payamgps.com

لوسیون بدن برای انواع پوست

لوسیون بدن برای انواع پوست

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس

ضرورت استفاده از لوسیون بدن

مراقبت از پوست بدن

پوست گسترده ترین عضو زنده در بدن است و تمام سطح بدن را پوشانده است. پوست وظیفه محافظت از بدن را بر عهده دارد و به همین دلیل از بقیه اعضای بدن آسیب پذیرتر است. بنابراین به مراقبت زیادی نیاز دارد.

افراد پوست های متفاوتی دارند و به نسبت تفاوت هایشان ممکن است عارضه های پوستشان با هم تفاوت داشته باشد. همچنین برنامه مراقبت از پوستشان نیز باید با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

افراد دارای پوست های خشک معمولا بیشتر دارای خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک ها می شوند. این افراد همچنین بیشتر مستعد چین و چروک ها هستند و در سن کمتری پوستشان دچار شل شدگی و افتادن می شود.

افراد دارای پوست های چرب معمولا بیشتر درگیر جوش ها و یا رشد باکتری ها روی پوستشان می باشند. این افراد ممکن است روزنه های پوستشان بسته شود و مواد مغذی و اکسیژن به خوبی نتوانند به لایه های زیرین پوست برسند.

افراد دارای پوست های حساس نیز بیشتر دچار التهاب، تورم، قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست می شوند. این افراد ممکن است دچار خارش و سوزش شوند و بسیاری از محصولات مراقبت از پوست برایشان مناسب نباشد و یا حساسیتشان را تشدید کند.

افراد مختلف با پوست های متفاوت باید از محصولات مناسب با پوستشان استفاده کنند تا نه تنها بتوانند عارضه های پوستشان را برطرف کنند، بلکه آن را سلامت و شاداب و مرطوب نگاه دارند.

در ادامه در رابطه با یکی از محصولات مهم مراقبت از پوست هستند به شما اطلاعاتی می دهیم و شیوه انتخاب آن را به شما توضیح می دهیم.

 

لوسیون بدن ویژه پوست های خشک

 

شاید ظاهر پوست های خشک بهتر باشد و دچار آکنه نباشند. اما این پوست ها بیشتر مستعد عارضه های دیگر هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

اگر دارای پوست های خشک و حساس هستید بهتر است از کرم های بدن و یا گره های گیاهی بدن برای برطرف کردن خشکی پوستتان استفاده کنید.

برای تهیه محصول مورد نظرتان حتما به تاریخ محصول و مرغوبیت آن دقت کنید.

بعضی از کرم های مرطوب کننده بدن و یا لوسیون ها دارای عصاره گیاهان هستند. این عصاره ها می توانند پوست را تغذیه کرده و التهابات آنها را کم کنند. بدین ترتیب این ترکیبات علاوه بر رطوبت رسانی به پوست به سلامت آن کمک می کنند و احتمال بروز عارضه های پوستی را کم می کنند.

بعضی روغن های گیاهی که در برخی لوسیون های بدن وجود دارند مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا، روغن نارگیل، روغن بادام و روغن جوانه گندم می توانند ویتامین های مورد نیاز پوست را به آن برسانند و آن را شاداب، نرم و باطراوت کنند.

این محصولات کمک می کنند که عارضه های پوستی مانند اگزما نیز تسکین یابند و پوست صاف و شفاف شود.

برخی از لوسیون ها نیز دارای ترکیبات جوان کننده پوست می باشند که به برطرف کردن چین و چروک ها و خوش فرم کردن پوست کمک می کنند.

لوسیون های ویژه پوست چرب

 

پوست های چرب بیشتر مستعد بروز جوش ها هستند. جوش ها ظاهر پوست را نازیبا می کنند و محلی برای تجمع و رشد باکتری ها فراهم می کنند. این افراد باید از محصولاتی استفاده کنند که روزنه های پوستیشان را نبندند و راه ورود مواد مغذی و اکسیژن را به لایه های زیرین پوست باز بگذارند.

لوسیون های پایه آبی برای افراد دارای پوست های چرب مناسبترند. این لوسیون ها قدرت نفوذ بالایی دارند و می توانند به لایه های زیرین پوست نیز برسند. در این صورت اثر مفید خود را به خوبی بر پوست می گذارند و آن را تغذیه و آبرسانی می کنند.

افراد دارای پوست های چرب بهتر است که از کره بدن استفاده نکنند. زیرا این کره ها دارای چربی های گیاهی هستند و ممکن است راه روزنه های پوستی را ببندند و باعث بروز جوش روی نواحی مختلف بدن شوند.

این افراد همچنین می توانند از کرم های بدن دارای خاصیت آبرسانی بالا استفاده کنند.

لوسیون های ویژه پوست های حساس

پوست های حساس معمولا دچار تورم، قرمزی و التهاب می شوند. در موارد شدیدتر ممکن است پوسته پوسته شده و یا زخم شوند. این زخم ها همچنین ممکن است فرد را دچار سوزش و یا خارش کنند. این افراد باید از لوسیون های ویژه پوست های حساس استفاده کنند و در انتخاب محصولشان دقت زیادی به خرج دهند. زیرا با احتمال بیشتری این افراد به محصولات بهداشتی حساسیت نشان می دهند.

لوسیون های ویژه پوست های حساس دارای ترکیبات تسکین بخش مانند عصاره گل رز می باشند که می توانند التهابات را کاهش دهند و تورم و قرمزی را کم کنند. مچنین ترکیبات آبرسان نیز در این لوسیون ها وجود دارند که میتوانند پوست را به خوبی آبرسانی کنند و به برطرف شدن التهابات آن کمک کنند.

پوست های حساس ممکن است دچار اگزما یا سایر عارضه های پوستی شوند. لوسیون های ویژه پوست های حساس به برطرف کردن این عارضه ها نیز کمک می کنند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو