payamgps.com

پکیج محصولات جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE

پکیج محصولات جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE

مقاله های مرتبط:

فروش ماسک لیفتینگ لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

اثرات لوسیون بادی رینیوال لومینس بر درمان سلولیت

شرکت جنس گلوبال jeunesse global آمریکا شرکتی است که سالهاست در زمینه جوانی کار می کند و محصولات متنوعی دارد. یکی از مهمترین محصولات این کمپانی پکیج جوانسازی لومینس LUMINESCE است. این پکیج برای جوانسازی پوست کاربرد دارد و شامل چندین محصول مراقبت پوستی است.

در ادامه مهمترنی محصولات این پکیج را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرم جوانسازی لومینس

این محصول از مهمترین محصولات این پکیج است. این محصول می تواند تمامی چین و چروک های پوست را از بین ببرد و آن را صاف و یکدشت کند. همچنین می تواند تمامی اسکارهای پوستی را برطرف کند و پوست را یکدست کند. این محصول برای از بین بردن انواع لک ها مانند کک و مک و لک های پیری و بارداری بسیار مناسب است و پوست را روشن و درخشان می کند.

این محصول بر پایه آب تولید شده و به عمق پوست نیز نفوذ می کند و اثر خود را بر سلول های پوست می گذارد. این محصول پوست را نرم و شاداب نیز می کند.

برای افتادگی و شل شدگی پوست نیز می توانید به این محصول امیدوار باشید. این محصول دارای ترکیباتی است که می توانند پوست را سفت کرده و آن را خوش فرم کنند.
برای برطرف کردن انواع جوش ها و لک های پوستی می توانید از سرم لومینس کمک بگیرید.

این محصول همچنین منافذ باز پوست را می بندد و پوست را هموار و صاف می کند.
برای گودی ها و فرورنتگی های پوست نیز می توانید از این محصول کمک بگیرید.

ماسک لیفتینگ لومینس

این محصول دارای انواع آنتی اکسیدان هاست که صدمات سلول های پوستی را جبران می کنند. در این محصول از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده شده است.

این محصول اثری ماندگار دارد و با تمام شدن دوره درمان افتادگی پوست باز نمی گردد.

این محصول شما را از عمل های لیفتینگ بی نیاز می کند و یک لیفت طبیعی روی پوستتان انجام می دهد.
این محصول همچنین دارای انواع مواد معدنی تقویت کننده پوست است و به جوانسازی سلولهای پوستی کمک می کند.
فرمولاسوین این محصول در انحصار کمپانی جنس گلوبال است و آن را فقط می توانید در ماسک لیفتینگ لومینس بیابید. این محصول با  APT-200 TM فرمول داده شده است.

ماسک لیفتینگ لومینس دارای مواد آبرسان و همچنین ویتامین های مورد نیاز پوست است و پوست را شاداب و نرم می کند.
ماسک لیفتینگ لومینس خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد و آن را از چین و چروک ها نجات می دهد.

کلینزر یا پاک کننده صورت لومینس

 

این محصول pHی برابر با pH پوست دارد و به آن صدمه نمی زند. در این پاک کننده از مواد شوینده ملایم و مناسب پوست استفاده شده که چربی های ضروری پوست را از بین نمی برند و به آن آسیب نمی رسانند.

با استفاده از این محصول می توانید منافذ گرفته شده پوست را باز کنید و راه تنفس و اکسیژن رسانی برای پوستتان را ساده کنید. همچنین مواد ضد پیری موجود در سایر محصولات لومینس نیز با سرعت بیشتری به سلول های پوست می رسند. بنابراین کلینزر لومینس اثر سایر محصولات لومینس را چند برابر می کند.
این محصول به خوبی و به صورت عمقی سموم و آلاینده ها را از پوست پاک می کند و پوست را درخشان و شاداب می کند.

این محصول همچنین دارای ترکیبات آبرسان است و برخلاف محصولات دیگر نه تنها پوست را خشک نمی کند بلکه به آن آبرسانی کرده و آن را نرم می کند.

کرم مرطوب کننده ی روز لومینس با SPF30

کرم روز لومینس درواقع یک محافظت کننده بسیار قوی برای پوست است. این کرم دارای انواع آنتی اکسیدان ها می باشد که جلوی آسیب رساندن رادیکال های آزاد به پوست را می گیرند. همچنین کمک می کند تا آسیب های گذشته نیز جبران شوند.

این محصول دارای مواد ضد آفتاب با SPF بالا می باشد که از پوست در برابر پرتوهای پر انرژی خورشید محافظت می کند.

کرم روز لومینس کلاژن سازی را در پوست سرعت می بخشد و به عملیات خود ترمیمی و جوانسازی پوست سرعت می بخشد.
کرم روز لومینس دارای عصاره سیب و عدس و جلبک های دریایی است که پوست شما را در تمامی طول روز به میزان بالای 85 درصد آبرسانی می کنند.

کرم شب لومینس

این کرم دارای بالاترین مواد ضد پیری و با غلظت بالا است. به طوری که این محصول دیر به پوستتان جذب شده و تا عمقی ترین لایه های پوست نفوذ می کند و اثر خود را بر سلول های پوست می گذارد.

این محصول دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست است و در شب که سلول ها کار جوانسازی را شروع می کند آنها را به خوبی تغذیه می کند.
این محصول دارای مواد روشن کننده نیز می باشد و پوست را روشن و شفاف می کند.

لوسیون ترمیم کننده بدن (بادی رینوال) لومینس

این لوسیون بر روی پوست بدن عملیات جوانیازی را به سرعت انجام می دهد و باعث از بین رفتن بسیاری از عارضه های پوستی مانند سلولیت و اگزما می شود.
این محصول همچنین دارای آنتی اکسیدان ها است و از پوست محافظت می کند. همچنین پوست را آبرسانی و تغذیه می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو