payamgps.com

کرم دور چشم یا کرم ضد چروک؟

کرم دور چشم یا کرم ضد چروک؟

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

تأثیر میکروکرم ایجلس بر چین و چروک ها

خشک شدن پوست و پدید آمدن چین و چروک ها

 

چین و چروک ها از عارضه هایی هستند که در سنین بالا پدیدار می شوند. البته به دلایل مختلفی می توان این چروک ها را خیلی زودتر یعنی دهه سوم زندگی نیز مشاهده کرد. چین و چروک ها توجه زیادی را به خود جلب کرده و از زیبایی صورت کم می کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد در صدد برطرف کردن آنها هستند. اما واقعا دلایل پیری زودرس پوست و پدیدار شدن زودتر چروک های صورت چیست؟

 

یکی از مهترین دلایل پیری زودرس پوست خشکی بیش از اندازه آن است. ممکن است برخی افراد از ترس آکنه یا جوش صورتشان را با پاک کننده های خیلی قوی بشویند. در این صورت چربی های ضروری پوست نیز از بین می روند و پوست خشک می شوند. همچنین ممکن است مواد غذایی و آب کافی به پوست نرسیده و پوست دهیدراته شود. در این صورت پوست بیشتر مستعد چین و چروک است و ممکن است زودتر دچار این عارضه شود.

بنابراین افرادی که دارای پوست خشک هستند بهتر است بیشتر مراقبت این عارضه باشند. این افراد باید همواره پوستشان را مرطوب نگه دارند. این افراد نباید بیش از حد صورتشان را بشویند. همچنین نباید از پاک کننده های قوی و صابون ها استفاده کنند.

یکی از مهمترین مراقبت هایی که می توانند انجام دهند استفاده از کرم های ضد چروک است. این کرم ها حاوی مواد ضد پیری هستند و تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن می رسانند. این محصولات همچنین دارای پر کننده ها و یا فیلرها هستند که می توانند در شیارهای پوست قرار بگیرند و چین و چروک ها را پر کرده و پوست را صاف کنند.

کرم های ضد چین و چروک، پیشگیری یا درمان؟

 

ممکن است این سؤال برای شما نیز پیش آمده باشد که نقش کرم های ضد چروک دقیقا جیست. آیا این کرم ها برای درمان چروک های ایجاد شده مؤثراند یا فقط می توانند از ایجاد شدن آنها پیشگیری کنند. می توان گفت که درواقع نقش پیشگیری کنندگی این کرم ها از نقش درمانی آنها بیشتر است. بیشتر این محصولات می توانند از ایجاد شدن چین و چروک ها پیشگیری کنند. برخی چین و چروک ها عمقی هستند و پس از ایجاد شدن به شادگی نمی توان آنها را از بین برد. اما با استفاده از این کرم ها می توانید از ایجاد شدن چروک های جدید و یا گستردگی و عمیق شدن آنها جلوگیری کنید.


کرم دور چشم یا کرم ضد چروک؟

 

زمانی که می خواهید در برنامه مراقبتی از پوستتان محصولات ضد چروک را بگنجانید باید انواع مختلفی که مناسب برای هر بخش هستند را استفاده کنید. بهترین کار این است که همزمان کرم دور چشم و کرم ضد چروک را استفاده کنید.

برخی افراد فکر می کنند کرم های دور چشم ترکیباتی کاملا متفاوت با کرم های ضد چروک دارند و اهمیت آنها بیشتر است. اما این گفته درست نیست. ترکیبات این محصولات بسیار نزدیک به هم است.

همانطور که می دانید پوست ناحیه دور چشم بسیار حساس و ظریف است. بنابراین کرم های این ناحیه در فرمولاسیون تفاوت دارند. کرم های دور چشم ترکیبات و غلظتی متناسب با ناحیه ظریف دور چشم دارند. این ناحیه زودتر دچار چین و چروک می شود و چروک های آن معمولا ظریف هستند.

کرم های ضد چروک را کدام قسمت از صورت بزنیم؟

برخی افراد فکر می کنند که باید محصولات ضد چروک را فقط روی چین و چروک ها بزنند. اما این کار اشتباه است. باید کرم ضد چروک را روی کل نواحی صورت بزنید. حتی برای جلوگیری از پدید آمدن چروک ها روی گردن بهتر است این کرم ها را روی گردن نیز بمالید. پی توانید پشت دست را نیز کرم بمالید تا آنها را نیز جوان نگه دارید.

با مالیدن کرم های ضد چروک تنها روی چین و چروک ها درواقع کار مثبتی نکرده اید و محصول نمی تواند اثر خودش را بگذارد.

این کرم ها با تحریک کلاژن سازی در صورت عمل می کنند. پوست تمامی نواحی صورت شما نیز دارد که برای کلاژن سازی تحریک شود. کلاژن ها رشته های پروتئینی هستند که در نواحی بین سلولی وجود دارند. کلاژن ها در تمام بدن وجود دارند. اما کلاژن های موجود در پوست وظیفه حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را بر عهده دارند و باعث می شوند تا پوست دچار پیری زودرس نشود. کلاژن یک شبکه عظیم در درم یا لایه میانی پوست می سازد و پوست را صاف نگه می دارد. بنابراین بهتر ایت این کرم ها را روی تمامی قسمت های صورتتان بمالید تا تحریک کلاژن سازی برای همه نواحی به خوبی صورت بگیرد.

شیوه مالیدن کرم دور چشم

کرم های دور چشم را فقط در قسمت زیر چشم و گوشه بیرونی چشم بمالید. این کرم ها را بالای چشم یعنی در ناحیه پلک و گوشه داخلی چشم نمالید.
این کرم ها در طولانی مدت اثر درمانی خود را نشان می دهند. ممکن است در ماه های اول استفاده از کرم دور چشم و کرم ضد چروک تأثیرات زیادی نبینید. اما کلاژن سازی در پوست زمانبر است. بنابراین باید صبور باشید و دوره درمان را کامل کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو