payamgps.com

قیمت میکروکرم ایجلس instantly ageless

قیمت میکروکرم ایجلس instantly ageless

مقاله های مرتبط:

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

با بالا رفتن سن، پوست ناگزیر به سمت پیری می رود و عوارض آن در پوست خود را نشان می دهند. شاید شما نیز از افرادی باشید که عوارض پیری به سراغ پوستتان آمده باشند. عوارضی مانند چین و چروک ها و خطوط ریز و درشت موجود در پوست، پف زیر چشم، لک ها و سیاهی های دور چشم و صورت در اثر پیری پدید می آیند. همچنین منافذ پوست باز می شوند و حالت زیبا و یکدست پوست را از بین می برند.

ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر علاقه ای به عمل های زیبایی و یا بوتاکس نداشته باشید و تا کنون هیچ اقدامی برای برطرف کردن پیری پوستتان انجام نداده باشید. ما در این مقاله یک محصول بی نظیر را به شما معرفی می کنیم که با کمک آن به سادگی می توانید تمام عارضه های پیری را از پوستتان برطرف کنید.

محصول شرکت جنس

شرکت جنس گلوبال آمریکا افراد با عارضه های پیری در پوست را از انجام عمل های جراحی، درمان های دستگاهی و یا تزریق بوتاکس بی نیاز کرده است. این محصول به شما کمک می کند که در عرض 2 دقیقه برای سالها جوان شوید و زیبایی خود را باز یابید.


کرم ایجلس instantly ageless

این کرم به طور شگفت انگیزی در عرض حدود 2 دقیقه اثر خود را روی پوستتان می گذارد. اثر این کرم از 9 تا 12 ساعت روی پوست ماندگار است. اما با ادامه دادن مصرف می توانید به اثرات طولانی تری نیز برسید. به طور مثال اگر به مدت 30 روز هر روز این کرم را استفاده کنید می توانید چین و چروک های صورتتان را تا 30 درصد کاهش دهید.

پیر شدن پوست

پوست افراد پس از سن 30 سالگی شروع به از دست دادن کلاژن خود می کند. به طوریکه پس از 30 سالگی سالانه حدود 1 درصد از کلاژن پوست کم می شود. کلاژن از جنس پروتئین است و در استحکام و خوش فرم ماندن پوست نقش دارد. کلاژن همچنین از بروز چین و چروک ها در پوست جلوگیری می کند. با از دست دادن کلاژن خاصیت ارتجاعی پوست از دست می رود و چروک ها پدید می آیند.

با بالا رفتن سن همچنین محتوای ژنتیکی سلول های بنیادی از بین می رود و سلول های جوان و تازه دیگر نمی توانند به خوبی تولید شده و پوست را جوانسازی کنند.


شرکت jeunesse global  تولید کننده کرم ایجلس instantly ageless

این محصول آنتی ایجینگ یا ضد سن است. بدین ترتیب که با استفاده از این کرم از سن و سال خود رها شده و در کمترین زمان ممکن جوان می شوید. این کرم دارای ماده ای به نام آرگیرلاین است. این ماده مکانیسم عملی متفاوت با بوتاکس دارد. این ماده پروتئینی است که راه انتقال پیام های عصبی از پوست به مغز را برای مدتی می بندد. در این حالت ماهیچه ها دیگر نمی توانند منقبض شوند. این مکانیسم با فلج شدن که به وسیله بوتاکس صورت می پذیرد متفاوت است. در این حالت ماهیچه ها به حالت استراحت و یا ریلکس در می آیند. بدین ترتیب پوست روی عضلات صاف می شود و چین و چروک های آن برطرف می شوند.

 

مزایای کرم ایجلس  instantly ageless

این کرم می تواند پوست را زنده کند و پوست را ترمیم کرده و سلول های جدید را جای سلول های آسیب دیده یا پیر و مرده قرار دهد. این کرم همچنین می تواند روزنه های باز پوست را ببندد و پوست را صاف و شفاف کند.

این محصول استثنایی در جهان طرفداران زیادی دارد و به فروش بسیار بالایی رسیده است.
این کرم هیچگونه عوارض جانبی ندارد و به سادگی قابل استفاده می باشد.

این محصول از سازمان غذاو داروی آمریکا تأییدیه دارد و هیچگونه آسیبی به پوست نمی رساند.

این کرم هم به طور موقت اثرات پیری را از بین می برد و هم به طور دائم. این امر باعث می شود تا افراد با دیدن نتایج اولیه نا امید نشوند و در طولانی مدت به نتایج ماندگار برسند.

شیوه استفاده از میکروکرم اینستنتلی ایجلس

این محصول یک پک است که دارای 50 ویال است. هر کدام از این ویال ها دارای 6/0 از کرم می باشند. هر ویال برای دو بار برای کل صورت کافی است. دقت کنید که روز استفاده از این کرم کم مصرف کردن آن است. با این کرم می توانید به سادگی کل صورتتان را پوشش دهید. اما برای هر بار مصرف اندازه ای بیشتر از اندازه یک نخود برندارید.
پس از مالیدن این کرم به صورتتان که باید به طور ضربه ای انجام شود باید زمان دهید تا کرم خشک شود. در این حالت حتی نباید بخندید تا همه کرم روی صورتتان خشک شود. سپس می توانید روی این کرم از مواد آرایشی استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده میکروکرم  instantly ageless

Water (Aqua),

(Argireline),

Sodium Silicate,

Ethylexylglycerin,

Phenoxyethanol,

Acetyl Hexapeptide-8,

Magnesium Aluminum Silicate,

Yellow 5 (Cl 19140),

Red 40 (Cl16035)

قیمت میکروکرم ایجلس instantly ageless

این کرم در بازار به قیمت های مختلفی عرضه می شود. به دلیل اینکه تقاضا و محبوبیت این کرم بسیار بالاست. به همین دلیل ممکن است به محصولات فیک و تقلبی نیز برخورد کنید. بنابراین برای خرید این محصول باید نهایت دقت را به خرج دهید. این محصول را می توانید در سایت ایران ایجلس با قیمتی مناسب و به صورت اورجینال و در کمترین زمان ممکن تهیه فرمایید. قیمت این محصول در سایت ایران ایجلس ۹۲۰ هزار تومان می باشد. با خرید این محصول از ایران ایجلس خرید مطمئن، ارزان و سریع انجام دهید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره  09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو