payamgps.com

کرم روشن کننده پوست لومینس

کرم روشن کننده پوست لومینس

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی ژل روشن کننده لومینس

ژل روشن کننده لومینس luminesce brightener gel

روشن بودن پوست از عوامل بسیار مهمی است که بر زیبایی پوست اثر زیادی می گذارد. بسیاری از افراد درگیر لک های پوستی، اسکارهای ناشی از زخم و تیرگی ها و حلقه های سیاه دور چشم می شوند.

دلایل مختلف بروز لک ها و تیرگی های پوست

بروز این لک ها دلایل مختلفی دارد. برخی افراد با بالا رفتن سن رفته رفته دچار این لک ها می شوند. برخی دیگر نیز به دلیل اختلال داشتن در عملکرد هورمون ها و یا کبدشان دچار لک های پوستی می شوند. برخی لک ها نیز به دلیل بارداری پدید می آیند. برخی انواع دیگر از لک ها مربوط به لک های دوران بلوغ و اسکارهای ناشی از جوش ها هستند. اما مهمترین عامل بروز لک های پوستی ماندن در معرض آفتاب بدون محافظت پوست می باشد. ماندن در معرض آفتاب باعث می شود تا پوست برای محافظت از خودش در برابر آفتاب ملانین زیادی ترشح کند. این ملانین در پوست به صورت لک ها و یا در موارد شدیدتر خال ها تجمع پیدا می کند و باعث می شوند تا لک هایی در پوست پدید بیایند.

برطرف کردن لک های پوست

لک های پوست را به روش های مختلفی می شود از بین برد. بسیاری از افراد روش های دستگاهی مانند لیزر را استفاده می کنند. این درمان ها به جلسات متعددی نیاز دارند و هزینه بر هستند. همچنین ممکن است با عوارضی همراه باشند. برخی افراد نیز سعی می کنند مشکلات خود را با رژیم غذایی مناسب و یا دارو خوردن حل کنند. داروها نیز عوارض خاص خودشان را دارند. برخی افراد دیگر نیز از ماسک های خانگی استفاده می کنند. ماسک های خانگی برای نتیجه دادن به زمان نیاز دارند و شخص باید صبور باشد.

این کرم ها با برندها و در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. بنابراین ممکن است انتخاب از میان آنها برای افراد سخت باشد. به همین دلیل باید ابتدا پوستتان را بشناسید و درباره این کرم ها نیز مطالعه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه یکی از مهمترین و پر طرفدارترین کرم های روشن کننده پوست موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

کرم روشن کننده پوست لومینس

کرم روشن کننده پوست لومینس دارای ترکیباتی می باشد که به مرور لک های پوست را کمرنگ می کند و آن را شفاف می سازد. این کرم همچنین می تواند اثرات جوش و سایر اسکار های پوستی ناشی از سوختگی و زخم ها را از بین ببرد.

با این کرم همچنین می توانید روزنه های باز پوست را ببندید و پوستتان را صاف و یکدست کنید.

کرم روشن کننده لومینس کمک می کند تا تمامی تیرگی های پوست شامل حلقه های سیاه دور چشم ها از بین بروند.

با کرم روشن کننده لومینس می توانید تمامی ناهماهنگی ها در تناژ رنگ پوست را برطرف کنید. ممکن است این نا همگونی در رنگ پوست در اثر اختلال در عملکرد هورمون ها پدید آمده باشد و یا در اثر آفتاب سوختگی با نور خورشید. اما کرم روشن کننده پوست لومینس می تواند تمام این لک ها را به هر دلیلی که پدید آمده باشند برطرف کند.

این کرم را علاوه بر صورت می توانید برای گردن و بدن نیز استفاده کنید.

نحوه عملکرد کرم روشن کننده پوست لومینس

این کرم می تواند پوست را تغذیه کند و رنگدانه های آسیب دیده پوست را ترمیم کند. این کرم دارای مواد مغذی و مفید برای روشن کردن پوست می باشد. با این کرم می توانید تمامی لک ها و تیرگی ها را از بی ببرید و پوستتان را به طور کلی روشن کنید.

 

موارد استفاده کرم روشن کننده پوست لومینس

این کرم می تواند از قسمت هایی که دارای پوست مرده و تیره هستند لایه برداری انجام دهد و پوست های مرده را بردارد.

این کرم می تواند به جوانسازی و ترمیم سلول های پوستی کمک کند.

کرم روشن کننده پوست لومینس دارای ویژگی ضد لک و سفید کنندگی می باشد.

این کرم می توانید تمامی لک ها و اسکار های بر جای مانده در اثر آکنه را از بین ببرد.

این کرم می تواند تیرگی  های زیر بغل و کشاله ران را نیز برطرف کند.

با این کرم می توانید تیرگی های نواحی آرنج و زانو را نیز از بین ببرید.

این کرم همچنین می تواند تیرگی نواحی تناسلی در بانوان را برطرف کند.

این کرم پوست را آبرسانی می کند و باعث می شود تا خشک نشود.

شیوه استفاده از کرم روشن کننده پوست لومینس

این کرم را بهتر است در شب ها استفاده کنید. برای استفاده از آن ابتدا پوستتان را به خوبی شستشو دهید. این کار را با استفاده از شوینده مناسب پوست انجام بدهید. سپس قدری از این کرم را روی پوست بمالید و به آرامی آن ناحیه را مالش دهید. صبر کنید تا کرم به خوبی جذب پوستتان شود.

این کرم را می توانید برای تمامی قسمت های بدن به جز قسمت دور چشم ها استفاده کنید.

 

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو