payamgps.com

پکیج مراقبت از پوست لومینس

پکیج مراقبت از پوست لومینس

مقاله های مرتبط:

معرفی سرم جوان کننده پوست لومینس

فواید کرم روز و کرم شب لومینس

برند لومینس

کمپانی جنس گلوبال آمریکا سالهاست که در حال فعالیت می باشد. این کمپانی از بهترین متخصصان و دانشمندان بهره برده است. محصولات کمپانی جنس گلوبال آمریکا برای جوانسازی و سلامت پوست و بدن هستند.

برند لومینس برند اختصاصی پکیج مراقبت از پوست این کمپانی می باشد. در ادامه مهترین محصولات این برند را به شما معرفی می کنیم.

سرم لومینس

سرم لومینس از مهمترین محصولات سری محصولات مراقبت از پوست لومینس می باشد. این محصول شامل تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد که به جوانسازی سلول های پوست کمک کرده و باعث رشد و بازسازی آنها می شوند. بنابراین پوست به سرعت جوان خواهد شد. همچنین سرم لومینس دارای فاکتورهای رشد و یا عناصر رشد می باشد. این فاکتورها از سلول های بنیادی استخراج می شوند و کمک می کنند تا ارتباط بین سلول ها بهتر برقرار شود. بنابراین رشد سلول ها و جوانسازی پوست با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

تمییز کننده یا کلینزر لومینس

این محصول به چربی های ضروری پوست صدمه نمی زند و pH متناسب با pH پوست دارد. در نتیجه برخلاف بسیاری از پاک کننده ها به پوست صدمه نمی زند. کلینزر لومینس همچنین دارای ویتامین های مورد نیاز پوست و عصاره آلوئه ورا می باشد که باعث می شوند رطوبت طبیعی پوست حفظ شده و دچار خشکی نشود.

این پاک کننده همچنین به لایه برداری از پوست کمک می کند.

کرم روز لومینس

این کرم می توانید در تمام طول روز پوستتان را مرطوب نگه دارد و آن را از دهیدراته شدن نجات دهد. این کرم را باید هر روز پیش از خارج شدن از خانه استفاده کنید.

این کرم دارای عصاره هندوانه، سیب و عدس می باشد. همچنین دارای عصاره جلبک های دریایی است که قدرت آبرسانی این کرم را تا حد فوق العاده ای بالا برده است.

این کرم همچنین دارای ویتامین های مورد نیاز پوست می باشد و به جوانسازی پوست کمک می کند.

این کرم همچنین دارای مواد ضد آفتاب می باشد و از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند.

 

کرم شب لومینس

این کرم در واقع یک درمیم شده فوق العاده می باشد. این کرم حاوی تمامی مواد مغذی مودر نیاز برای پوست می باشد. این کرم دیر جذب می شود. اما تا لایه های زیرین پوست نیز نفوذ می کند و مواد مغذی را به همه لایه های پوست می رساند.

این کرم کمک می کند تا تلومرها دیرتر کوتاه شده و در نتیجه سلول ها دیرتر پیر شوند.

SOD  (سوپر اکسید دیسموتیس) نیز در این کرم وجود دارد. این ماده آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و می تواند با اثرات رادیکال های آزاد مقابله کند و همچنین آسیب های آنها را ترمیم کند. این ماده همچنین می تواند آسیب های وارد شده به DNA را نیز ترمیم کند.

ماسک لیفتینگ یا سفت کننده لومینس

این ماسک از سه ماده اعجاب آور ساخته شده است.

ریشه  کاسنی، پلی ساکارید و تارا. تارا یک گیاه نادر است که در پرو یافت می شود.

این ماسک از یک ماتریکس مستحکم ساخته شده که باعث می شود تا ماندگاری فیزیکی ماسک بالا بماند.

این ماسک همچنین به پوست کمک می کند تا رطوبت خود را نگه دارد.

این ماسک دارای ترکیباتی است که پوست را سفت می کنند و آن را از شل شدگی و یا افتادن نجات می دهند.

 

لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس

این لوسیون باعث رطوبت رسانی به پوست می شود. لوسیون بدن لومینس دارای عناصر رشد می باشد که به ترمیم و بازسازی سلول های بدن کمک می کنند.

این کرم همچنین دارای آنتی اکسیدان ها می باشد که باعث می شوند تا صدمات رادیکال های آزاد جبران شوند.

با لوسیون بدن لومینس می توانید تمامی عارضه های پوستی مانند حساسیت ها و یا بیماری هایی مانند اگزما و پسوریازیس را از بین ببرید. همچنین با این لوسیون می توانید ترک های حاصل از بارداری را برطرف کنید.

عارضه سلولیت نیز که بسیار شایع است و روش های درمانی زیادی روی آن جواب نمی دهند با لوسیون بدن لومینس به خوبی برطرف می شود.

کرم روشن کننده لومینس

این کرم دارای ترکیباتی است که باعث می شوند تا تمامی لک های پوستی به هر دلیل که پدید آمده باشند از بین بروند. کرم روشن کننده لومینس پوست را به طور یکدست روشن می کند و باعث می شود تا رنگدانه های پوست به تعادل برسند.

با این کرم تمامی لک های پوست خواه بر اثر آفتاب باشند و خواه بر اثر مشکلات هورمونی و یا بارداری از بین می روند.

همچنین لک های ناشی از پیری را می توانید با کرم روشن کننده لومینس برطرف کنید.

 

ماسک آبرسان لومینس

ماسک آبرسان لومینس رطوبت از دست رفته پوست را به آن باز می گرداند و پوست را از دهیدراته شدن نجات می دهد. تنها با نیم ساعت استفاده از این ماسک در طول روز می توانید مطمئن باشید که پوستتان برای تمام روز آبرسانی شده است.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو