payamgps.com

در برنامه مراقبت از پوست چه مواردی را بگنجانیم؟

در برنامه مراقبت از پوست چه مواردی را بگنجانیم؟

مقاله های مرتبط:

معرفی کرم های جوانسازی پوست

فروش اینترنتی کرم ایجلس instantly ageless

راه های مراقبت از پوست

داشتن پوستی زیبا و جوان آرزوی همه افراد است. افراد برای داشتن چنین پوستی هزینه های زیادی می کنند. زیرا پوست جوان در زیبایی افراد تأثیر زیادی دارد. برای داشتن پوستی جوان و زیبا باید یک برنامه مراقبت از پوست منظم و مفید داشته باشید. در ادامه مهمترین مواردی را به شما معرفی می کنیم که بهتر است در برنامه مراقبت از پوستتان بگنجانید.

استفاده از کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب از پوست در برابر پرتوهای پرانرژی و آسیب رسان خورشید محافظت می کنند. ترکیباتی که در این کرم ها است از نفوذ پرتوهای خطرناک خورشید به لایه های زیرین پوست جلوگیری می کند و مانع از این می شود تا سلول های پوستی به وسیله پرتوهای فرابنفش خورشید آسیب ببینند.

در این حالت پوست می تواند بدون اختلال به عملیات کلاژن سازی و جوانسازی پوست ادامه دهد. در نتیجه دچار چین و چروک ها و لک های پوستی نمی شود.

برخی افراد فکر می کنند در روزهای زمستان، برفی و یا نیمه ابری نیازی ندارند تا از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند. اما در این زمان ها هم به کرم های ضد آفتاب نیاز است. به ویژه در هوای برفی که پرتوهای آفتاب روی برف ها بازتاب پیدا می کنند.

برای محافظت از پوستتان بهتر است از کرم های ضد آفتابی استفاده کنید که دارای SPF بالا باشند تا اثر محافظت کنندگی خوبی داشته باشید. همچنین برای لب ها و دور چشم از کرم های مخصوص این نواحی استفاده کنید. زیرا این نواحی نازک و حساس هستند و نیاز به فرمولاسیون حساستری دارند.

استفاده از سرم های جوانسازی برای پوست

سرم های جوانسازی پوست از کرم ها و لوسیون ها اثر بیشتری دارند. زیرا این محصولات پایه آبی هستند و به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و اثر خود را بر لایه های زیرین پوست نیز می گذارند. این سرم ها حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست هستند و به پوست برای جوانسازی و ترمیم آن کمک می کنند.

اخیرا فاکتورهای رشد نیز در برخی از سرم های جوانسازی وجود دارند. این ترکیبات از سلول های بنیادی انسان به دست می آیند و برقراری ارتباط میان سلول ها را سرعت می بخشند. بنابراین سلول های پوستی با سرعت بیشتری عملیات ترمیم و جوانسازی را انجام می دهند و پوست زیبا و شاداب می شود.

برای اینکه از این سرم ها نتیجه بهتری بگیرید بهتر است ابتدا پوستتان را با پاک کننده مناسب پوست پاک کنید. در این حالت راه روزنه های پوستی باز می شود و مواد مغذی و ترکیبات موجود در سرم های جوانسازی بهتر به لایه های زیرین پوست می رسند. این محصولات می توانند اثرات سرم های جوانسازی را چندین برابر کنند.

تمییز کردن پدها و برس های آرایشی

پدها و برسهای آرایشی محیط مناسبی برای جمع شدن و رشد کردن باکتری ها هستند. این باکتری ها می توانند بیماری های عفونی و در موارد خفیفتر آکنه ایجاد کنند. با این وجود بسیاری از خانم ها پدها و برس های آرایشی خود را نمی شویند. هر دو سه هفته یکبار باید پدها و برس های آرایشی خود را تمییز کنید.

برای شستشوی آنها چند قطره مایع پاک کننده و ضد عفونی کننده را در یک لیوان آب ولرم بریزید و برس را درون آنها تکان دهید. آنقدر این کار را بکنید و آب لیوان را عوض کنید که رنگ آب تغییر نکند. سپس آنها را با آب ولرم آبکشی نمایید و در آفتاب بگذارید تا خشک شوند. اشعه ی UV آفتاب نیز به ضد عفونی کردن آنها کمک می کند.

استفاده کردن از رتینول

رتینول نوعی از ویتامین A است که ترمیم و جوانسازی در پوست را سرعت می بخشد. رتینول کمک می کند تا سلول های پوستی بازسازی شوند و سلول های جوان و تازه با سرعت بیشتری جای سلول های پیر و مرده را بگیرند. بدین شکل پوست یک عملیات جوانسازی با سرعت بالا انجام می دهد و بسیاری از عارضه های ناشی از پیری پوست برطرف می شوند و پوست همواره جوان و شاداب خواهد ماند.

رتینول و هم خانواده های آن به زمان زیادی نیاز دارند تا عملیات ترمیم و بازسازی را در پوست سرعت ببخشند. بنابراین برای اثر بخشی رتیونل حداقل 8 ماه باید صبر کنید.

تمییز کردن مداوم گوشی موبایل

گوشی های موبایل دارای میکروب ها و باکتری های زیادی هستند. به دلیل اینکه همه جا همراه ما هستند و معمولا آنها را نمی شوییم. از سرویس های بهداشتی بگیرید تا مکان های عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی. صفحه تلفن همراه می تواند میکروب های زیادی به صورت ما انتقال دهد. زمانی که گوشی را به گوشمان می چسبانیم با صورتمان نیز برخورد می کند و می تواند تمامی میکروب ها و باکتری ها را به پوست ما انتقال دهد.

نتیجه این انتقال منجر به بروز حساسیت ها و التهابات پوستی و یا آکنه خواهد شد.

برای تمییز کردن گوشی موبایلتان می توانید از دستمال ضد عفونی کننده استفاده کرده و یا یک پنبه را الکلی کنید و به آن بکشید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو