payamgps.com

معرفی کرم های ضد چروک

معرفی کرم های ضد چروک

مقاله های مرتبط:

قیمت میکروکرم ایجلس instantly ageless

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

پیری پوست اثرات بسیاری بر روحیه افراد می گذارد. به ویژه بانوان که دوست دارند همواره جوان و زیبا باشند. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال این هستند که راه هایی را پیدا کنند که بتوانند به بهترین شکل ممکن چین و چروک ها را برطرف کنند. امروزه با پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی دانشمندان می توانند به افراد کمک کنند که به خوبی با پیری و چین و چروک های پوست مقابله کنند. به طور مثال دانشمندان با بررسی هایشان به این نتیجه رسیده اند که بعضی از گیاهان و یا مواد غذایی در به تعویق انداختن پیری مؤثر هستند.

 

پیری پوست طبیعی است و به مرور با بالا رفتن سن ایجاد می شود. بعضی از عوامل خارجی نیز روند پیری را تسریع می کنند. عواملی مانند آلودگی هوا، آفتاب شدید و سرما یا گرمای شدید باعث می شوند تا پوست زودتر پیر شود. سبک زندگی نیز بر پیری پوست اثر دارد. عواملی مانند رژیم غذایی نا مناسب و نوشیدن الکل و کشیدن سیگار بر پیری پوست اثر می گذارند و موجب بروز زودرس چین و چروک های پوست می شوند.

امروزه مردم در پی شیوه هایی هستند که جلوی پیری پوست را بگیرند. بسیاری از فراد به دنبال جراحی ها، تزریق بوتاکس و یا کرم ها و سرم های ضد پیری می روند.

امروزه کرم های ضد پیری در تمام دنیا طرفداران زیادی دارند. اما ممکن است برخی افراد دچار شک شوند که آیا این محصولات صرفا لوکس هستند و یا بر پوست اثر دارند؟

در ادامه در رابطه با کرم های ضد پیری به شما توضیحاتی می دهیم.

روش های جلوگیری از پیر شدن پوست

 

از مهمترین اقداماتی که باید برای مقابله با پیری پوست انجام داد تماس نداشتن مستقیم با نور خورشید است. بدین منظور می توصیه می شود از ماندن طولانی مدت زیر آفتاب بدون محافظ خودداری کنید. برای محافظت از پوستتان در زیر آفتاب می توانید از کرم های ضد آفتاب با SPF بالای 30 استفاده کنید. برای جبران اثراتی که خورشید بر پوستتان بر جای گذاشته است می توانید از کرم های دارای رتینوئید، کرم های دارای آنتی اکسیدان و کرم های لایه بردار استفاده کنید.

همچنین مواد غذایی مصرف کنید که دارای آنتی اکسیدان ها باشند. بسیاری از میوه ها سبزیجات دارای میزان کافی آنتی اکسیدان می باشند. چای سبز هم میزان آنتی اکسیدان بالایی دارد.

همچنین می توانید از اشکال دارویی آنتی اکسیدان ها نیز استفاده کنید. استفاده از این این مواد غذایی و این داروها باعث بهبود نسبی پیری پوستی می شود.

کرم های ضد چروک از چه موادی ساخته شده اند؟

 

کرم های ضد چروک امروزه به میزان زیاد و با تنوع بسیار بالایی در بازار وجود دارند. بنابراین ترکیبات آنها نیز با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد. اما ماده اصلی آنها معمولا مشابه است.

برخی از کرم های ضد چروک دارای ترکیباتی به نام اسید میوه می باشند. برخی دیگر دارای رتینوئیدها، مرطوب کننده ها و آنتی اکسیدان ها می باشند.

ویتامین هایی نظیر E، C و A نیز از ویتامین های اساسی هستند که به جوانسازی و ترمیم پوست کمک می کنند. بنابراین در اکثر کرم های ضد چروک این ویتامین ها یافت می شوند.

البته فرموله کردن این کرم ها از ترکیبات آنها اهمیت بیشتری دارد. به طوریکه این کرم ها بتوانند در بالاترین زمان ممکن به طور پایدار کنار هم بمانند. بنابراین اگر روی برچسب کرم ها مواد بسیار زیادی را نوشته بود این نشانه عملکرد بهتر آن کرم نیست. به علاوه تعداد زیادی از این ترکیبات آبرسان بوده و یا نگهدارنده هستند.

اثر کرم های ضد چروک بر پوست

کرم های ضد چروک معمولی که در بازار هستند معمولا نمی توانند به احیا شدن سلول های پوستی کمک کنند. بیشتر این کرم ها تنها میتوانند جلوی صدمات ایجاد شده به وسیله رادیکال های آزاد را بگیرند و یا مانع از صدمه رسیدن به سلول های سالم پوستی شوند.

تحریک کلاژن سازی در پوست نیز به وسیله بسیاری از این کرم ها نیم تواند انجام شود. اما برخی از کرم های ضد چروک که دارای فاکتورهای رشد هستند می توانند به تقسیم سلول های فیبروبلاست آسیب دیده کمک کنند و باعث شوند تا عمل کلاژن سازی در پوست سرعت پیدا کند.

برخی از کرم های ضد چروک به کمک لایه برداری جوانسازی پوست را انجام می دهند. بدین ترتیب که کمک می کنند تا سلول های پیر و مرده از روی پوست زدوده شوند و ظاهر پوست جوانتر نشان داده شود. این کار باعث افزایش یافتن سرعت ترمیم و جوانسازی پوست نیز می شود. همچنین لایه برداری باعث شادابی و طراوت پوست می شود.

 

برای انتخاب کرم ضد چروک مناسب باید نهایت دقت را به خرج داد. بهتر است برای این کار با پزشک متخصص مشورت کنید. زیرا هر کرمی با نوعی از پوست تناسب دارد. بنابراین در ابتدا باید نوع پوستتان را بشناسید و سپس کرم را متناسب با نوع آن انتخاب کنید. ممکن است حتی کرمی که روی اعضای خانواده شما جواب داده باشد روی صورت شما جواب ندهد.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو