payamgps.com

در چه سنی باید از کرم های ضد چروک استفاده کنیم؟

در چه سنی باید از کرم های ضد چروک استفاده کنیم؟

مقاله های مزتبط:

فواید میکروکرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس (Instantly Ageless) 

سرم جوانسازی لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

پوست به دلایل مختلفی دچار خشکی می شود. از این دلایل می توان به قرار داشتن زیاد زیر نور خورشید، رژیم غذایی نامناسب، تنش های روانی، کم خوابی و درمعرض سموم و آلاینده ها بودن اشاره کرد.
اما معمولا یکی از مهمترین عوامل آسیب رسان به پوست نادیده گرفته می شود. این عامل خشکی پوست است. برخی افراد برای فرار از آکنه یا جوش صورتشان را با شوینده های قوی می شویند و تمام چربی حتی چربی های ضروی آن را نیز از بین می برند. برخی دیگر نیز به میزان کافی آب نمی نوشند. یعنی کمتر از 8 لیوان در روز. برخی دیگر نیز بدون محافظ در معرض هوای سرد قرار می گیرند.

در همه این حالات پوست خشک خواهد شد. خشکی پوست باعث می شود که در روند خود ترمیمی و جوانسازی آن اختلال ایجاد شود و پوست نتواند عملیات جوانسازی را روی خودش انجام دهد. بدین ترتیب پوست خشک دچار چین و چروک ها خواهد شد.


روش های زیادی برای برطرف کردن چین و چروک ها وجود دارند. روش هایی مانند جراحی، روش های دستگاهی مانند لیزر، تزریق بوتاکس و استفاده از مواد دارویی و محصولات ضد چین و چروک از این دست هستند.
برای جلوگیری از چین و چروک پوست همه افراد به ویژه افراد دارای پوست خشک می توانند از کرم های ضد چین و چروک استفاده کنند. در ادامه در رابطه با سن استفاده از این کرم ها به شما اطلاعاتی می دهیم.

در چه سنی از کرم های ضد چروک استفاده کنیم؟

بهتر است این کرم ها را به منظور پیشگیری از ایجاد چین و چروک ها استفاده کنیم. زیرا در این صورت اثر بهتری خواهند داشت. پس از پدید آمدن چین و چروک ها نیز این کرم ها اثر خواهند داشت. اما باید زمان و انرژی بیشتری صرف کنید تا نتیجه بگیرید. پس بهتر است که هر چه زودتر برای پیشگری از بروز چین و چروک از این کرم ها استفاده کنید.
متوقف شدن و کم شدن تولید کلاژن در افراد در سنین مختلفی اتفاق می افتد. این مسئله به سبک زندگی و وراثت بستگی دارد.

اما به طور کلی پس از 30 سالگی افراد به طور سالانه 1 درصد از کلاژن پوستشان را از دست می دهند. این مقدار با بالا رفتن سن زیاد می شود تا نهایتا در خانم ها پس از سن یائسگی تقریبا متوقف می شود. بنابراین برای پیشگیری از بروز چین و چروک ها بهتر است در 30 سالگی مصرف این محصولات را آغاز کنید.

ممکن است با توجه به شرایط بدنی، فردی در 20 سالگی نیاز داشته باشد که مصرف این کرم ها را آغاز کند. برای انتخاب این کرم ها باید نوع پوستتان را نیز در نظر بگیرید.
برخی از کرم ها برای سنین بالاتر طراحی شده اند. مثلا سنین بالای 40 سال یا 50 سال. توصیه می شود این کرم ها رادر زمان توصیه شده مصرف کنید.

چرا برخی از کرم ها برای افراد با سنین بالا طراحی شده اند؟

برخی از کرم ها را به افراد زیر 40 یا 50 سال توصیه نمی کنند. دلیل این مورد این است که این کرم ها در نوع فرمولاسیون تفاوت دارند نه در نوع مواد و ترکیبات. به طور مثال برخی ترکیبات سنگین مانند اسید میوه در آنها زیادتر هستند.

به دلیل اینکه افراد دارای سنین بالاتر معمولا چروک های عمیقتری دارند که لایه هایی زیرین پوستشان را نیز درگیر کرده اند. بنابراین این کرم ها باید غلظت بیشتری که از مواد ضد چروک دارند به لایه های عمیقتر نفوذ کرده و در آنجا اثرشان را می گذارند.
اما افراد جوانتر و دارای پوست حساس بهتر است از این کرم ها استفاده نکنند. زیرا این غلظت بالا ممکن است باعث تحریک شدن پوستشان شود و مشکلات بیشتری پدید آورد.


این افراد بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنند تا بر اساس سن، جنسیت و نوع پوست و سبک زندگیشان بهترین محصول ضد چین و چروک را به آنها معرفی کند.
افرادی که دارای پوست های تیره هستند بهتر است از کرم های دارای غلظت بالا استفاده نکنند. به دلیل اینکه پوستشان بیشتر تحریک می شود و نسبت به نور خورشید حساستر خواهد شد. در نتیجه زودتر می سوزد.

چه زمانی نشانه های بهبودی چین و چروک ها پدیدار می شوند؟

محصولات ضد چین و چروک مکانیسم عمل پیچیده ای دارند. آنها ابتدا باید بتوانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند. در این صورت می توانند اثر خود را بگذارند. پس از رسیدن به لایه های عمقی پوست باید بتوانند سلول های کلاژن ساز را تحریک کنند. کلاژن سازی نیز پروسه زمانبری می باشد و باید برای آن صبر کند. همچنین باید منتظر بود تا کلاژن ها اثر خود را بگذارند. بنابراین با یک روند طولانی مدت رو به رو هستید. ممکن است در ماه های اول استفاده از این کرم ها هیچ نتیجه ای نبینید. اما نباید امیدتان را از دست بدهید و باید به مصرف ادامه دهید. در برخی از این کرم ها پس از 5 تا 6 ماه استفاده می توانید کم کم نشانه های بهبودی چین و چروک ها را ببینید. بنابراین در دیدن نتیجه از این محصولات باید صبور باشید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو