payamgps.com

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس luminesce body renewal lotion

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس luminesce body renewal lotion

مقاله های مرتبط:

آیا سلول های بنیادی در محصولات بهداشتی وجود دارند؟

لوسیون بادی رینوال لومینس

عوامل آسیب رسان به پوست بدن

 

پوست بدن به دلایلی ممکن است دچار آسیب شود. آلودگی هوا و سموم از عوامل مهمی است که به پوست بدن آسیب می رساند. آلودگی هوا می تواند رادیکال های آزاد را وارد بدن کند. رادیکال های آزاد به سلول های سالم پوست آسیب می زنند و آنها را از بین می برند. بدین ترتیب در کلاژن سازی در بدن اختلال ایجاد می شود و دچار چین و چروک می شود.

همچنین رژیم غذایی نامناسب که مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری را به بدن نمی رساند باعث آسیب رسیدن به پوست می شود.

همچنین برخی افراد بدنشان را بیش از حد شستشو می دهند و چربی های ضروری آن را از بین می برند. اگر چربی های ضروری پوست از بین برود و پوست بیش از حد خشک شود به پوست آسیب می رسد.

لوسیون های بدن

امروزه محصولاتی به نام لوسیون بدن در بازار به طور گسترده وجود دارند. این محصولات می توانند به پوست کمک کنند تا آسیب های خود را جبران کند و عوارض و چین و چروک هایش از بین برود. لوسیون های بدن حاوی مواد مغذی مورد نیاز پوست هستند و به پوست کمک می کنند تا خود را ترمیم و بازسازی کند.

این لوسیون ها می توانند به روند ترمیم پوست و رشد و بازسازی سلول های آن کمک کنند.

لوسیون چیست؟

لوسیون ها در اصل برای رطوبت دهی به پوست ساخته شده اند. این محصولات بر مبنای آب می باشند و بنابراین فرمولاسیونی سبکتر از کرم ها دارند. این امر باعث می شود تا رقیقتر باشند و به سادگی به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و جذب شوند. بنابراین اثر خود را بهتر می گذارند.

لوسیون ها برای پوست های خشک بسیار کارآمد هستند و بدون چرب کردن آن می توانند پوست را آبرسانی کنند.

محصولات مختلفی برای رطوبت دهی به پوست وجود دارند. این محصولات شامل کره بدن و کرم بدن نیز هستند. این محصولات در فرمولاسیون و حالت فازی با هم تفاوت دارند. برخی از این محصولات مانند لوسیون ها پایه آبی بوده و برخی دیگر پایه روغن هستند.

محصولات روغنی برای پوست های چرب مناسب نیستند و ممکن است آنها را دچار آکنه کنند.

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس luminesce body renewal lotion

این محصول با پژوهش های دکتر ناتان نیومن طراحی و تولید شده است. این محصول محصولی بسیار غنی است و از محصولات پر طرفدار کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد.

این محصول حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست است که کمک می کند تا سلول ها بتوانند به خوبی رشد کنند و خود را ترمیم کنند. بنابراین از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. در این حالت چین و چروک ها پدیدار نمی شوند و یا ترمیم می شوند. همچنین پوست خوش فرم و سالم می ماند.

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس در سطح سلول های پوستی عمل می کند. این لوسیون به خوبی جذب پوست می شود و اثر خود را در لایه های زیرین پوست بر سلول های پوستی می گذارد.

این محصول دارای مواد و ترکیبات آبرسان قوی می باشد و می تواند برای تمام روز تمام رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کند.

ترکیبات موجود در لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس

لوسیون بادی رینوال ترمیم کننده پوست بدن لومینس دارای آنتی اکسیدان های استخراج شده از گیاهان است. این آنتی اکسیدان ها می توانند با اثرات مخرب رادیکال های آزاد مبارزه کنند و پوست را از آسیب های سلولی حفظ کنند.

این لوسیون دارای بیش از 200 نوع فاکتور رشد می باشد که ارتباطات بین سلولی را تقویت می کنند و سرعت ترمیم و جوانسازی پوست را زیاد می کنند.
فاکتورهای رشد از ابتکارات دکتر ناتان نیومن می باشند. ایشان سالها بر روی سلول های بنیادی کار کرده اند و استفده از فاکتورهای رشد در محصولات ایشان نتیجه سالها تحقیق و بررسی این دانشمند بزرگ است. فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی ترشح می شوند. از آنها تهیه شده و در لوسیون بدن لومینس به کار گرفته شده اند.

این ترکیبات کمک می کنند تا سلول های پوستی با سرعت بیشتری رشد کنند و خود را بازسازی کنند. بدین ترتیب این لوسیون کمک میکنند تا پوست به بهترین شکل ممکن جوانسازی شود.

این محصول دارای عصاره انگور سیاه و خیار می باشد. عصاره این گیاهان کمک می کند تا آسیب هایی که به سلول ها رسیده اند جبران شوند و از آسیب رسیدن به سلول های پوست جلوگیری می کنند.

این محصول حاوی نیاسینامید یا ویتامین B3 است. این ویتامین باعث افزایش دادن سنامید و تولید کردن اسید های چرب ضروری برای پوست می‌شود.
این لوسیون باعث آبرسانی و نرم و لطیف کردن پوست می شود.
این لوسیون با دارا بودن ترکیبات کمک کننده به برطرف کردن بسیاری از عارضه های پوستی مانند اگزما و سلولیت کمک میکند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو