payamgps.com

فواید استفاده از لوسیون بدن

فواید استفاده از لوسیون بدن

مقاله های مرتبط:

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس luminesce body renewal lotion

لوسیون های ترمیم کننده پوست چه ویژگی هایی دارند؟

بسیاری از افراد به پوست صورتشان اهمیت زیادی می دهند و برای آن پول زیادی هزینه می کنند. اما تعداد کمی هستند که به پوست بدنشان اهمیت می دهند. بسیاری رسیدگی به پوست بدن را بی اهمیت می دانند و آن را جدی نمی گیرند. در حالیکه پوست بدن نیز در زیبایی و شادابی فرد اثرات زیادی دارد. همچنین اگر به پوست بدن رسیدگی نشود ممکن است دچار بیماری ها و عوارض شود و صدمات جدی برای بدن پدید بیاورد.

بنابراین توصیه می شود که حتما در برنامه مراقبت از پوستتان برای پوست بدن نیز مراقبت هایی را در نظر بگیرید تا پوستی لطیف، زیبا و سالم داشته باشید.

استفاده از لوسیون های بدن

یکی از مهمترین راه ها برای داشتن پوستی سالم و زیبا در بدن استفاده از محصولات بهداشتی است. این محصولات در دسته های گوناگونی جای دارند که شامل کرم ها، سرم ها و لوسیون ها هستند. از این میان لوسیون های بدن طرفداران بیشتری دارند. این محصولات بر پایه آبی هستند و به سرعت به پوست نفوذ می کنند. بنابراین می توانند به لایه های زیرین پوست رفته و اثرات خود را در آنجا نیز بگذارند.

در ادامه در رابطه با فواید لوسیون های بدن به شما اطلاعاتی می دهیم..

انتخاب لوسیون بدن مناسب

افراد باید مطابق با نوع پوستشان لوسیون مناسب آن را انتخاب کنند. در این حالت باید بسیار دقت کنید تا لوسیون نا مناسبی را انتخاب نکنید. زیرا در صورتی که لوسیون بدن با پوست شما مطابقت نداشته باشد ممکن است دچار آکنه شوید و یا پوستتان بیش از حد خشک و یا چرب شود.

فواید استفاده از لوسیون بدن

 

رطوبت رسانی به پوست

 

پوست ما به دلایل زیادی ممکن است دچار خشکی شود. برخی افراد به طور ذاتی دارای پوستی خشک هستند و برخی دیگر با قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای شدید دچار خشکی پوست می شوند. پوست های حساسی که تحریک شده اند نیاز بیشتری به رطوبت رسانی دارند. با استفاده از لوسوین بدن می توانید پوستتان را به میزان کافی آبرسانی کرده و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن نجات دهید.

افراد دارای پوست های چرب نیز به این لوسیون ها نیاز دارند تا پوستشان را آبرسانی کنند. اما باید لوسیون مخصوص پوست های چرب را انتخاب کنند که چربی کمتری دارند.

داشتن حس خوب

 

با استفاده از لوسیون های بدن می توانید پوست بدنتان را همواره نرم و لطیف نگاه دارید. به علاوه لوسیون ها دارای عطرهای دلنشین هستند که پوست را به خوبی معطر کرده و آن را خوشبو می کنند. با استفاده از این لوسیون ها می توانید حس شادابی و طراوت داشته باشید و روحیه بهتری داشته باشید.

لوسیون بدن به شما آرامش و شادی می دهد.

 

شفاف کردن پوست

 

لوسیون های بدن می توانند مانند اسکراب نیز عمل کنند. در این حالت یک لایه برداری ضعیف روی پوستتان انجام می دهند و سلول های پیر و مرده را برطرف می کنند. با لایه برداری خفیف از سطح پوست می توانید لک ها و تیرگی ها را برطرف کنید و پوستی شفاف و درخشان برای خود بسازید.

برخی از لوسیون ها نیز دارای مواد و ترکیبات روشن کننده می باشند که می توانند پوست را روشن کرده و تیرگی های آن را از بین ببرند و پوستی صاف به شما هدیه دهند.

 

برطرف کردن پینه های پوست بدن

 

شاید زیاد دیده باشید که در قسمت هایی از بدن پوست دچار خشکی شدید شود و پوست های ضخیم و تیره ای روی آن بمانند. در این حالت پوست پینه بسته است. این نواحی حتی ممکن است دچار ترک، خونریزی و سوزش شوند. لوسیون های بدن کمک می کنند تا سلول های مرده ای که پینه را تشکیل داده اند از پوست برداشته شوند و پوست بافت اولیه خود را به دست آورد.

با استفاده از لوسیون بدن می توانید پینه های نواحی آرنج، زانو، کف پا و قوزک پا را از بین ببرید.

جوانسازی پوست

 

برخی از لوسیون های بدن دارای ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست می باشند. این ترکیبات برای رشد و تغذیه سلول ها مورد نیاز هستند. به همین دلیل به رشد سلول ها کمک کرده باعث می شوند تا سلول های جوان و تازه با سرعت بیشتری جایگزین سلول های پیر و مرده شوند. در این حالت یک عملیات جوانسازی روی پوست انجام می شود. با جوانسازی پوست می توانید بسیاری از عارضه های پیری پوست مانند چین و چروک ها و لک های پیری را از بین ببرید.

همچنین مواد ضد پیری به بهتر عمل کردن سلول های پوستی کمک می کنند و باعث می شوند تا بسیاری از عارضه های پوستی برطرف شوند. با استفاده از لوسیون های بدنی که مواد ضد پیری پوست دارند می توانید عارضه هایی مانند سلولیت را از بین ببرید و بیماری هایی مانند اگزما و پسوریازیس را تخفیف دهید.

لوسیون های دارای مواد ضد پیری همچنین پوست را خوش فرم کرده و آن را از شل شدگی و افتادگی نجات می دهند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو