payamgps.com

بوتاکس فوری پوست با کرم

بوتاکس فوری پوست با کرم

مقاله های مرتبط:

قیمت میکروکرم ایجلس instantly ageless

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

با بالا رفتن سن چین و چروک ها کم کم شروع به پدیدار شدن می کنند. این چروک ها انواع مختلفی دارند. مانند چروک های پنجه کلاغی که اطراف چشم ها پدیدار می شوند. خطوط اطراف لب و روی گونه ها نیز خیلی به چشم می آیند. همچنین پیشانی نیز دچار چین و چروک های افقی عمیقی می شود.

سبک زندگی روی چین و چروک ها اثر زیادی می گذارد و باعث می شود زودتر یا دیرتر پدیدار شوند.

به طوریکه بعضی از افراد ممکن است حدود 20 سالگی با این چین و چروک ها مواجه شوند و برخی دیگر در سن بالای 40 سالگی. برای برطرف کردن چین و چروک های پوست شیوه های مختلفی وجود دارد.

یکی از مهمترین این روش دا داشتن رژیم غذایی مناسب است. رژیم غذایی که شامل تمامی ویتامین ها، اسیدهای چربی ضروری و مواد معدنی مورد نیاز بدن باشد به سلامت و جوانی پوست کمک می کند و باعث می شود تا چین و چروک ها دیرتر پدیدار شوند.

پاک کننده های قوی مانند صابون ها نیز بر سلامت پوست اثر می گذارند و چربی های ضروری آن را از بین می برند و باعث می شوند پوست بیشتر دچار چین و چروک شود.

کشیدن سیگار، مصرف الکل و استفاده از مواد آرایشی نامرغوب نیز باعث می شوند تا پوست دچار پیری زودرس شود.

از بین بردن چین و چروک های پوست

روش های زیادی برای برطرف کردن چین و چروک های پوست وجود دارند. یکی از مهمترین این روش ها بوتاکس کردن است.

بوتاکس با تزریق سمی در اندازه بسیار کم انجام می شود. این سم عضلات صورت را فلج می کند و باعث می شود تا ماهیچه ها دیگر نتوانند منقبض شوند. بنابراین چین و چروک های پوست کم می شوند. بوتاکس طرفداران زیادی دارد و سالانه افراد زیادی در جهان این کار را انجام می دهند.

اما جدیدا کرم هایی وجود دارند که می توانند کار بوتاکس را انجام دهند بدون اینکه عضلات پوست را فلج کنند. این کرم ها با سرعتی زیاد چروک ها را برطرف می کنند.

Serine young woman is getting facial botox injection. Beautician hands in gloves holding syringe near her face

كرم‌های بوتاكس فوری

متخصصان پوست بیان کرده اند که کرم های بوتاکس درمانی نیستند و مانند کرم های ضد پیری دیگر از راه تغذیه پوست عمل نیم کنند. همچنین مولکول هایی مانند اسید هیالورونیک که در این کرم ها وجود دارند مولکول های بزرگی هستند که به سختی از راه منافذ پوست جذب می شوند.

اما برخی از این کرم ها دارای مواد فیلر یا پر کننده نیز هستند که می توانند چین و چروک ها را پر کنند.

برخی از این کرم ها دارای ماده ای به نام اسید هیالورونیک هستند. این ماده مولکولی بزرگ است که به خوبی می تواند منافذ و چروک ها را پر کند.

مواد پر کننده باعث می شوند که کرم به خوبی بتواند وارد چین و چروک ها شود و آنها را پر کند.

این کرم ها محدودیت سنی ندارند و برای بزرگسالان در هر سنی قابل استفاده هستند.

 

کرم بوتاکس فوری

امروزه کرم های دیگری به نام کرم های بوتاکس فوری وارد بازار شده اند. این کرم ها با مکانیسمی متفاوت از بوتاکس می توانند چین و چروک ها را برطرف کنند. این کرم ها مانند بوتاکس عضلات را فلج نمی کنند و آنها را از کار نمی اندازند بلکه با راهکاری متفاوت چین و چروک ها را از بین می برند.

کرم های بوتاکس دارای پروتئین هایی هستند که شکل فضایی مانند انتقال دهنده های عصبی ماهیچه ها دارند. بنابراین به جای انتقال دهنده های اصلی در راه رشته های عصبی قرار می گیرند و مانع از ارسال پیام انقباض ماهیچه ها به مغز می شوند. این کار باعث می شوند تا عضلات همچنان سالم باشند و از کار نیفتاده باشند اما راه پیام رسانی آنها به مغز مسدود شود. بدین ترتیب دیگر نمی توانند منقبض شوند و به حالت استراحت یا ریلکس در می آیند. بدین ترتیب چین و چروک ها برطرف می شوند.

این مکانیسم عمل باعث می شود تا این کرم ها به سرعت اثر خود را بگذارند. به طوریکه در طول 2 تا 3 دقیقه اثر خود را می گذارند. این مکانیسم باعث می شود تا چروک های سطحی و عمیق در زمان کوتاهی برطرف شوند.

پپتیدها

این کرم ها همچنین شامل پپتیدها می باشند. پپتید ها واحدهای سازنده پروتئین ها می باشند. پروتئین ها انواع مختلفی دارند که در بدن وظایف زیادی دارند. پروتئین ها در پوست نیز وظایف زیادی دارند. پروتئین های ساختاری مانند کلاژن و الاستین وظیفه زیبایی و جوانی در پوستر ا به عهده دارند. پپتیدها کمک می کنند تا پروتئین سازی در پوست بهتر صورت بگیرد و پوست به خوبی بتواند خودش را ترمیم کند.

این کرم ها همچنین دارای مواد آبرسان نیز هستند که به روند ترمیم پوست کمک می کنند و مانع از خشک شدن پوست می شوند. پوست با داشتن آب کافی به خوبی می تواند روند ترمیمی خودش ار انجام دهد و نرم و لطیف می شود.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو