payamgps.com

بهترین پاک کننده های طبیعی

بهترین پاک کننده های طبیعی

مقاله های مرتبط:

با استفاده از شیر برای پوستتان کلینزرهای طبیعی بسازید

معرفی کلینزر لومینس

پاک کردن صورت از اهمیت زیادی برخوردار است. با پاک کردن صورتتان می توانید آلودگی ها، سموم و چربی های اضافی را از صورتتان بزدایید. در این صورت سلول ها می توانند راحتتر تنفس کنند و مواد مغذی بهتر به پوست می رسند. بهتر است از پاک کننده ای استفاده کنید که بتواند به لایه های عمیق پوست نفوذ کند و اثر خود را به خوبی در آن لایه ها بگذارد. در این صورت مواد ضد پیری و محصولات مراقبت از پوست بهتر به پوست می رسند و پوست می تواند به خوبی عملیات جوانسازی را انجام دهد.

 

ژل های پاک کننده صورت

ژل های پاک کننده ویژه صورت امروزه در بازار با تنوع و گوناگونی زیاد وجود دارند. این ژل ها دارای فرمولاسیون ملایم تری نسبت به صابون ها دارد. یعنی در این مواد از سرفکتانت های قوی و شیمیایی که در صابون ها وجود دارد استفاده نشده است. سرفکتانت ها مواد شیمیایی هستند که یک سر آبگریز و یک سر آبدوست دارند. بدین ترتیب هم می توانند چربی ها را در خود حل کنند و هم می توانند با آب حرکت کنند. در نتیجه آلودگی ها را با خود به بیرون حمل می کنند.

سرفکتانت های خیلی قوی در صابون ها وجود دارند که باعث می شود تا پوست بیش از حد نیاز شسته شود و مواد ضروری آن نیز از بین بروند. از طرفی این مواد به پوست آسیب می رسانند. اما ژل های ویژه شستشوی صورت مواد ملایم تری دارند و دارای مواد آبرسان نیز می باشند و می توانند به سلامت و شادابی پوست کمک کنند. این ژل ها همچنین می توانند به لایه های عمقی نفوذ کنند و بدون آسیب رساندن به پوست اثر خود را بگذارند.

پاک کننده های طبیعی پوست

برخی ژل های شستشو نمی توانند به خوبی تمامی لایه های پوست را پاک کنند. به همین دلیل بهتر است چند وقت یکبار از پاک کننده های طبیعی استفاده کنید. می توانید با استفاده از مواد در دسترس ماسک های خانگی تهیه کنید و روی پوستتان بمالید. این ماسک ها به پاکسازی پوستتان کمک می کنند و باعث آبرسانی و طراوت آن می شوند. در این صورت پوستتان آسیب نمی بیند و چربی های ضروری و سلامتی آن حفظ می شود.

اما باید در استفاده از این مواد دقت کنید تا چربی پوست خود را بر هم نزنید. همچنین باید در استفاده از این ماسک ها مداومت داشته باشید. در ادامه مهمترین ماسک های خانگی پاک کننده پوست را به شما معرفی می کنیم.

 

ماسک پاک کننده ترکیب کشک و خیار

خیار به عنوان یک پاک کننده طبیعی کاربرد دارد. خیار همچنین پوست را به خوبی آبرسانی می کند. خیار می تواند لک های پوستی را از بین ببرد و پوست را نرم و لطیف کند.

کشک نیز خاصیت پاک کنندگی دارد و همچنین پوست را ضد عفونی می کند.

برای تهیه این ماسک پوست یک عدد خیار را بگیرید و سپس آن را با 3 قاشق غذاخوری کشک درمخلوط کن بریزید. آنها را خوب با هم مخلوط کنید تا یک کرم به دست بیاید. سپس ترکیب به دست آمده را روی پوست صورت و گردنتان بمالید. می توانید چند دقیقه آن را روی پوستتان نگه دارید. سپس آن را با آب خالی و یا با آب و شوینده ای ملایم بشویید.

ماسک طبیعی پاک کننده زردچوبه و آرد نخود

آرد نخود خاصیت پاک کنندگی و سفید کنندگی طبیعی دارد این ماده می تواند لک ها را در پوست از بین ببرد و همچنین میزان چربی را در پوست متعادل کند. این ماده می تواند پوست را نرم و شاداب کند. آرد نخود همچنین برای از بین بردن آکنه نیز بسیار اثرگذار است.

زردچوبه نیز می تواند پوست را تقویت کند و به ترمیم و جوانسازی آن کمک کند.

برای تهیه این ماسک آرد نخود و زردچوبه را به نسبت 2 به 1 با هم ترکیب کنید. سپس به آن چند قاشق شیر اضافه کنید تا خمیری نرم به دست بیاورید. سپس خمیر به دست آمده را به صورتتان بمالید.

اجازه دهید حدود یک ربع روی صورتتان بماند. سپس آن را به آرامی روی پوستتان مالش دهید. سپس آن را با آن و پاک کننده ملایم بشویید.

این ماسک برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب می باشد.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو