payamgps.com

مهمترین ماسک ها برای سلامتی پوست

مهمترین ماسک ها برای سلامتی پوست

مقاله های مرتبط:

فروش ماسک لیفتینگ لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

ماسک آبرسان لومینس

حفظ سلامتی پوست از موارد بسیار مهمی است که بر زیبایی افراد تأثیر بسیاری دارد. به علاوه یک پوست سالم به خوبی می تواند به خوبی وظیفه خود را که محافظت کردن از بدن است انجام دهد.

پوست گسترده ترین عضو بدن است. پوست عضوی زنده است و همواره در حال خود ترمیمی است. سرعت تقسیم و بازسازی سلول ها در مقایسه با سایر اندام های بدن بیشتر است. پوست بر زیبایی افراد تأثیر زیادی دارد. بسیاری از افراد به ویژه خانم ها به دنبال این هستند که از پوستشان به خوبی مراقبت کنند. راه های زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارند. برخی افراد جراحی ها را انتخاب می کنند و برخی دیگر به دنبال استفاده از داروها و محصولات بهداشتی و درمانی می روند. اما یکی از مهمترین روش ها برای حفظ سلامتی پوست استفاده از ماسک های خانگی می باشد.

استفاده از ماسک های خانگی برای حفظ سلامتی پوست

یکی از مهمترین روش ها برای مراقبت کردن از پوست استفاده از ماسک های صورت است. ماسک های صورت را می توانید به طور خانگی با استفاده از گیاهان و میوه ها تهیه کنید و از خواص آنها بهره مند شوید. با استفاده از این ماسک ها می توانید پوستتان را مرطوب کنید و یا چین و چروک، لک ها و سایر عوارض پیری پوست را انجام دهید.

امروزه ماسک های درمانی بهداشتی زیادی نیز تولید می شوند که می توانید برندهای مرغوب آنها را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید. این ماسک ها معمولا ویژه پوست های مختلف هستند و وظیفه ای اختصاصی دارند. اما اگر نتوانستید این ماسک ها را خریداری کنید می توانید خودتان در منزل با ساده ترین مواد آنها را تهیه کنید. فقط در نتیجه گرفتن از این ماسک ها باید صبر و حوصله به خرج دهید. در ادامه مهمترین ماسک هایی که به سلامت پوستتان کمک می کنند را به شما معرفی می کنیم.

 

ماسک عصاره رازیانه

عصاره رازیانه را می توانید از عطاری ها و داروخانه ها تهیه کنید. همچنین می توانید خودتان از گیاه رازیانه عصاره آن را تهیه کنید. برای اینکار باید قدری رازیانه خشک شده را به همراه آب جوش دم کرده و بگذارید مقداری بماند. سپس مخلوط آن را از صافی عبور دهید. سپس عصاره به دست آمده را در دمای محیط نگه دارید تا سرد شود.

سپس پارچه ای تمییز و نخی را به عصاره رازیانه آغشته کنید و آن را روی صورتتان قرار دهید. می توانید به فاصله 20 دقیقه باز هم روی پارچه عصاره رازیانه بپاشید. این ماسک باعث می شود تا پوستتان به خوبی بتواند خودش را ترمیم کند و با نشاط و باطراوت شود. ماسک رازیانه در داشتن پوستی سالم به شما کمک می کند.

ماسک خیار

آبرسانی به پوست از مهمترین موارد در برنامه مراقبتی از پوست است که حتما باید به آن دقت شود. رطوبت به پوست کمک می کند تا مواد مغذی به خوبی به آن رسانده شوند و پوست به خوبی بتواند عملیات خود ترمیمی را به روی خودش انجام دهد.

برای تهیه ماسک خیار می توانید یک خیار را رنده کنید و آن را با روغن گلیسیرین ترکیب کنید. این ماسک را به مدت 20 دقیقه بر روی پوستتان نگه دارید.

این ماسک مناسب پوست های خشک می باشد و به خوبی می تواند آنها را آبرسانی کند. با استفاده از این ماسک می توانید پوستتان را در تمام طول روز هیدراته نگه دارید.

ماسک گوجه فرنگی

گوجه فرنگی دارای آنتی اکسیدان می باشد. آنتی اکسیدان ها اثرات منفی رادیکال های آزاد را جبران می کنند و باعث می شوند تا پیری زودرس پوست به تعویق بیفتد. ماسک گوجه فرنگی به شما کمک می کند تا پوستی لطیف و نرم داشته باشید و همچنین باعث برطرف شدن چین و چروک ها و صاف شدن پوست می شود.

برای تهیه ماسک گوجه فرنگی دو عدد گوجه فرنگی را رنده کنید. سپس آنها را درون مخلوط کن بریزید و آنقدر هم بزنید تا مایع شود. می توانید روی آن یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه بریزید.

سپس این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی روی صورت و گردنتان بگذارید. سپس صورتتان را با آب ولرم بشویید.

این ماسک به شما کمک می کند تا پوستی سلامت و جوان داشته باشید.

ماسک اسفناج

اسفناج خاصیت سفید کنندگی دارد و به شما کمک می کند تا پوستی روشن و شفاف داشته باشید. همچنین می توانید با اسفناج صورتتان را ماساژ دهید تا ماهیچه های صورتتان شکل خود را حفظ کند و پوست روی آنها خوش فرم بماند. اگر اسفناج را با شیر پر چرب مخلوط کنید می توان با آن به پوستتان نشاط و شادابی ببخشید.

سه عدد برگ اسفناج را در چند قاشق شیر جوشیده بریزید. سپس ترکیب حاصل شده را به مدت 5 دقیقه روی گاز با حرارت ملایم بگذارید. بگذارید زمان بگذرد تا عصاره اسفناج با شبر مخلوط شود. سپس ترکیب را صاف کنید. سپس ترکیب را با یک دستمال روی صورتتان قرار دهید. سپس صورتتان را با آب ولرم و شوینده مناسب صورت شستشو دهید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو