payamgps.com

انواع مختلف کرم های ضد چین و چروک

انواع مختلف کرم های ضد چین و چروک

مقاله های مرتبط:

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

مشاوره برای خرید کرم شب لومینس

چین و چروک های پوست

با بالا رفتن سن کلاژن و الاستین موجود در پوست کم می شوند. کلاژن و الاستین پروتئین های ساختاری بوده که پوست را از چین و چروک حفظ می کنند. این پروتئین ها شبکه ای منسجم در لایه درم یا لایه میانی پوست تشکیل داده و بدین ترتیب پوست را محکم و خوش فرم نگه می دارند.

اما زمانی که میزان این پروتئین ها در پوست کم می شود چین و چروک ها کم کم پدیدار می شوند.

عوامل دیگری نیز بر چروک شدن پوست اثر می گذارند. عواملی مانند تابش پرتوهای خورشید که می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و به سلول های پوستی آسیب برسانند. بدین ترتیب سلول های پوستی درکارشان دچار اختلال شده و عارضه های پوستی پدید می آیند. آفتاب همچنین باعث بروز لک های ریز و درشت رنگی روی پوست می شود.

اختلالات در غدد درون ریز و هورمون ها نیز باعث پددی آمدن عارضه های پوستی می شود. برخی بیماری ها نیز با خود عارضه های پوستی را به همراه دارند.

رژیم غذایی نیز تأثیر زیادی بر چین و چروک ها دارد. با داشتن یک رژیم غذایی که شامل تمام مواد مغذی، ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری و سایر مواد و ترکیبات مورد نیاز پوست است می توانید حتی در سنین بالا پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

 

محصولات ضد چروک

برخی محصولات در بازار وجود دارند که می توانند جلوی پدید آمدن چین و چروک در پوست را بگیرند. برخی از این محصولات خاصیت پر کنندگی دارند و برخی دیگر عضلات را به حالت استراحت در می آورند. برخی دیگر از این محصولات می توانند کلاژن و الاستین سازی را در پوست تحریک کنند. بدین وسیله پوست دوباره می تواند جوانی و زیبایی خودش را به دست بیاورد.

 

اسیدهای میوه در کرم های ضد چروک

از مهمترین کرم های ضد چروک می توان کرم های دارای اسید میوه را نام برد. ترکیباتی که در اسیدهای میوه موجود هستند می توانند ناحیه زیر پوست را تحریک کنند تا شروع به ساخت کلاژن و الاستین کند. اسیدهای میوه را از میوه های طبیعی به دست می آورند. یکی از مهمترین این ترکیبات تریتینوئین می باشد.

این ترکیب از خانواده معروف رتینوئیدها است که شکلی از ویتامین A می باشد. این ترکیب کمک می کند تا سلول های پوستی به سرعت عملیات جوانسازی وترمیم را انجام دهند. تریتینوئین به تقسیم و رشد سلولی کمک می کند. بنابراین سلول های جوان و تازه با سرعت بیشتری جایگزین سلول های پیر و مرده می شوند و عملیات جوانسازی روی پوست انجام می شود. در این صورت چین و چروک های پوست کم کم از بین می روند.

اما برای مصرف این محصولات باید صبور باشید و برای نتیجه گرفتن آنها را بیش از 8 ماه استفاده کنید.

کرم های ضد چروک دارای اسید هیالورونیک

این کرم ها اخیرا وارد بازار شده اند و به طور گسترده استفاده می شوند. اسيد هيالورونيک زیر پوست وجود دارد و مانع از چروک شدن آن می شود. کرم های ضد چروک تولید این ماده را بیشتر می کنند تا کلاژن سازی در پوست تحریک شده و چین و چروک ها کم شوند.

کرم های ضد چروک دارای فاکتورهای رشد

این کرم ها نسل جدیدی از کرم های شد چروک می باشند. این کرم ها دارای ترکیباتی منحصر به فرد می باشند که نه از گیاه به دشت آمده اند و نه حیوان. این ترکیبات را از سلول های بنیادی انسان به دست آورده اند. فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی ترشح می شوند و وظیفه برقراری ارتباط بین سلول ها را بر عهده دارند.

این ترکیبات درواقع رابطه میان سلول ها را سرعت می بخشند. فاکتورهای رشد کمک می کنند تا سلول ها با سرعت بیشتری تقسیم شده و رشد کنند. در نتیجه یک جوانسازی بی نظیر روی پوست انجام می دهند.

امروزه این کرم ها اثرات بسیار مطلوبی دارند. به طوری که حتی می توانند عارضه های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس را هم کاهش دهند.

سلول های بنیادی انواع مختلفی دارند و به تعداد و گونه های متفاوتی در محصولات بهداشتی و درمانی وجود دارند. باید بدانید کدام محصول به پوستتان می خورد و آن را تهیه کنید.

این محصولات بسیار زودتر از محصولات دیگر نتیجه می دهند و می توانید اثر آنها را در کمتر از 3 ماه ببینید.

 

کرم های ضد چروک دارای پروتئین های مسدود کننده پیام عصبی انقباض ماهیچه ها

برخی از کرم های ضد چروک دارای ترکیباتی هستند که راه انتقال پیام ها از ماهیچه ها به مغز را می بندند. این پروتئین ها باعث می شوند تا پیام انقباض ماهیچه به مغز انتقال نیابد و ماهیچه ها به حالت استراحت یا ریلکس در بیایند. از این پروتئین ها می توان آرگیرلاین را نام برد که در کرم معروف ایجلس وجود دارند.

این کرم ها به دلیل مکانیسم اثری که دارند خیلی فوری و در عرض 2 دقیقه می توانند چین و چروک های پوست را برطرف کنند. معمولا اثر این کرم ها نا پایدار است و در عرض 9 تا 12 ساعت از بین می رود. اما با مصرف مدارم می توانید حتی  تا 30 درصد چروک هایتان را مصرف یک ماه کرم ضد چروک برطرف کنید.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو