payamgps.com

معرفی سرم جوان کننده پوست لومینس

معرفی سرم جوان کننده پوست لومینس

مقاله های مرتبط:

سرم جوانسازی لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

آیا سلول های بنیادی در محصولات بهداشتی وجود دارند؟

با بالا رفتن سن به مرور پوست افراد دچار عارضه های پیری می شوند. عارصه هایی مانند لک های دوران پیری، چین و چروک های پوستی و پف یا کیسه های زیر چشم از این دست هستند. علاوه بر این ها ممکن است عادات غلط زندگی و یا وراثت و تأثیرات محیط شود. باعث شوند تا سلول های پوستی دچار تخریب شده و پوست به عارضه هایی دچار شود. عارضه هایی مانند التهابات پوستی، اگزما، پوسته پوسته شده پوست و غیره از این دست هستند.

این عارضه ها چه ناشی از پیری باشند و چه ناشی از بیماری ها و یا شیوه های غلط زندگی برای افراد آزار دهنده هستند. افراد به دنبال درمان عارضه های پوستی شان می باشند و برای این کار راه های زیادی را امتحان می کنند. از مهمترین این راه ها می توان استفاده کردن از محصولات بهداشتی درمانی را نام برد.

از مهمترین محصولاتی که این روزها وارد بازار شده اند و برای ترمیم و جوانسازی پوست اثر فوق العاده ای از خود نشان داده اند سرم های جوانسازی هستند.

در ادامه یکی از مهمترین برندهای سرم جوانسازی را به شما معرفی می کنیم.

سرم جوانسازی لومینس و ارتباط آن با سلول های بنیادی

 

بسیاری از محصولات بهداشتی درمانی ادعا می کنند که در خود سلول های بنیادی دارند. اما این ادعا کاملا غلط است. زیرا سلول های بنیادی سلول هایی زنده هستند و نمی توانند در محصولات بهداشتی یا خارج از محیط آزمایشگاه وجود داشته باشند. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که پس چه چیزی در محصولات درمانی بهداشتی وجود دارد که به سلول های بنیادی ارتباط دارد؟

این ترکیبات درواقع عناصر رشد می باشند. عناصر رشد می توانند در محیط خارج از آزمایشگاه و یا خارج از محیط زنده، زنده بمانند. این عناصر می توانند در سطح پوست مورد استفاده قرار بگیرند و در همان محل اثر خودشان را بگذارند. اما سلول های بنیادی اینگونه نمی توانند عمل کنند.

عناصر رشد چه هستند؟

عناصر رشد به سلول های بنیادی ارتباط دارند. این ارتباط این است که درواقع عناصر رشد مولکول های علامت داری می باشند که از سلول های بنیادی به بیرون آزاد می شوند. این مولکول های علامت دار نشانه هایی را به پوست می رسانند.

هر یک از عناصر رشد دارای سیگنال آزاد شونده مخصوص هستند که عملی خاص را در سلول های پوستی تحریک می کنند.

عناصر رشد استفاده شده در تهیه سرم لومینس

برای استفاده از عناصر رشد در سرم لومینس، ابتدا سلول های بنیادی از بافت چربی استخراج شده اند. این سلول ها در محیط آزمایشگاهی رشد داده می شوند و به سرعت تکثیر می شوند. سلول های بنیادی برای رشد و تکثیر شدن عناصر رشد زیادی را از خود به بیرون ترشح می کنند. این باعث می شود تا محیط سلول های بنیادی حالت ژله ای داشته باشد.

سپس این ژله تصفیه می شود و سلول های بنیادی موجود در آن حذف می شوند. حالا عناصر رشد کاملا از سلول های بنیادی استخراج شده اند. این عناصر رشد انواع مختلفی دارد و هر کدام کاری انجام می دهند. اما برخی از آنها مسئول تحریک سلول های پوستی هستند و در رشد و ترمیم آن شرکت می کنند.

 

عناصر رشد موجود در سرم لومینس برای جوانسازی پوست

در این سرم جوان کننده پوست از بیش از 200 نوع عنصر رشد استفاده است. این عناصر باعث تحریک سلول ها به رشد و ترمیم هستند.

این عناصر رشد گذرگاه های شیمیایی را تحریک می کنند که سلول های بافت پوستی شروع به ترمیم و جایگزینی کنند.

ویژگی های سرم جوان کننده پوست لومینس

این محصول می تواند در مدت کوتاهی یعنی کمتر از 3 ماه تمامی چین و چروک ها و خط و خطوط پوست را از بین ببرد. به دلیل اینکه عناصر رشد سلول های تولید کننده کلاژن را تحریک می کنند و باعث می شوند کلاژن پوست زیاد شود. در نتیجه پوست حالت ارتجاعی پیدا کرده و چین و چروک های آن باز می شوند.

سرم جوان کننده لومینس می تواند تمامی لک های رنگی ناشی از پیری را برطرف کند و پوست را روشن و شفاف کند.

این سرم به خوبی به پوست آبرسانی می کند و پوست را از خشک شدن و پوسته پوسته شدن نجات می دهد.

این سرم دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد که پوست را خوبی تغذیه کرده و شرایط را برای رشد و نوسازی سلول ها فراهم می کنند.

با استفاده از سرم جوان کننده لومینس می توانید تمامی عارضه های پوستی مانند التهابات، حساسیت ها و سایر عارضه های پوستی را برطرف کنید.

سرم جوان کننده لومینس محصول بی نظیر شرکت جنس گلوبال آمریکا می باشد. امروزه شاید بتوانید محصولاتی را پیدا کنید که دارای فاکتورها یا عناصر رشد باشند اما این تعداد عناصر تخصصی رشد را نمی توانید در هیچ محصول دیگری بیابید.

این محصول فوموله شده انحصاری کمپانی جنس است و مشابه آن را در هیچ برندی نمی توانید پیدا کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو