروک ایجلس

این کرم علاوه بر چین و چروک ها بر تیرگی های پوست نیز اثر می گذارد و باعث روشن کردن آنها می شود. این کرم دارای ترکیبات سیلیکاتی می باشد که موجب می شود تا حلقه های سیاه دور چشم ها برطرف شوند.

این کرم همچنین دارای ترکیبات آبرسان می باشد و به خوبی پوست را آبرسانی می کند.

این کرم بهترین جایگزین برای بوتاکس می باشد. زیرا بوتاکس عضلات صورت را فلج می کند. اما این کرم ماهیچه ها را به حالت استراحت در می آورد و ماهیچه ها دوباره می توانند به حالت اولیه در بیایند.

بوتاکس با سم بوتولینوم تاکسین انجام می شود و اگر تزریق با مهارت انجام نشود خطرات زیادی برای فرد دارد. اما این کرم کاملا ایمن است و به طور مؤثری می تواند تمامی چروک ها را از بین ببرد.

این کرم به خوبی پوست را تغذیه می کند و دارای پپتید های مورد نیاز پروتئین سازی در پوست است. کرم ضد چروک ایجلس به خوبی می تواند چین و چروک ها را پر کند زیرا دارای مواد پر کننده پپتیدی می باشد.

با کرم ضد چروک ایجلس می توانید در عرض 2 دقیقه تا سالها جوان شوید.


ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو