payamgps.com

سرم جوانسازی لومینس و جوانسازی پوست

سرم جوانسازی لومینس و جوانسازی پوست

مقاله های مرتبط:

سرم جوانسازی لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

در برنامه مراقبت از پوست چه مواردی را بگنجانیم؟

یکی از مهمترین مسائل برای مردم امروز داشتن پوستی جوان و زیباست. به همین دلیل پزشکان و محققین زیادی در رابطه با پوست و مو فعالیت می کنند و به دنبال دستیابی به بهترین روش ها برای جوانسازی افراد هستند.

امروزه دانش و فن آوری پیشرفت زیادی کرده و در زمینه جوانسازی پوست و ترمیم آن نیز اینچنین است.

برای جوانسازی پوست روش های زیادی ابداع شده اند. روش هایی مانند جراحی ها که شامل جراحی های لیفتینگ هستند و با روش های دستگاهی مانند لیزر و یا تزریق بوتاکس و استفاده از داروها و محصولات بهداشتی و درمانی.

در همه این روش ها سعی شده است که سن افراد پایینتر نشان داده شود و یا اینکه واقعا پوست جوان شود.

در ادامه در رابطه با یکی از مهمترین این روش ها که شامل استفاده از محصولات بهداشتی و جوانسازی است به شما اطلاعاتی می دهیم. این روش از همه روش ها کم خطرتر است و عوارض کمتری دارد.

 

 کرم ها و محصولات جوانسازی

 

این محصولات شامل تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشند. این ترکیبات برای ترمیم و بازسازی سلول ها مورد نیاز هستند. این ترکیبات کمک می کنند تا سلول های پوستی به سرعت بتوانند رشد کنند و تقسیم شوند. ترکیبات موجود در این محصولات به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند و به سلول ها برای ترمیم سلول های پیر و آسیب دیده کمک می کنند.

این ترکیبات انواع مختلفی را شامل می شوند. از این ترکیبات می توان به انواع ویتامین ها اشاره کرد. ویتامین هایی مانند ویتامین های C، E و A از این دست هستند. ویتامین A که رتینول نیز نام دارد نقش بسزایی را در رشد و بازسازی سلول ها دارد و به فرآیند جوانسازی و خود ترمیمی پوست کمک می کند.

از ترکیبات دیگر موجود در این محصولات می توان اسیدهای میوه را نام برد. این ترکیبات طبیعی نیز به ترمیم و بازسازی سلول ها کمک می کنند.
آنتی اکسیدان ها نیز در محصولات جوانسازی وجود دارند که باعث می شوند تا صدمات ناشی از رادیکال های آزاد جبران شود و یا رادیکال های آزاد دیگر نتوانند به پوست صدمه بزنند.

ترکیب دیگری نیز ممکن است در این کرم ها یافت شود که ماتریکسیل نام دارد. این ترکیب می تواند کلاژن سازی را در پوست تحریک کند. با تحریک کلاژن سازی در پوست تولید آن بیشتر می شود. کلاژن پروتئینی ساختاری در پوست است که باعث می شود پوست خاصیت ارتجاعی داشته باشد و بنابراین دچار چین و چروک نشود.

سرم جوانسازی لومینس و جوانسازی پوست

 

سرم جوانسازی لومینس از مهمترین محصولات در زمینه جوانسازی پوست است که به بهترین شکل به بازسازی و ترمیم آن کمک می کند.

این محصول طراحی و تولید کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کمپانی در سراسر جهان محصولات خود را توزیع می کند و طرفداران بسیار زیادی دارد.

سرم جوانسازی لومینس از مهمترین محصولات این کمپانی است. این محصول تولید شده به وسیله د

دانشمند به نامی همچون دکتر ناتان نیومن است. دکتر نیومن سالها روی سلول های بنیادی کار می کرده و در زمینه جراحی پوست با استفاده از سلول های بنیادی شهرت دارد.

فرمولاسیون سرم جوانسازی لومینس به طور انحصاری در اختیار ایشان قرار دارد و در هیچ برند و محصول دیگری یافت نمی شود.

فاکتورهای رشد در سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس دارای بیشترین تعداد فاکتورهای رشد است. این سرم دارای بیش از 250 گونه از این ترکیبات است. این ترکیب از سلول های بنیادی انسان به دست آمده اند. بنابراین عملکردی به مراتب بالاتر از مواد شیمیایی و یا عصاره گیاهان دارند. فاکتورهای رشد به طور مستقیم روی سلول های بدن اثر می گذارند. این فاکتورها در واقع از دسته مولکول های پیام رسان به حساب می آیند. بدین ترتیب که سرعت پیام رسانی سلول ها به یکدیگر را سرعت می بخشند. در این حالت عملیات خود ترمیمی پوست که شامل رشد و تقسیم سلول هاست به سرعت انجام می شود. در این صورت پوست به سرعت عملیات جوانسازی را انجام می دهد و تمامی عارضه های آن چه ناشی از پیری باشند و چه ناشی از بیماری و یا عوامل محیطی برطرف می شوند.

 

كاربردهای سرم جوانسازی لومينس

 

این محصول در برطرف کردن اسکارهای پوست یا همان اثرات زخم مفید است. این سرم می تواند اسکارهای آتروفیک را که بسیار قدیمی هستند از بین ببرد. این سرم همچنین برای برطرف کردن لک ها، کک و مک و اثرات برجای مانده از آفتاب سوختگی به خوبی عمل می کند.

برطرف کردن اسکارهای برجای مانده از سوختگی و جراحی ها نیز برای سرم جوانسازی لومینس کاری بسیار ساده است.
سرم جوانسازی لومینس همچنین برای برطرف کردن عارضه سلولیت بسیار به کار می آید. به طوری که نواحی ناهموار پوست در ناحیه ران ها، شکم، سینه ها و باسن را به خوبی صاف و هموار می کند.

این سرم همچنین خاصیت سفت کنندگی دارد و بر روی پوست یک لیفتینگ عالی انجام می دهد و چین و چروک های آن را از بین می برد.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو