payamgps.com

فواید کرم روز و کرم شب لومینس

فواید کرم روز و کرم شب لومینس

مقاله های مرتبط:

کرم روز لومینس و جلوگیری از سرطان پوست

مشاوره برای خرید کرم شب لومینس

مراقبت از پوست در هنگام روز و شب

بسیاری از افراد فکر می کنند که کرم های روز و شب هیچ فرقی با هم ندارند و صرفا کلک تبلیغاتی هستند. در حالیکه این کرم ها به طور دقیقی برای مراقبت از پوست در همه ساعات شبانه روز طراحی شده اند. این کرم ها در واقع مکمل یکدیگر هستند و هر کدام برای پوست کاری را انجام می دهند.

کرم های روز مسئول محافظت از پوست هستند. این محصولات در اصل وظیفه این را دارند که اجازه ندهند پوست خشک شود یا با عوامل آسیب رسان صدمه ببیند. این کرم ها معمولا در خود مواد ضد آفتاب دارند که از آسیب دیدن پوست به وسیله اشعه های UV خورشید محافظت می کنند.

کرم های شب نیز در واقع وظیفه کمک به ترمیم و جوانسازی پوست را دارند. این کرم ها دارای بالاترین حد مواد ضد پیری و ترکیبات جوان کننده هستند تا در ساعات شب که افراد در حال استراحت هستند پوست را ترمیم کند. این کرم ها همچنین دارای مواد و ترکیبات مغذی برای پوست می باشند. این ترکیبات به پوست کمک می کنند تا مواد مورد نیاز برای ساختن سلول های تازه را به دست بیاورد. در واقع مواد مغذی مستلزم ساختن سلول های نو و جوانسازی پوست می باشند.

انواع مختلف کرم شهای روز و شب

امروزه در بازار می توانید انواع و اقسام کرم های روز و شب را ببینید. از برندهای بی نام و نشان گرفته تا برندهای معتبر. شاید انتخاب این کرم ها از میان انواع این برندها برایتان سخت باشد. اما اگر در رابطه با آنها و طرز ساخت آنها قدری اطلاعات داشته باشید و همچنین پوست خودتان را بشناسید این کار برایتان آسان خواهد شد.

در کرم های روز و شب جدید برخی از برند ها از سلول های بنیادی استفاده کرده اند. البته خود سلول های بنیادی را نمی توان رد محصولات بهداشتی و درمانی استفاده کرد. این محصولات در واقع دارای مواد ترشح شده از سلول های بنیادی می باشند. این مواد فاکتورهای رشد نام دارند.  در ادامه یکی از مهمترین و محبوب ترین برندها در زمینه تولید محصولات بهداشتی درمانی و کرم های روز و شب را به شما معرفی می کنیم.

 

برند لومینس

 

این برند در واقع برند پکیج محصولات جوانسازی پوست لومینس می باشد. کمپانی جنس گلوبال آمریکا سالهاست که در زمینه محصولات ضد پیری کار میکند. از مهمترین محصولات ضد پیری این کمپانی می توان محصولات ضد پیری و جوانسازی پوست لومینس را نام برد. در ادامه فواید کرم های روز و شب این برند را به شما توضیح می دهیم.

فواید کرم های روز و شب لومینس

 

ترکیبات کرم روز لومینس

کرم روز لومینس دارای ترکیبات طبیعی آبرسان می باشد که به لطافت و تازگی پوست کمک میکنند. از این ترکیبات می توان به عصاره عدس، هندوانه، سیب و جلبک های سبز ودریایی اشاره کرد. این ترکیبات باعث می شوند تا پوست در تمام طول روز هیدراته بماند و دچار خشکی و عوارض ناشی از آن نشود.

این ترکیبات بسیار قدرتمند هستند به طوریکه میتوانند پوست را تا 85 درصد آبرسانی کنند.

ایثن کرم همچنین از انواع مواد محافظت کننده پوستی مانند آنتی اکسیدان ها و مواد ضد آفتاب تهیه شده است.

کرم روز لومینس همچنین دارای انواع ویتامین ها و فاکتورهای رشد مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی سلول های پوستی می باشد.

 

فواید کرم روز لومینس

 

کرم روز لومینس باعث می شود تا حالیت الاستیکی یا کشسانی پوست حفظ شود. این محصول به خوبی پوست را آبرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک ها و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

این کرم تولید کلاژن و الاستین در پوست را تحریک می کند و بدین ترتیب باعث باز شدن چین و چروک های موجود در پوست می شود.

این کرم یک محافظت کننده و جوانساز قوی برای پوست می باشد.

ترکیبات کرم شب لومینس

این کرم دارای انواع آنتی اکسیدان ها می باشد که اثر رادیکال های آزاد را خنثی می کنند. همچنین دارای انواع مواد ضد پیری مانند ویتامین های جوان ساز و آنزیم هایی مانند کو آنزیم Q10 می باشد. از ویتامین های موجود در این کرم می توان به ویتامین های E و C اشاره کرد.

این کرم همچنین دارای فاکتورهای رشد استخراج شده از سلول های بنیادی می باشد. بدین ترتیب سرعت تولید کلاژن و الاستین را در پوست زیاد می کند.

فواید کرم شب لومینس

با استفاده از این محصول می توانید چین و چروک های پوستتان را برطرف کنید و همچنین از ایجاد شدن چین و چروک های جدید جلوگیری کنید.

این کرم همچنین به برطرف شدن لک های پوستی به ویژه لک های ناشی از پیری پوست جلوگیری می کند.

با استفاده از این کرم می توانید به خوبی پوستتان را تغذیه کنید و مواد مورد نیاز رشد و نوسازی سلول ها را به آنها برسانید.

بنابراین با استفاده مداوم از کرم های روز و شب می توانید همواره پوستتان را شاداب و جوان نگه دارید و با پیری پوست مقابله کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شمار  09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو